Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00483241/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00492079/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wirtualnej strzelnicy w Liceum Ogólnokształcącym w Nasielsku oraz adaptacja obiektu na potrzeby jej funkcjonowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 765 32 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be75a40a-dad1-4620-a46a-cf5b490d51cc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wirtualnej strzelnicy w Liceum Ogólnokształcącym w Nasielsku oraz adaptacja obiektu na potrzeby jej funkcjonowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be75a40a-dad1-4620-a46a-cf5b490d51cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068279/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup wirtualnej strzelnicy w Liceum Ogólnokształcącym w Nasielsku oraz adaptacja obiektu na potrzeby jej funkcjonowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186939,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 1 postępowania jest adaptacja pomieszczenia – auli szkolnej w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jarosława Iwaszkiewicza w Nasielsku - na potrzeby funkcjonowania wirtualnej strzelnicy. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: demontaż podestu, ułożenie wykładziny z tworzywa sztucznego na uprzednio przygotowanym podłożu, wymianę instalacji elektrycznej, pomalowanie ścian po uprzednim przygotowaniu podłoża, montaż rolet i folii zaciemniających, okiennych. Powierzchnia pomieszczenia: 6,00 m x 16,35 m. Wysokość pomieszczenia: 3,22 m. Realizacja zamówienia w części 1 nie obejmuje montażu wyposażenia wirtualnej strzelnicy, szczegółowo określonego w opisie zamówienia dla części 2. Wszystkie prace montażowe dla elementów wchodzących w zakres wyposażenia strzelnicy zostaną wykonane w obiekcie Zamawiającego przez Wykonawcę dostarczającego strzelnicę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w jego części 1 określają dokumenty składające się na załącznik nr 1 do SWZ odnoszące się do tej części zamówienia, tj. dokumentacja opisowa, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39515400-9 - Rolety
4.5.5.) Wartość części: 65472,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa wyposażenia wirtualnej strzelnicy dla potrzeb LiceumOgólnokształcącego im. Jarosława Iwaszkiewicza w Nasielsku. Zakres prac objętych niniejszą częścią zamówienia
obejmuje również montaż elementów systemu w wyżej wskazanym obiekcie Zamawiającego, jego konfigurację oraz
przeprowadzenie jednorazowego szkolenia instruktorów wskazanych przez dyrektora placówki oświatowej, na rzecz której
realizowana będzie dostawa.
Realizacja zamówienia w części 2 nie obejmuje budowlanych prac adaptacyjnych, mających na celu przystosowanie
pomieszczenia w wyżej wskazanej placówce oświatowej do celów jego wykorzystania dla potrzeb strzelnicy wirtualnej.
Wszystkie prace adaptacyjne zostaną wykonane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza
w ramach części 1 niniejszego zamówienia.
Dostawa wchodząca w zakres części 2 zamówienia obejmuje multimedialny system szkolno-treningowy, na który składają
się następujące elementy: kompletny system multimedialny, pozwalający na prowadzenie zajęć szkolno – treningowych
przy wykorzystaniu wszystkich funkcjonalności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 i laserowe
symulatory broni wchodzące w skład wirtualnej strzelnicy, a także dodatkowe wyposażenie strzelnicy wskazane przez
Zamawiającego w tym opisie. Przedmiot dostawy musi spełniać warunki opisane w Ogłoszeniu Konkursu Ofert Ministra
Obrony Narodowej pn.: „Strzelnica w powiecie 2024” nr 3/2024/CWCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w jego
części 2 określa dokument wchodzący w zakres załącznika nr 1 do SWZ odnoszący się do tej części zamówienia, tj.
dokumentacja opisowa dla części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35740000-3 - Symulatory walki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35210000-9 - Cele strzelnicze
4.5.5.) Wartość części: 121466,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia w części 1 kwotę 93 915,00 zł brutto. Cena jedynej ważnej oferty pozostającej w postępowaniu to kwota 326 547,78 zł brutto, a zatem kwota znacznie przekraczająca środki finansowe przeznaczone na sfinansowanie zamówienia w części 1. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia wyżej wymienionej kwoty w budżecie Zamawiającego do ceny jedynej ważnej oferty pozostającej w postępowaniu – Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w jego części 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326547,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326547,78 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim"
- Świadczenie usługi: "Ochrona obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim "
- SVA/BZ/4620-22/2024 Dostawa wody źródlanej i mineralnej dla pracowników Spółki AMW Sinevia Sp. z o.o.
- SVA/Z/K/4620-4/2024: Budowa kontenerów na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Oprac. dok. proj.-koszt. remontu kotł. olej. o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami budynku nr 75 na terenie komp. wojsk. w m. Podebłocie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
więcej: Cele strzelnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.