eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDruk i dostawa plakatów i programów na potrzeby Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa plakatów i programów na potrzeby Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa plakatów i programów na potrzeby Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfbaee1c-726f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00325030/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi poligraficzne - druki ulotne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459561

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 232487,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego drukowania 150 wzorów plakatów B1 w nakładzie po 150 szt./ każdy wzór (pozycja wydawnicza nr 1) wraz z usługami powiązanymi, w tym dostawą (transport, wyładunek, wniesienie) do budynku przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie lub innego budynku na terenie miasta Krakowa (1/3 nakładu każdego wzoru) oraz do wskazanej przez Zamawiającego firmy plakatującej w Krakowie (2/3 nakładu każdego wzoru).
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz cenowy (OPZ/FC).
Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (Projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 125625 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego drukowania 30 wzorów plakatów B1 w nakładzie po 10 szt./ każdy wzór (pozycja wydawnicza nr 2) wraz z usługami powiązanymi, w tym dostawą (transport, wyładunek, wniesienie) do budynku przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie lub innego budynku na terenie miasta Krakowa.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz cenowy (OPZ/FC).
Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (Projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 7878,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 3 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego drukowania 30 wzorów plakatów B2 w nakładzie po 10 szt./ każdy wzór (pozycja wydawnicza nr 3) wraz z usługami powiązanymi, w tym dostawą (transport, wyładunek, wniesienie) do budynku przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie lub innego budynku na terenie miasta Krakowa; Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz cenowy (OPZ/FC).
Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (Projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 4727,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 4 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego drukowania łącznie 100 wzorów czterech typów programów w nakładzie: typ pierwszy programu 200 szt./ każdy wzór (pozycja wydawnicza nr 4), typ drugi programu 100 szt./ każdy wzór (pozycja wydawnicza nr 5), typ trzeci programu 200 szt./ każdy wzór (pozycja wydawnicza nr 6), typ czwarty programu 200 szt./ każdy wzór (pozycja wydawnicza nr 7), wraz z usługami powiązanymi, w tym dostawą (transport, wyładunek, wniesienie) do budynku przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie lub innego budynku na terenie miasta Krakowa. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz cenowy (OPZ/FC).
Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (Projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 81019,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 5 jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego drukowania łącznie 4 wzorów książek programowych w nakładzie 300 szt./ każdy wzór (pozycja wydawnicza nr 8) wraz z usługami powiązanymi, w tym dostawą (transport, wyładunek, wniesienie) do budynku przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie lub innego budynku na terenie miasta Krakowa. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz cenowy (OPZ/FC).
Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (Projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 13238,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119925,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119925,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Print Profit sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971902985

7.3.3) Ulica: Koźmin nr 27

7.3.4) Miejscowość: Koźmin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119925,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8118,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12730,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8118,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "OLEJNIK" ­ PIOTR OLEJNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271026043

7.3.3) Ulica: ul. Eugeniusza Szwankowskiego nr 2 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-318

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8118,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4797,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8302,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4797,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "OLEJNIK" ­ PIOTR OLEJNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271026043

7.3.3) Ulica: ul. Eugeniusza Szwankowskiego nr 2 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-318

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4797,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "OLEJNIK" ­ PIOTR OLEJNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271026043

7.3.3) Ulica: ul. Eugeniusza Szwankowskiego nr 2 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-318

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "OLEJNIK" ­ PIOTR OLEJNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271026043

7.3.3) Ulica: ul. Eugeniusza Szwankowskiego nr 2 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 31-318

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umów na poszczególne części 1-5 została wyrażona w niniejszym ogłoszeniu o wyniku postępowania jako wartość maksymalna (wartość zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji). W poszczególnych częściach 1-5 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia wyrażony całkowitą liczbą wzorów na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp – prawo opcji):
1) w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia na poziomie 80% całkowitej liczby wzorów;
2) w ramach zamówienia objętego prawem opcji, Zamawiający zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia na poziomie 20% całkowitej liczby wzorów;
Szczegółowe informacje dotyczące opcji, w tym zakres oraz zasady na jakich będzie się odbywała realizacja opcji, zostały zawarte w poniżej w SWZ, w OPZ - Załącznik nr 1A do SWZ oraz Umowie/PPU- Załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający informuje, że opcja stanowi uprawienie Zamawiającego, z którego to Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego zamówienia. Nie korzystanie z prawa opcji lub skorzystanie z prawa opcji,
w całości lub w części, jest zastrzeżone do wyłącznej decyzji Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub części, Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie. Zamawiający określa warunki realizacji opcji, zgodnie z poniższym:
a) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w okresie nie przekraczającym okresu, na który została zawarta umowa;
b) uruchomienie opcji jest automatyczne w przypadku dokonania kolejnych zleceń jednostkowych w ramach przedmiotu umowy po wyczerpaniu wartości zamówienia podstawowego i nie wymaga odrębnych zawiadomień/ oświadczeń. Opcja może być wykorzystana w części lub w całości.
c) stawka cenowa za zamówienie objęte opcją będzie taka sama jak określona w ofercie Wykonawcy dla zamówienia podstawowego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.