eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaInstalacja systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWE MUZEUM TECHNIKI W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367866962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nmt.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nmt.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01391efb-6835-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01391efb-6835-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526916/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Instalacja systemów dozoru wizyjnego w obiektach Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448476

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.5.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 zamówienia obejmuje rozbudowę systemu dozoru wizyjnego w Oddziale Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie w Chlewiskach przy ul. Szkolnej 34. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Instalację kamer o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w Projekcie Budowlanym i Projekcie Wykonawczym (załączniki nr 7 i 8 do SWZ) i w ramach załączonych wyciągów z dokumentacji projektowej (załącznik nr 9A, 9B i 9C do SWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe punkty kamerowe w projekcie K8, K9, K13, K14, K15, K16, K17, K18, K19, K20, K21, K22, K23, K24, K25, K26, K27, K28, K29, K34, K35, K36, K37, K38, K39, K40, K41, K42, K56, K57 oraz zestawienie ilościowe kamer: Kamera Typ 3 – Kopułowa 4MP-NEX-DOME-PRO lub 4.0C-H5A-DO1-IR– Kopułowa 4 sztuki; Kamera Typ 4 – Bullet 4MP-NEX-BLT-PRO lub 4.0C-H5A-BO1-IR – 26 sztuk.
2) Wykonania punktów dostępowych LPD1, LPD3, LPD5 i GPD zgodnie z Projektem Budowlanym i Projektem Wykonawczym (załączniki nr 7 i 8 do SWZ).
3) Dostawa jednego serwera rejestracji o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w Projekcie Budowlanym i Projekcie Wykonawczym (załączniki nr 7 i 8 do SWZ).
4) udzielenie licencji systemu VSS oraz migracja istniejących licencji na zainstalowany nowy serwer rejestracji.
5) ewentualna aktualizacja posiadanych licencji oprogramowania VMS systemu VSS do najnowszej wersji.
6) Konfiguracja wszystkich kamer zgodnie z wymaganiami projektu.
7) Szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi załącznikami do SWZ:
1) Projekt Budowlany – załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projekt Wykonawczy – załącznik nr 8 do SWZ,
3) Wyciągi z dokumentacji projektowej – załączniki nr 9A-9C do SWZ,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– załącznik nr 10 do SWZ;
5) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
6) Decyzja nr 936/DR/22 z 2 grudnia 2022 r. w sprawie wydania pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych obejmujących budowę systemu instalacji słaboprądowej - załącznik nr 11 do SWZ;
7) Decyzja Nr 389.2019 z 20 listopada 2019 r. zatwierdzająca projekt budowlany oraz udzielająca pozwolenie na budowę wydana przez Starostę Szydłowieckiego - załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.5.) Wartość części: 308943,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 zamówienia obejmuje rozbudowę systemu dozoru wizyjnego w siedzibie głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie w Pałacu Kultury i Nauki przy Placu Defilad 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) instalację kamer o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w Projekcie Architektoniczno-Budowlanym i Projekcie Technicznym (załączniki nr 14 i 15 do SWZ)
i w ramach załączonych wyciągów z dokumentacji projektowej (załączniki nr 16A-16E do SWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe punkty kamerowe określone w projektach KZ.4; KZ.5; K-1.14; K-1.26; K1.9; K1.11; K1.14; K1.26; K1.27; K1.28; K1.37; K2.3; K2.4; K2.13; K2.15; K3.3; K3.4; K3.5; K3.6; K4.39; K4.8; K4.11; K4.12; K4.14; K4.21; K4.23;
2) wykonanie punktów dostępowych LPD1, LPD3, LPD5 i GPD zgodnie z Projektem Architektoniczno-Budowlanym i Projektem Technicznym (załączniki nr 14 i 15 do SWZ)
3) wskazane urządzenia należy zainstalować w wyznaczonych, wskazanych projektem punktach oraz włączyć do instalacji opartej o oprogramowanie VMS opisane w projekcie. Urządzenia należy skonfigurować w zakresie analizy wideo
w które są wyposażone. Na etapie realizacji Zamawiający wskaże funkcje analityczne jakie należy zaprogramować.
4) budowę kanalizacji teletechnicznej przewidzianej w Projekcie Architektoniczno–Budowlanym i Projekcie Technicznym (załącznik nr 14-15 do SWZ) i w ramach załączonych wyciągów z dokumentacji projektowej (załączniki nr 16A-16E do SWZ).
5) instalację niezbędnej infrastruktury teletechnicznej określonej w Projekcie Architektoniczno–Budowlanym i Projekcie Technicznym dla zakresu prac objętego niniejszym zamówieniem.
6) dostawę jednego serwera rejestracji o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w Projekcie Architektoniczno–Budowlanym i Projekcie Technicznym (załączniki nr 14 i 15 do SWZ).
7) udzielenie licencji systemu VSS oraz migracja istniejących licencji na zainstalowany nowy serwer rejestracji.
8) ewentualna aktualizacja posiadanych licencji oprogramowania VMS systemu VSS do najnowszej wersji.
9) modyfikację instalacji VSS poprzez rozdzielenie oglądu od rejestracji na istniejącej stacji rejestrująco oglądowej.
10) konfigurację wszystkich kamer zgodnie z wymaganiami projektu.
11) szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 w zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi załącznikami do SWZ:
1) Projekt Architektoniczno-Budowlany – załącznik nr 14 do SWZ,
2) Projekt Techniczny – załącznik nr 15 do SWZ,
3) Wyciągi z dokumentacji projektowej – załączniki nr 16A-16E do SWZ,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– załącznik nr 17 do SWZ;
5) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
6) Decyzja nr WZWL.5174.241.2022.KP z 28 grudnia 2022 r. w sprawie wydania pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych obejmujących budowę systemu instalacji słaboprądowej - załącznik nr 18 do SWZ;
7) Decyzja Nr 42/Ś/2023 z 17 lutego 2023 r. zatwierdzająca projekt budowlany oraz udzielająca pozwolenie na budowę wydana przez Prezydenta m.st. Warszawy - załącznik nr 19 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.5.) Wartość części: 315801,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Team Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146885531

7.3.3) Ulica: Krakowiaków 80/98

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-255

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Team Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146885531

7.3.3) Ulica: Krakowiaków 80/98

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-255

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.