Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00096377/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00212330/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa gospodarki wodno-ściekowej
na terenie gminy Radków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 99
1.5.2.) Miejscowość: Radków
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-135
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3541121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkow@radkow.ugm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e02cef1-c5c1-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa gospodarki wodno-ściekowejna terenie gminy Radków”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e02cef1-c5c1-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083209/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Radków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na Rzezcz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.1.2024.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Chycza.Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wytyczenie geodezyjne planowanej sieci wodociągowej,
- uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej przed przystąpieniem do wykonywania robót od Zarządcy drogi,
- roboty ziemne (wykopy) z odwozem urobku i utylizacją (zgodnie z obowiązującymi przepisami),
- przewierty – według projektów zagospodarowania terenu,
- rozbiórkę i odtworzenie istniejących terenów zielonych, wjazdów na posesje, chodników, nawierzchni,
- umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką,
- podsypkę i obsypkę piaskiem rurociągów w miejscach wykopu otwartego,
- ewentualne odwodnienie wykopów,
- bieżący wywozu odpadów i ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonanie montażu sieci wodociągowej wraz z montażem niezbędnej armatury sanitarnej,
- dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z zestawieniem ilości i długości) wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu,
- zasypywanie wykopów warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia,
- zabezpieczenie kolizji rurociągów z istniejącym uzbrojeniem,
- próby szczelności sieci wodociągowej,
- odtworzenie uszkodzonych elementów w pasie drogowym oraz na terenach prywatnych do stanu pierwotnego,
- uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji),
- dostawę i zakup materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (materiały w I klasie jakości).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 173558,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5,0 m3 /d w miejscowościach Sulików, Skociszewy, Bieganów i Krasów.a) Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5,0 m3 /d w miejscowości Sulików na działkach numer 315/5, 338 obręb Sulików,
b) Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5,0 m3 /d w miejscowości Skociszewy, na działkach numer 38, 39, 104/2 obręb Skociszewy,
c) Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5,0 m3 /d w miejscowości Bieganów, na działce numer 591 obręb Bieganów,
d) Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5,0 m3 /d w miejscowości Krasów, na działkach numer 298/1, 368/3 obręb Krasów.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie wytyczenia geodezyjnego,
- wykonanie robót ziemnych (wykopy, zasypania, nasypy, zagęszczenie gruntu, plantowanie powierzchni gruntowej),
- wykonanie robót podsypkowych,
- wykonanie robót montażowych rurociągów kanalizacyjnych,
- wykonanie dostawy oraz montażu przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z ,
- wykonanie dostawy oraz montażu przepompowni ścieków,
- wykonanie złoża filtracyjnego wraz z montażem warstwy filtracyjnej,
- wykonanie montażu systemu drenażowego wraz z montażem studzienki rewizyjnej i zbiorczej oraz wentylacji grawitacyjnej niskiej i wysokiej,
- wykonanie zasilania elektrycznego przydomowej oczyszczalni ścieków i przepompowni wraz z montażem skrzynki energetycznej i rozdzielnicy elektrycznej,
- wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
- przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wybudowanie kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Bieganów wraz z połączeniem projektowanej sieci z istniejącą siecią kanalizacyjną w miejscowości Dzierzgów” (w formule zaprojektuj i wybuduj).Przedmiot zamówienia obejmuje:
- sporządzenie map do celów projektowych,
- sporządzenie projektu zagospodarowania terenu działek,
- sporządzenie projektu budowlanego wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami,
- sporządzenie projektu technicznego (wykonawczego) wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami,
- sporządzenie opinii geotechnicznej,
- sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
- sporządzenie niezbędnych przedmiarów robót budowlanych wraz z kosztorysami,
- uzyskanie akceptacji projektów w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym,
- uzyskanie wymaganych decyzji, zezwoleń i zgód i warunków,
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie robót ziemnych, budowlanych i montażowych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji,
- dostawę maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zadania,
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią ścieków,
- wykonanie prac związanych z utwardzeniem terenu, zjazdami, chodnikami, oświetleniem,
ogrodzeniem i zabezpieczeniem terenu,
- przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń,
- sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej,
- sprawowanie nadzoru autorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 3109067,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U.K.Ł. SKORUPA Monika Odulińska-Skorupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242584605
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowno
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Koparko- Ładowarką "SKORUPA" Odulińska-Skorupa Monika
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Koparko- Ładowarką "SKORUPA" Odulińska-Skorupa Monika
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowe "CENTROPLAST" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590554141
7.3.4) Miejscowość: Mazury
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "CENTROPLAST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "CENTROPLAST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3460000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3460000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3460000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemo-Bud Przemysław Pawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260325999
7.3.3) Ulica: Redutowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-106
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3460000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI RADKÓW
więcej: przetargi RADKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.