eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych i smarów dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych i smarów dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/784806

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych i smarów dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e5de4c8-159e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116015/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Dostawa olejów silnikowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279882

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/18/23/RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów silnikowych, hydraulicznych, przekładniowych, płynów hamulcowych i smarów dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SWZ
2. Asortyment i ilość zamawianych produktów zostały podane w formularzu asortymentowo -cenowym – załącznik nr 2 do SWZ w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty. Faktyczna liczba i asortyment zrealizowanych dostaw będą zależne od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
3. Wykonawca będzie realizował dostawy produktów w asortymencie i ilościach wskazanych przez Zamawiającego, które będzie realizował na koszt własny od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 8:00-15:00 do następujących magazynów:
• Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Stokowska 21/25
• Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim ul. Szkolna 30/38
• Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu ul. Sikorskiego 2
4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, w oryginalnie zaplombowanych
i odpowiednio oznakowanych opakowaniach handlowych typowych dla danego producenta, stosownie do złożonego zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniu lub etykiecie zamawianego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia umieszczone były co najmniej następujące informacje: nazwa produktu, pojemność, data produkcji oraz nazwa producenta.
6. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonego asortymentu na docelowy magazyn, własnymi siłami i na własny koszt.
7. Wielkość opakowania podana w formularzu asortymentowo-cenowym jest wielkością pożądaną, ale nie jest to wymóg bezwzględny.
8. Cena każdego produktu wyszczególnionego w formularzu asortymentowo-cenowym musi być jednakowa (zryczałtowana) bez względu na miejsce dostawy i wielkość opakowań.
9. Zamawiający oczekuje realizacji dostaw w terminie maksymalnym do 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i zostanie określony przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
10. Składanie zamówień odbywa się pocztą elektroniczną, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzania otrzymanych wiadomości.
11. Opis produktu znajdujący się na każdym opakowaniu musi umożliwiać jego pełną identyfikację.
12. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były z bieżącej produkcji, a ich termin przydatności nie powinien być krótszy niż 24 miesięcy od dnia dostarczenia do magazynu.
13. Zamawiający określił w formularzu asortymentowo – cenowym minimalne wymagania jakie zaoferowany przez Wykonawcę przedmiotowy asortyment musi spełnić.
14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, musi zapewnić ciągłość ostaw zgodnie ze złożoną ofertą przez cały okres obowiązywania umowy.
15. Wykonawca najpóźniej w dniu pierwszej dostawy dostarczy Zamawiającemu karty charakterystyki substancji niebezpiecznej na każdy produkt występujący w złożonej ofercie, dla którego karta jest wymagana (w języku polskim, w formie papierowej lub elektronicznej).
16. Przedmiot umowy obejmuje także nieodpłatny odbiór i zapewnienie utylizacji lub recyklingu opakowań po olejach. Wykonawca zobowiązuje się do comiesięcznego wystawiania karty przekazania odpadu.
17. Dla opakowań powyżej 60 litrów Wykonawca do każdej dostawy dołączy orzeczenie laboratoryjne dostarczanego produktu.
18. Oferowane oleje muszą posiadać specyfikacje, normy, dopuszczenia, aprobaty i homologacje oraz spełniać wymogi techniczne i jakościowe norm olei dotychczas stosowanych, wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym. W przypadku awarii silnika na Wykonawcy spoczywa dowód (np. przeprowadzenie badań laboratoryjnych), że zaoferowany olej nie spowodował niepożądanych skutków takich jak np. zatarcie silnika.
19. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
20. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
21. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, gwarancji, terminu i zasad płatności zawiera projekt umowy – załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

09211650-2 - Płyny hamulcowe

24951100-6 - Smary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613573,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626817,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613573,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARUS.PL Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262667507

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-496

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613573,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.