Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450363/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizację usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych CUS w Myślenicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0a2bb90-beed-4727-bc34-b34172121eba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001098410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 82
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusmyslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cusmyslenice.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizację usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych CUS w Myślenicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a2bb90-beed-4727-bc34-b34172121eba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/75/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1193740 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z Miasta i Gminy Myślenice w okresie styczeń 2025 r. – grudzień 2026 r. w łącznym wymiarze ok. 27 000 godzin dla 57 osób zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - przy czym na 2025 rok powinno przypadać ok. 13 200 godzin dla 55 osób, a na 2026 rok ok. 14 500 godzin dla 60 osób.
2. Do zadań wykonawcy w zakresie usług opiekuńczych w szczególności należy:
1) Zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych w szczególności :
a) przygotowanie, bądź dostarczeniu posiłków i pomoc ich w spożyciu;
b) palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody itp.;
c) zamawianie wizyt lekarskich;
d) zakup leków, nadzór w przyjmowaniu leków, zabiegi zlecone przez lekarza;
e) zakup artykułów spożywczych i innych artykułów niezbędnych w gospodarstwie;
f) motywowanie podopiecznego do samodzielności w wykonywaniu czynności samoobsługowych.
2) Zaspokajanie potrzeb higieniczno-sanitarnych
a) mycie, kąpiel, czesanie i ubieranie chorego;
b) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych (odprowadzanie do toalety, zakładanie i zmiana pieluchomajtek, zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń );
c) utrzymywanie w czystości otoczenia podopiecznego;
d) zmiana bielizny osobistej i pościelowej;
e) dokonywanie bieżących porządków w używanej przez podopiecznego części mieszkania;
f) utrzymywanie w czystości menażek, termosów naczyń stołowych i kuchennych oraz innego sprzętu domowego służącego podopiecznemu;
g) utrzymywanie w czystości sprzętu sanitarnego / miednicy, kaczki, basenu, wanny;
h) dokonywanie drobnych przepierek bielizny osobistej /nocnej i dziennej;
i) dbanie o czystość bielizny pościelowej, ręczników, ścierek / odnoszenie ich i przynoszenie z punktów pralniczych;
j) kontakt z lekarzem rodzinnym, pielęgniarką środowiskową.
3) Zaspokajanie potrzeb utrzymania kontaktu z otoczeniem
a) dążenie do zmniejszenia poczucia izolacji;
b) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań;
c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych np. dokonywanie opłat czynszowych, opłat rachunków za gaz, energię elektryczną, RTV, telefon itp.;
d) pomoc w zakresie doradztwa , nadzoru i wsparcia emocjonalnego.
3. Wymagania kwalifikacyjne dla osób bezpośrednio wykonujących czynności w ramach usług opiekuńczych. Zleceniobiorca odpowiada za zapewnienie osób posiadających kwalifikacje i umiejętności dostosowane do realizowanego zakresu usług opiekuńczych. Ponadto osoby wykonujące usługi opiekuńcze winny:
1) zostać zapoznane z warunkami umowy oraz zostać objęte instruktażem w zakresie prowadzonej dokumentacji wynikającej z umowy;
2) posiadać przeszkolenie w zakresie: bhp, udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej;
3) posiadać ważne badania sanitarno-epidemiologiczne w przypadku usług opiekuńczych polegających na: przygotowywaniu posiłków, karmieniu lub pomoc przy spożywaniu posiłków;
4) brak przeciwskazań zdrowotnych do świadczenia usług opiekuńczych;
5) posiadać umiejętności do pracy z osobami starszymi i osobami z niepełnosprawnością;
6) biegle posługiwać się językiem polskim.
4. Zleceniodawca informuje o możliwości zatrudnienia osób dotychczas świadczących usługi opiekuńcze dla podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Myślenicach.
5. Przystępując do przetargu Podmiot powinien przedstawić kwalifikacje, system zastępstw osób świadczących usługi oraz sposoby rekrutacji nowych opiekunów.
6. Podmiot wyłoniony w drodze przetargu będzie świadczył usługi na podstawie zlecenia sporządzonego na podstawie decyzji administracyjnych przyznających tego rodzaju usługi, w którym zostaną zawarte następujące dane: imię i nazwisko osoby na rzecz której będą świadczone usługi (ew. także dane opiekuna prawnego), miejsce świadczenia usług, rodzaj usług, zakres usług opiekuńczych oraz ilość dni w tygodniu, liczba godzin dziennie, liczba godzin miesięcznie, okres na jaki są przyznane usługi opiekuńcze, ustaloną odpłatność, telefon kontaktowy.
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Podmiot wyłoniony w drodze przetargu będzie świadczył usługi przyznane w trybie pilnym.
8. W wyjątkowych przypadkach możliwe jest zlecenie usługi telefonicznie lub przesłanie wykazu/zlecenia wykonania usług faxem lub pocztą elektroniczną. Zlecenie takie zostanie następnie potwierdzone pisemnym wykazem/zleceniem wykonania usług.
9. Zleceniodawca może wymagać miesięcznego zestawienia listy osób, u których były wykonywane usługi opiekuńcze wraz z ilością godzin.
Do przetargu mogą przystąpić podmioty ekonomii społecznej o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 1812, z późn. zm.)
Kod CPV 85312000-9 Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
Istotna informacja, że podpisanie umowy z wyłonionym podmiotem nastąpi po otrzymaniu środków z programu „Premia społeczna”
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1614833 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1614833 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1614833 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontraktor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302128261
7.3.3) Ulica: Mrzeżyńska 10
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-446
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1614833 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy endoprotez
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Jaworniku
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Myślenicach
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2025-31.12.2025.
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie Gminy Zblewo"
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Jaktorów
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 r.
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2025
- Świadczenie usług opiekuńczych od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. na rzecz świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (...)
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.