Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne tankowanie paliw płynnych do pojazdów Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myśliborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Północna 15
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatmysliborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatmysliborski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971734440
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Północna 15
1.11.4.) Miejscowość: Myślibórz
1.11.5.) Kod pocztowy: 74-300
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwmyslibórz.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.cuwmysliborz.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne tankowanie paliw płynnych do pojazdów Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb19d3d-5e7c-4b3d-a60f-e98abae557a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055776/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne tankowanie paliw płynnych do pojazdów Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Pełnomocnik Zamawiającego dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Pełnomocnika Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Pełnomocnika Zamawiającego przed upływem tego terminu (w godzinach pracy Pełnomocnika Zamawiającego, w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Pełnomocnika Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres
e-mail Pełnomocnika Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego Rozdziału;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego; https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Pełnomocnik Zamawiającego zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Pełnomocnikiem Zamawiającego a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszej pozycji, Pełnomocnik Zamawiającego nie miał możliwości umieszczenia wszystkich informacji. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz.Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016 r., dalej RODO informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz (dalej CUW).
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w CUW: iod@cuwmysliborz.pl lub telefonicznie 095-746-7701.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszej pozycji, Pełnomocnik Zamawiającego nie miał możliwości umieszczenia wszystkich informacji. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.131.117.2024.ReM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych, tj. benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 oraz oleju napędowego do silników diesla w transakcjach bezgotówkowych do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Myśliborzu. Tankowanie będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi ok. 3.500 l benzyny (słownie: trzy tysiące pięćset) oraz 9.000 l oleju napędowego (słownie: dziewięć tysięcy). Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnienia możliwości korzystania z co najmniej jednej stacji paliw na terenie miasta Myślibórz (woj. zachodniopomorskie). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji umowy, dostęp do stacji dystrybucyjnych paliw 7 dni w tygodniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712600-9 - Usługi tankowania pojazdów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09132000-3 - Benzyna
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
2. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu paliw o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby zakupu paliw oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do sukcesywnej dostawy paliw płynnych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy jednak nie później niż w ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany do kontaktu, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §4 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: upust/rabat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych, tj. benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 oraz oleju napędowego do silników diesla w transakcjach bezgotówkowych do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Myśliborzu. Tankowanie będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi ok. 1.800 l benzyny (słownie: tysiąc osiemset) oraz 11.000 l oleju napędowego (słownie: jedenaście tysięcy). Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnienia możliwości korzystania z co najmniej jednej stacji paliw na terenie miasta Dębno (woj. zachodniopomorskie). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji umowy, dostęp do stacji dystrybucyjnych paliw 7 dni w tygodniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712600-9 - Usługi tankowania pojazdów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09132000-3 - Benzyna
09134100-8 - Olej napędowy
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
2. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na następujących zasadach:1) Prawo opcji polegało będzie na możliwości dokonania przez Zamawiającego dodatkowego zakupu paliw o wartości nieprzekraczającej 50% wartości brutto podstawowego zamówienia.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby zakupu paliw oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do sukcesywnej dostawy paliw płynnych) może nastąpić w całym okresie obowiązywania umowy jednak nie później niż w ostatnim dniu jej obowiązywania.
4) Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany do kontaktu, według wyboru Zamawiającego.
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie zobowiązany do dalszego świadczenia dostaw przez maksymalny dodatkowy okres 6 miesięcy przypadający po upływie podstawowego terminu realizacji umowy, określonego w §4 umowy.
6) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy.
7) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
8) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
9) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
10) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie dotyczące wykonania zamówienia uzupełniającego na przedstawionych powyżej zasadach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: upust/rabat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność techniczna lub zawodowaa) Minimalny poziom zdolności dla części nr 1:
Warunek spełni Wykonawca, który wykaże, iż posiada lub będzie posiadał co najmniej jedną stację paliw w miejscowości Myślibórz (woj. zachodniopomorskie), spełniającą wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 25 sierpnia 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1707), na których dokonanie transakcji odbywać się będzie bezgotówkowo.
b) Minimalny poziom zdolności dla części nr 2:
Warunek spełni Wykonawca, który wykaże, iż posiada lub będzie posiadał co najmniej jedną stację paliw w miejscowości Dębno (woj. zachodniopomorskie), spełniającą wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 25 sierpnia 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1707), na których dokonanie transakcji odbywać się będzie bezgotówkowo.
Uwaga!
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli spełni go co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
UWAGA! Wykonawca nie będzie wzywany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Pełnomocnik Zmawiającego może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w załączniku nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ (Wykaz stacji paliw),
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli spełni go chociaż jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy opisany został we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-26
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.