Og³oszenie z dnia 2023-12-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00561295/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
- 2024/BZP 00394789/01 - Wynik z dnia 2024-07-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zapewnienie ca³odobowej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej w obiekcie Szko³y Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Ró¿anej 22/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Specjalna nr 111
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000959004
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ró¿ana 22/24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-659
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sps111@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sps111.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: MIEJSKIE BIURO FINANSÓW O¦WIATY M. ST. WARSZAWY
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015752866
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Mokotowska 55
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-542
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zp.mbfo@eduwarszawa.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.mbfo.waw.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie ca³odobowej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej w obiekcie Szko³y Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Ró¿anej 22/24
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-44657140-98e7-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00547146
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mbfo_mstwarszawa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mbfo_mstwarszawa
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
a) przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
b) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
c) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
d) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
e) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
f) przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
g) przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
h) przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa Specjalna nr 111 mieszcz±ca siê w Warszawie (02-569) przy ul. Ró¿anej 22/24, tel.: 22 277-18-24.
2) W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê o kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres mail: mbfo.iod@um.warszawa.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±
z PZP.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 45/MBFO/SPS111/1/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ca³odobowej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej w obiekcie Szko³y Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Ró¿anej 22/24, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± w skali 100 pkt. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów po ich zsumowaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy okre¶lone przez Zamawiaj±cego na podstawie w art. 112 ust. 1 i 2 Pzp warunki dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, tzn. posiadaj± wa¿n± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995),
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tzn. posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 300.000,00 z³,
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tzn. wyka¿± 2 us³ugi wykonane w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug w zakresie sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia – o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100.000,00 z³ brutto ka¿da,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tzn. wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej piêcioma osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia posiadaj±cymi niezbêdne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, w tym:
a) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia dysponowa³ osobami wpisanymi na listê pracowników kwalifikowanych, o której mowa w art. 2 pkt 6) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z pó¼n. zm.), niekaranymi i legitymuj±cymi siê, co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem w pracy w charakterze pracownika ochrony fizycznej w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, oraz posiadaj±cymi do¶wiadczenie zwi±zane z obs³ug± systemu sygnalizacji po¿arowej, oddymiania, w³amania i napadu, telewizji przemys³owej – zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w tym zakresie, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ,
b) ponadto wymaga siê, aby Wykonawca dysponowa³, co najmniej jedn± grup± interwencyjn±, zlokalizowan± na terenie m.st. Warszawy, której czas dojazdu do obiektu Zamawiaj±cego od momentu zg³oszenia nie przekroczy 15 minut w godzinach 7.00 – 18.00 i 10 minut w pozosta³ym czasie. Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w tym zakresie, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 11 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp , sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp – sporz±dzon± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp , wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
d) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp , wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
e) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 roku poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - wzór stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ,
f) aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia udzielon± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniaj±cymi koncesjê wydanymi do pierwotnego dokumentu. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wy¿ej wymieniony dokument musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty, wg wzoru okre¶lonego w za³. nr 9 do SWZ – nale¿y podaæ co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug w zakresie sta³ej ochrony fizycznej osób i mienia – o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100.000,00 z³ brutto ka¿da,
b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 300.000,00 z³ wa¿n± na ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku gdy wa¿no¶æ dokumentu jest krótsza ni¿ okres realizacji niniejszego zamówienia, nale¿y przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy zapewniaj±ce o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia,
c) wykaz osób wpisanych na listê pracowników kwalifikowanych, o której mowa w art. 2 pkt 6) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z pó¼n. zm.), niekaranymi i legitymuj±cymi siê, co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem w pracy w charakterze pracownika ochrony fizycznej w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej oraz posiadaj±cymi do¶wiadczenie zwi±zane z obs³ug± systemu sygnalizacji po¿arowej, oddymiania, w³amania i napadu, telewizji przemys³owej – zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ,
d) o¶wiadczenie w sprawie dysponowania co najmniej jedn± grup± interwencyjn±, zlokalizowan± na terenie Warszawy, której czas dojazdu do obiektu Zamawiaj±cego od momentu zg³oszenia nie przekroczy 15 minut w godzinach 7.00 – 18.00 i 10 minut w pozosta³ym czasie, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 11 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani ustanowiæ jednego z wykonawcówpe³nomocnikiem do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy okre¶lone przez Zamawiaj±cego na podstawie w art.
58 Pzp warunki, dotycz±ce:
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, do z³o¿enia o¶wiadczeñ, o których mowa
w Rozdziale IX ust. 1 lit. b) i c) SWZ zobowi±zany jest ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
b) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do
wykluczenia oraz spe³nienia – w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu,
zamieszcza informacje o tych podmiotach w dokumentach, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 lit. b) i c) SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w zakresie i na warunkach przewidzianych w Pzp (Dzia³ VII, Rozdzia³ III Pzp – Zmiana umowy).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-20 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mbfo_mstwarszawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-20 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-18
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzek± Okrzejk± w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowo¶ci Maciejowice wraz z dojazdami w niezbêdnym zakresie" - nr postêpowania 031/25
- Wykonanie materia³ów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Czê¶æ 1, Czê¶æ 2, Czê¶æ 3.
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z: 1) przebudow± ul. ¦rodkowej na odcinku ul. Kowieñska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudow± sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomo¶ci przy al. Prymasa Tysi±clecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Krucza 19 m. 68 czê¶æ nr 2: Górno¶l±ska 7 m. 21 (w podziale na 2 czê¶ci)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkó³ i placówek o¶wiatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów O¶wiaty-Wola m.st. Warszawy
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków sukcesywnie przez okres 12 miesiêcy, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. z siedzib± w Krakowie.
- Ochrona pawilonów handlowych i terenu pn.: "Centrum Lokalne Kamionek" po³o¿onego w Warszawie przy ul. Grochowskiej 328 na okres 5 miesiêcy
- [U/07/2025] Us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy u¿yciu systemów elektronicznych
- Bezpo¶rednia kwalifikowana ochrona fizyczna w Muzeum Pa³acu Króla Jana III w Wilanowie.
- Us³ugi portierskie, stró¿owanie, ochrona oraz dozorowanie obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej nieruchomo¶ci bêd±cej w³asno¶ci± Skarbu Pañstwa sk³adaj±cej siê z nieruchomo¶ci zabudowanej budynkiem u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. Jana Paw³a II w S³upsku
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.