eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiKompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu janowskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2025 - 2028



Ogłoszenie z dnia 2024-10-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu janowskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2025 - 2028

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Zamoyskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatjanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu janowskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2025 - 2028

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fb8b441-9cb2-453e-9e66-4643818aa61f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064560/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Bankowa obsługa budżetu powiatu janowskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu na okres 4 lat

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fb8b441-9cb2-453e-9e66-4643818aa61f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiatjanowski.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
1) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, 0SX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa
2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script oraz cookies;
3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z póżn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .docx, zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
a) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu,kontakt do Zamawiającego: nr telefonu 15 8720 309, e-mail: sekretariat@powiatjanowski.pl;
b) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: nr tel. 15 8725 467, e-mail:iod@powiatjanowski.pl;
c) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu janowskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2025 - 2028”, oznaczenie sprawy: L-II.272.7.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
4. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
5. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: L-II.272.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu powiatu janowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres 4 lat, tj. od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2028 r.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
1) Bieżącą obsługę bankową, w tym:
a) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Powiatu Janowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim;
b) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla powiatowych jednostek organizacyjnych;
c) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych dla nowo powołanych jednostek organizacyjnych Powiatu Janowskiego;
d) Otwarcie rachunków bankowych dla budżetu Powiatu Janowskiego, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej w dniu 02 stycznia 2025 roku;
e) Zamknięcie rachunków po wygaśnięciu umowy z opcją powolnej likwidacji przez okres 3 miesięcy tj. w ramach niniejszej usługi bank zobowiązany będzie po wygaśnięciu umowy prowadzić przez okres 3 miesięcy wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący w ograniczonym zakresie tzn. bank będzie przyjmował w tym czasie na ten rachunek przelewy i automatycznie przekazywał na nowe rachunki bankowe wskazane przez Zamawiającego;
f) Udostępnienie elektronicznego systemu rozliczeń bankowych, Wykonawca zapewni i zainstaluje do 1 stycznia 2025 r. system elektronicznej obsługi rachunków w ramach wynagrodzenia, który musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego;
g) Lokowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych typu „over night" i „weekend";
h) Wolne środki pieniężne Zamawiającego ze wskazanych pisemnie rachunków automatycznie przyjmowane będą w depozyt jako lokaty krótkoterminowe typu ”overnight i „weekend”;
i) Lokaty krótkoterminowe typu ”overnight” i „weekend” są oprocentowane: - typu „overnight” i typu „weekend” WIBID 1M ustalony o godz. 11 na dzień założenia lokaty +/-....% marża banku, o ile oprocentowanie na tych lokatach będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego;
j) Zakładanie lokaty krótkoterminowej następuje od godziny 20:00, w tym:
1) Lokata typu ”overnight” – w każdy dzień roboczy z wyjątkiem dni wolnych od pracy,
2) Lokata typu ”weekend”- w każdy dzień roboczy poprzedzający dni wolne od pracy na okres odpowiadający ilości dni wolnych następujących kolejno po sobie.
3) Zwrot lokat wraz z odsetkami następuje w pierwszym dniu roboczym po okresie umownym o godzinie 08:00.
4) Odsetki wraz z wkładem przeksięgowywane są na rachunek, z którego zostały przyjęte w depozyt.
5) Z rachunków lokat terminowych nie dokonuje się wypłat częściowych oraz nie przyjmuje się dopłat.
k) Środki pieniężne zgromadzone na rachunkach Zamawiającego poza przekazywanymi na ww. lokaty, są oprocentowane w wysokości wskazanej w ofercie (w % w skali roku). Oprocentowanie to jest niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy;
l) Kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w okresach miesięcznych;
m) Dokonywanie wyzerowania rachunków bankowych zgodnie ze złożonymi do banku dyspozycjami poszczególnych jednostek, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek w dyspozycji;
n) Zapewnienie serwisu i opieki technicznej systemu rozliczeń bankowych;
o) Korzystanie z międzybankowego elektronicznego systemu przelewu w formie elixir i sorbnet;
p) Prowadzenie pozostałych usług bankowych nieodpłatnie w szczególności wydawanie zaświadczeń o otwarciu rachunku bankowego oraz zaświadczeń o posiadanych rachunkach bankowych, opinii i inne;
q) Dostarczanie kart wzorów podpisów bez pobierania opłat.

2) Prowadzenie obsługi kasowej dla Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych w godzinach pracy Banku nie później niż godz. 9.00 oraz nie wcześniej niż 16.00, w tym nie pobieranie opłat i prowizji bankowych od wpłat i wypłat gotówkowych nw. jednostek organizacyjnych powiatu janowskiego.
3) Udzielenie odnawialnego limitu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Janowskiego na pokrycie przejściowego deficytu określonego uchwałą budżetową odrębnie dla każdego roku do kwoty 3.000.000,00 zł, w oparciu o oprocentowanie WIBOR 1 +/- marża banku , w każdym roku trwania umowy. Kredyt uruchomiony zostanie na wniosek zamawiającego , po pozytywnej ocenie zdolności kredytowej i na podstawie odrębnie zawartej umowy z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu powiatu janowskiego. Zabezpieczenie kredytu weksel in blanco. Kredyt w poszczególnych latach objętych umową może ulec zmianie w przypadku gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższą lub wyższą wartość kredytu:
a) Kredyt zostanie udzielony na okres wskazany przez Zamawiającego we wniosku,
b) Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do końca roku budżetowego,
c) Odsetki będą naliczane i płacone w okresie miesięcznym,
d) Wykonawca nie będzie pobierał prowizji od udzielonego kredytu i prowizji od niewykorzystanego kredytu.
4) W skład jednostek organizacyjnych Powiatu Janowskiego wchodzą:
a) Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim,
b) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „PROMYK” w Janowie Lubelskim,
c) Środowiskowy Dom Samopomocy w Janowie Lubelskim,
d) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Janowie Lubelskim,
e) Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim,
f) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Janowie Lubelskim,
g) ,,BARKA” Dom Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim,
h) Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim,
i) Zespół Szkół w Janowie Lubelskim,
j) Zespół Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim,
k) I Liceum Ogólnokształcące im. Bohaterów Porytowego Wzgórza w Janowie Lubelskim,
l) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Janowie Lubelskim,
m) Ośrodek Rewalidacyjno -Wychowawczy w Janowie Lubelskim,
n) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim,
o) Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim,
p) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Słoneczny Dom” w Janowie Lubelskim.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego ograniczenia zakresu rzeczowego umowy i jednocześnie wskazuje, iż minimalną/gwarantowaną wielkością świadczenia stron w zakresie obsługi bankowej i kasowej wyniesie min. 80 % wartości wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz min. 30 % wartości w zakresie udzielania kredytu w rachunku bieżącym, o którym mowa w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia, w tym prawo do odszkodowania.
5. Informacje o sytuacji finansowej powiatu janowskiego opublikowane są w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim pod adresem: https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/?id=6 w zakładce ,,Uchwały Rady Powiatu” oraz zakładce ,,Prawo miejscowe” -> ,,Budżet”, gdzie zawarte są m.in. informacje dotyczące budżetu, wieloletniej prognozy finansowej, informacje RIO oraz sprawozdania budżetowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

66112000-8 - Usługi depozytowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60, Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 10, Oprocentowanie rachunków bieżących podstawowych i pomocniczych powiatu i jednostek organizacyjnych - 15, Oprocentowanie lokat ,,overnight” i ,,weekend” - 15.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
4. W kryterium „Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym”, oferta z najniższym oprocentowaniem otrzyma 10 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższego oprocentowania ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 10 punktów.
5. W kryterium „Oprocentowanie rachunków bieżących podstawowych i pomocniczych powiatu i jednostek organizacyjnych”, oferta z najwyższym oprocentowaniem otrzyma 15 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najwyższego oprocentowania odpowiednio mniej. Końcowy wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 15 punktów.
6. W kryterium „Oprocentowanie lokat »overnight« i »weekend«”, oferta z najwyższym oprocentowaniem otrzyma 15 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najwyższego oprocentowania odpowiednio mniej. Końcowy wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W przedmiotowym kryterium, oferta może otrzymać maksymalnie 15 punktów.
7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
8. Opis sposobu oceny ofert został wskazany w Rozdziale 18 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie rachunków bieżących podstawowych i pomocniczych powiatu i jednostek organizacyjnych

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie lokat ,,overnight" i ,,weekend"

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający prawo prowadzenia, na terenie Polski, obsługi bankowej i udzielania kredytów – zgodnie z wymogami ustawy Prawo Bankowe.
2. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w Rozdziale 10 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie:

Aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, zgodnie z przepisami ustawy – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.), lub inny dokument na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa na terenie Polski w zakresie obsługi bankowej i udzielania kredytów – zgodnie z wymogami ustawy Prawo bankowe.
(w przypadku banku, który swoją działalność rozpoczął przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 31 stycznia 1989 r. – Prawo bankowe, mają zastosowanie przepisy art. 178 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:
1) Formularz Ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe";
2) Formularz kosztowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 pkt 1 SWZ;
4) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 10 pkt 6 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 4 SWZ (jeżeli dotyczy);
6) Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
7) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit. a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
8) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 ppkt 7) lit. c) i ppkt 8) powyżej składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 3a i 3b do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku o którym mowa w ust. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartych umów w stosunku do treści wybranej oferty w granicach unormowania art. 454-455 ustawy Pzp oraz projektowanych postanowień umowy.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy pod rygorem jej nieważności.

Ze względu na ograniczoną ilość znaków rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w Rozdziale 22 SWZ: PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. W ofercie należy wpisać wartości wyliczone w oparciu o formularz kosztowy (Załącznik nr 2 do SWZ). Wartości takie jak: opłata za prowadzenie rachunku bieżącego i pomocniczego i innych (za 1 miesiąc c1), opłata za przelew do obcego banku realizowany w systemie bankowości elektronicznej i formie papierowej (za 1 przelew c2), koszty opłaty abonamentowej za system bankowości elektronicznej (od jednego stanowiska za 1 miesiąc c3), marża bankowa kredytu w rachunku bieżącym stanowiąca składnik oprocentowania tego kredytu w % (k1), oprocentowanie rachunków bieżących podstawowych i pomocniczych powiatu i jednostek organizacyjnych (R) oraz marża bankowa lokat ,,overnight" i ,,weekend" w rachunku bieżącym stanowiąca składnik oprocentowania lokat w % (l1) stanowią wartości stałe i nie ulegają zmianie w czasie trwania umowy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, złoży w terminie do 3 dni od daty wyboru (bez wezwania Zamawiającego) projekt umowy, który będzie uwzględniał wszystkie warunki określone w SWZ, w tym zapisy przedstawione w Rozdziale 22 SWZ. Zamawiający nie będzie związany z przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag co do niezgodności lub brakiem zapisów określonych w Rozdziale 22 SWZ.
3. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.).
4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij" i „upuść") służące do dodawania plików.
5. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty" w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty"). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
6. Formularz ofertowy (wraz z formularzem kosztowym) podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis Formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego Formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.