eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzModernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 w Myśliborzu i przy ul. 11 Listopada w Myśliborzu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 w Myśliborzu i przy ul. 11 Listopada w Myśliborzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957476051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 w Myśliborzu i przy ul. 11 Listopada w Myśliborzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d943c12-f27b-4d50-b572-bbbb0b095100

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013804/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 3 w Myśliborzu i przy ul. 11 Listopada w Myśliborzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2024.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie dofinansowane jest ze Środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.
2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kompleksu boisk w dwóch lokalizacjach:
a) LOKALIZACJA 1 – przy Szkole Podstawowej nr 3 w Myśliborzu znajdującej się przy ul. Lipowej 18, 74-300 Myślibórz
Zakres prac obejmuje:
• wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej na boisku do piłki nożnej ;
• modernizacja nawierzchni z poliuretanu na boisku wielofunkcyjnym;
• wymiana ogrodzenia;
• wykonanie nowych piłkochwytów;
• wykonanie nowego zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z przyłączeniem wszystkich mediów niezbędnych do użytkowania;
• naprawa drenażu boiska.
b) LOKALIZACJA 2 – przy ul. 11 Listopada w Myśliborzu
Zakres prac obejmuje:
• wymianę tablic wraz z obręczą i siatką do koszykówki o wymiarach 180 cm x 105 cm –
2 sztuki;
• czyszczenie nawierzchni boiska ze sztucznej trawy o wymiarach około 30 m x 62 m;
• wymiana opraw oświetleniowych (oświetlenie LED) – 20 sztuk:
- strumień świetlny 30 000 lm;
- moc znamionowa 200W;
- barwa światła 4000 K;
- stopień ochrony IP66.
• zakup siatek na bramki piłkarskie wraz z zapinkami ( po 2 komplety do każdej z siatek) –
2 sztuki.
3. Wszystkie parametry należy przyjąć jako minimalne.
4. Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic informacyjnych wg wzoru określonego przez Radę Ministrów w rozmiarze 180cm x 120cm zgodnie z rozporządzeniem w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane
lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych wraz ze zmianami. Wzór tablic dostępny jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
5. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe tzn. żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1112651,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1112651,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid-Stet Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321354212

7.3.3) Ulica: Międzyparkowa

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-346

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1112651,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.