eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiRemont schroniska dla zwierząt "JANIK"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont schroniska dla zwierząt „JANIK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów JANIK Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUO JANIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291225756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 91

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 262 06 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuojanik@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuojanik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dc83c6f-f717-497b-a306-3780ff004fd6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont schroniska dla zwierząt „JANIK”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dc83c6f-f717-497b-a306-3780ff004fd6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1592065,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest remont schroniska dla zwierząt „JANIK”.

1) Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
- remont boksów dla zwierząt,
- remont istniejącego placu betonowego wraz z wymianą nawierzchni na asfaltową oraz wewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej (odwodnienie liniowe),
- remont ogrodzenia polegający na demontażu istniejącego ogrodzenia oraz montażu nowego ogrodzenia,
- instalacja wewnętrznej kanalizacji sanitarnej prowadzonej ziemią.

Remont boksów dla zwierząt obejmuje (łączna ilość boksów 118 szt):
- demontaż istniejącej połaci dachowej boksów z blachy trapezowej,
- montaż nowej połaci dachowej boksów z blachy trapezowej T35 ocynkowanej z filcem antykondensacyjnym,
- demontaż i ponowny montaż nowej konstrukcji stalowej boksów,
- demontaż i ponowny montaż obudowy z siatki wraz z czyszczeniem i dwukrotnym malowaniem,
- demontaż osłon z desek oraz montaż nowych osłon z desek gr. 2,5cm,
- demontaż i ponowny montaż nowych bud i legowisk,
- montaż desek okapowych, obróbek blacharskich oraz orynnowania (rynny dachowe PCV 125mm i rury spustowe PCV 90mm),

Remont placu betonowego obejmuje:
- oczyszczenie istniejącej nawierzchni betonowej wraz z gruntowaniem emulsją asfaltową, istniejąca płyta betonowa o wymiarach ~27,30 x 44,06m,
- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej gr. 4,0cm oraz warstwy ścieralnej asfaltowej gr. 4,0cm,
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem odcieków do istniejącego zbiornika, wykonanie odwodnienia liniowego,
UWAGA: remont placu betonowego należy przeprowadzić w 2 etapach (etap 1 i etap 2) zgodnie z oznaczeniem na rysunku.

Remont ogrodzenia schroniska dla zwierząt obejmuje:
- demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej mocowanej na słupkach stalowych (istniejące ogrodzenie długości ~216,50mb),
- montaż nowego ogrodzenia z siatki powlekanej PCV gr. 3,6mm o wysokości 2,0m (w obrębie boksów ~101,50mb) i wysokości 3,0m (w obrębie wybiegów dla zwierząt ~115,0mb) mocowanej na słupkach stalowych z profili zamkniętych 75x75mm zabezpieczonych antykorozyjnie osadzonych w fundamentach i cokołach betonowych zabezpieczających przed podkopywaniem,
- montaż furtek stalowych z profili zamkniętych: 1 sztuka o wymiarach 1,2x2,0m zlokalizowana przy wejściu głównym na teren schroniska oraz 2 sztuki o wymiarach 1,2x3,0m zlokalizowane przy wybiegach dla zwierząt,
- montaż bramy stalowej dwuskrzydłowej z profili zamkniętych o wymiarach 3,0x2,0m,

Podłączenie kanalizacji sanitarnej:
Ścieki sanitarne pochodzące z boksów dla zwierząt zostaną odprowadzone do projektowanych odwodnieni liniowych ,a następnie poprzez projektowane przewody PVC110 do istniejących studni S1,S2,S3,S4 włączonych do istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe . Rozmieszczenie poszczególnych urządzeń zgodnie z rysunkiem rzutu placu z boksami i zagospodarowaniem terenu , natomiast wysokościowe rozmieszczenie według profili P-01;P-02;P-03.

Kanalizacja wewnętrzna:
Zaprojektowano osiem ciągów odwodnieni liniowych: OD1; OD2; OD3; OD4; OD5; OD6; OD7; OD8, każdy ciąg o długości 25m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45000000-7 - Roboty budowlane

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2076208,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2076208,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2076208,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L. Bożek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6611034818

7.3.3) Ulica: Ul. Antoniego Hedy Ps. Szary 9a

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Boksy i ogrodzenie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2076208,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.