Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00484926/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie utrzymania czystości w podległych Placówkach Terenowych KRUS w Bielsku-Białej, Cieszynie, Gliwicach, Katowicach, Pszczynie, Raciborzu, Rybniku i Żywcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janusza Korczaka 5
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343788510
1.5.8.) Numer faksu: 343788599
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czestochowa@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_czestochowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie utrzymania czystości w podległych Placówkach Terenowych KRUS w Bielsku-Białej, Cieszynie, Gliwicach, Katowicach, Pszczynie, Raciborzu, Rybniku i Żywcu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3464ecd8-7ed4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110866/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Uusługa w zakresie utrzymania czystości w podległych Placówkach Terenowych KRUS w Bielsku-Białej, Cieszynie, Gliwicach, Katowicach, Pszczynie, Raciborzu, Rybniku i Żywcu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484926
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0300-OP.261.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 264428,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania czystości w podległych Placówkach Terenowych KRUS w Bielsku-Białej, Cieszynie, Gliwicach, Katowicach, Pszczynie, Raciborzu, Rybniku i Żywcu.2) Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części.
Część I zamówienia obejmuje: Placówki Terenowe KRUS w Gliwicach, Katowicach, Raciborzu, Rybniku.
3) Temu samemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie we wszystkich częściach zamówienia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
5) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną obiektów wraz z przyległymi terenami. Koszty związane z wizją lokalną ponosi wyłącznie Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej, dogodny dla przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy należy ustalić z Ryszardem Zaleskim Kierownikiem Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. 34 378 85 48, w uzgodnieniu w kierownikiem PT KRUS, której wizja lokalna dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 144908,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania czystości w podległych Placówkach Terenowych KRUS w Bielsku-Białej, Cieszynie, Gliwicach, Katowicach, Pszczynie, Raciborzu, Rybniku i Żywcu.2) Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części.
Część II zamówienia obejmuje: Placówki Terenowe KRUS w Bielsku-Białej, Cieszynie, Pszczynie, Żywcu.
3) Temu samemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie we wszystkich częściach zamówienia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
5) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną obiektów wraz z przyległymi terenami. Koszty związane z wizją lokalną ponosi wyłącznie Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej, dogodny dla przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy należy ustalić z Ryszardem Zaleskim Kierownikiem Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. 34 378 85 48, w uzgodnieniu w kierownikiem PT KRUS, której wizja lokalna dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 119520,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151194,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232468,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151194,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Promyczek Ewa Grzybek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366259177
7.3.3) Ulica: Ochabska 90
7.3.4) Miejscowość: Skoczów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROMYCZEK" Ewa Grzybek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROMYCZEK" Ewa Grzybek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151194,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124574,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189862,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124574,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Promyczek Ewa Grzybek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366259177
7.3.3) Ulica: Ochabska 90
7.3.4) Miejscowość: Skoczów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROMYCZEK" Ewa Grzybek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROMYCZEK" Ewa Grzybek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124574,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przebudowa zaplecza sanitarnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 przy ul. Jerzego Kukuczki 30 w Częstochowie.
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie.
- Wykonanie pomiaru ruchu drogowego dla miasta Częstochowy wraz z przetworzeniem wyników
- Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Ułańskiej 5/7 w Częstochowie
- Budowa boiska do koszykówki w dzielnicy Parkitka na tyłach budynku przy ul. Łódzkiej 33 w Częstochowie - BO.
- Dostawa i montaż dźwigu w obiekcie Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 13/15 wraz z demontażem istniejącego dźwigu
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Utrzymanie poboczy w pasach drogowych, ciągach pieszych i pieszo-jezdnych będących własnością Gminy Sokółka w okresie 7 miesięcy w 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.