Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00461120/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126344266
1.5.8.) Numer faksu: 126335294
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3147516-7311-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063384/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa i odbiór oraz zniszczenie wycofanych tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych, według przepisów obowiązujących w dniu dostawy. Przepisy obowiązujące w dniu publikacji niniejszego postępowania zostały zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2022 r. poz. 1847 ze zmianami).
2. Rodzaj i szacunkowa ilość tablic przedstawiona została w dokumentach zamówienia.
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór tablic rejestracyjnych przekazanych organowi rejestrującemu w wyniku ich wymiany albo zwrotu oraz wyrejestrowania albo przerejestrowania pojazdu, będących wycofanymi z użytku oraz utylizację tablic rejestracyjnych pojazdów, polegającą na przecięciu każdej tablicy rejestracyjnej co najmniej na trzy kawałki lub zgnieceniu prasą hydrauliczną w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Szacunkowa, przewidywana ilość tablic do utylizacji to ok. 8 000 sztuk rocznie z czego ok. 97% stanowią tablice aluminiowe, ok. 2% tablice stalowe oraz 1% tablice inne niż stalowe bądź aluminiowe.
2) Ponadto w cenie wykonania zamówienia należy uwzględnić koszt opakowania, koszt dowozu i rozładunku wraz z rozładunkiem do niżej wymienionych filii Wydziału Komunikacji Powiatu Krakowskiego:
a) Wydział Komunikacji Powiatu Krakowskiego, Filia Węgrzce, 32-086 Węgrzce, ul. Zapole 2,
b) Wydział Komunikacji Powiatu Krakowskiego, Filia Skawina, 32-050 Skawina, ul. Kopernika 13,
c) Wydział Komunikacji Powiatu Krakowskiego, Filia Krzeszowice, 32-065 Krzeszowice, ul. Kolejowa 1,
d) Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego, Filia Szyce, 32-085 Szyce, ul. Wesoła 48,
– przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania innych miejsc dostawy niż wymienione powyżej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unar Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-001-03-03
7.3.3) Ulica: ul. Karola Łowińskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 876132,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.