Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492079/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00548233/01 - Wynik z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wirtualnej strzelnicy w Liceum Ogólnokształcącym w Nasielsku oraz adaptacja obiektu na potrzeby jej funkcjonowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 765 32 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wirtualnej strzelnicy w Liceum Ogólnokształcącym w Nasielsku oraz adaptacja obiektu na potrzeby jej funkcjonowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be75a40a-dad1-4620-a46a-cf5b490d51cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068279/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup wirtualnej strzelnicy w Liceum Ogólnokształcącym w Nasielsku oraz adaptacja obiektu na potrzeby jej funkcjonowania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be75a40a-dad1-4620-a46a-cf5b490d51cc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be75a40a-dad1-4620-a46a-cf5b490d51cc
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje o środkach
komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami w ramach niniejszego
postępowania, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej w ramach tego postępowania zawarte są w części IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 1 postępowania jest adaptacja pomieszczenia – auli szkolnej w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jarosława Iwaszkiewicza w Nasielsku - na potrzeby funkcjonowania wirtualnej strzelnicy. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: demontaż podestu, ułożenie wykładziny z tworzywa sztucznego na uprzednio przygotowanym podłożu, wymianę instalacji elektrycznej, pomalowanie ścian po uprzednim przygotowaniu podłoża, montaż rolet i folii zaciemniających, okiennych. Powierzchnia pomieszczenia: 6,00 m x 16,35 m. Wysokość pomieszczenia: 3,22 m. Realizacja zamówienia w części 1 nie obejmuje montażu wyposażenia wirtualnej strzelnicy, szczegółowo określonego w opisie zamówienia dla części 2. Wszystkie prace montażowe dla elementów wchodzących w zakres wyposażenia strzelnicy zostaną wykonane w obiekcie Zamawiającego przez Wykonawcę dostarczającego strzelnicę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w jego części 1 określają dokumenty składające się na załącznik nr 1 do SWZ odnoszące się do tej części zamówienia, tj. dokumentacja opisowa, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39515400-9 - Rolety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa wyposażenia wirtualnej strzelnicy dla potrzeb Liceum Ogólnokształcącego im. Jarosława Iwaszkiewicza w Nasielsku. Zakres prac objętych niniejszą częścią zamówienia obejmuje również montaż elementów systemu w wyżej wskazanym obiekcie Zamawiającego, jego konfigurację oraz przeprowadzenie jednorazowego szkolenia instruktorów wskazanych przez dyrektora placówki oświatowej, na rzecz której realizowana będzie dostawa.
Realizacja zamówienia w części 2 nie obejmuje budowlanych prac adaptacyjnych, mających na celu przystosowanie pomieszczenia w wyżej wskazanej placówce oświatowej do celów jego wykorzystania dla potrzeb strzelnicy wirtualnej. Wszystkie prace adaptacyjne zostaną wykonane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ramach części 1 niniejszego zamówienia.
Dostawa wchodząca w zakres części 2 zamówienia obejmuje multimedialny system szkolno-treningowy, na który składają się następujące elementy: kompletny system multimedialny, pozwalający na prowadzenie zajęć szkolno – treningowych przy wykorzystaniu wszystkich funkcjonalności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 i laserowe symulatory broni wchodzące w skład wirtualnej strzelnicy, a także dodatkowe wyposażenie strzelnicy wskazane przez Zamawiającego w tym opisie. Przedmiot dostawy musi spełniać warunki opisane w Ogłoszeniu Konkursu Ofert Ministra Obrony Narodowej pn.: „Strzelnica w powiecie 2024” nr 3/2024/CWCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w jego części 2 określa dokument wchodzący w zakres załącznika nr 1 do SWZ odnoszący się do tej części zamówienia, tj. dokumentacja opisowa dla części 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35740000-3 - Symulatory walki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35210000-9 - Cele strzelnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż nie będzie żądał od Wykonawcy, który złożył ofertę najniższą cenowo – odpowiednio w części 1 i 2 zamówienia - złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania w oparciu o wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp i w związku z powyższym, Zamawiający nie określa katalogu podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca miałby złożyć w odpowiedzi na przedmiotowe wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w związku z czym nie wymaga również złożenia jakichkolwiek podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania takich warunków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający informuje, iż wymóg złożenia w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych dotyczy wyłącznie części 2 zamówienia. W części 1 zamówienia Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.2. Wykonawca wraz z ofertą na część 2 zamówienia składa następujące przedmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego w zakresie zapewnienia spełniania przez oferowane w tej części dostawy (system multimedialny i laserowe symulatory broni, wchodzące w skład systemu wirtualnej strzelnicy), wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji opisowej dla części 2 zamówienia, tj.:
1) deklarację zgodności CE dla wyrobu wprowadzanego lub udostępnianego na rynku Europejskiego Obszaru Gospodarczego, potwierdzającą zgodność wyrobu z wymaganiami zawartymi w przepisach dyrektywy Nowego Podejścia w zakresach dyrektyw odpowiadających konstrukcji wyrobu,
2) certyfikat zgodności przedmiotowego wyrobu z wymaganiami określonymi w punkcie 3, w podpunktach od a) do m), w dokumentacji opisowej dla części 2 zamówienia, w dziale 4: Opis techniczny; wydany przez organizację posiadającą status jednostki certyfikującej wyroby, akredytowanej w odniesieniu do PN-EN ISO/IEC 17065. Jednostka powinna posiadać personel kompetentny w zakresie przedmiotu oceny. Certyfikat może zostać wydany w ramach działalności certyfikacyjnej poza zakresem akredytacji, na podstawie badań, których metodykę określono w porozumieniu z jednostką certyfikującą. Badania na zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego należy przeprowadzić w oparciu o opracowaną metodykę badań wyrobu, ujmującą metody oraz sposoby weryfikacji wszystkich parametrów technicznych i wymagań opisowych. Wyniki badań oraz ich przebieg powinny być zebrane w raporcie z badań. Metodyka badań i raport badań zgodności wyrobu z wymaganiami Zamawiającego, wynikającymi z wymagań konkursu Ministra Obrony Narodowej, powinny być dostępne do wglądu na żądanie przedstawiciela Ministerstwa Obrony Narodowej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z w/w dokumentów, również pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie tej osoby do reprezentacji Wykonawcy (wymóg niniejszy stosuje się odpowiednio do osób działających w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie);2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika do wspólnego reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).
W/w dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż:
1) Dokumenty lub oświadczenia wymagane przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania, sporządzone w języku obcym, przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie żądał
od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski tych dokumentów pobranych samodzielnie przez
Zamawiającego, jeżeli możliwość ich pobrania występuje wyłącznie w języku innym niż polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą każdy z tych Wykonawców.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy będą oni zobowiązani do przedstawienia Zamawiającemu kopii umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ:1) odnośnie części 1 zamówienia rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone są w paragrafie 13 projektowanych postanowień umowy dla tej części;
2) odnośnie części 2 zamówienia rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone są w paragrafie 11 projektowanych postanowień umowy dla tej części;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be75a40a-dad1-4620-a46a-cf5b490d51cc
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca zostanie również wykluczony z postępowania w przypadku zaistnienia wobec niego przesłanek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 507).2. W związku z brakiem postawienia przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych jest składane przez Wykonawców wyłącznie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
3. W części 1 zamówienia Zamawiający wymaga, by wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane w kolumnie 3 przedmiaru robót, wchodzącego w zakres załącznika nr 1 do SWZ dla części 1 zamówienia (za wyjątkiem czynności utylizacji materiałów z rozbiórki drewnianego podestu) oraz osoby wykonujące, wbudowujące lub montujące elementy tam wskazane, były zatrudnione przez Wykonawcę (oraz podwykonawców) na podstawie stosunku pracy. Wymóg powyższy nie jest stawiany wobec samego Wykonawcy oraz podwykonawców (w tym wspólników spółek osobowych), którzy będą realizować wskazane przez Zamawiającego czynności osobiście na zasadzie samozatrudnienia. Wymóg ten nie dotyczy również realizacji dostaw wchodzących w zakres części 1 zamówienia.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim"
- Świadczenie usługi: "Ochrona obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim "
- SVA/BZ/4620-22/2024 Dostawa wody źródlanej i mineralnej dla pracowników Spółki AMW Sinevia Sp. z o.o.
- SVA/Z/K/4620-4/2024: Budowa kontenerów na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Oprac. dok. proj.-koszt. remontu kotł. olej. o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami budynku nr 75 na terenie komp. wojsk. w m. Podebłocie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
więcej: Cele strzelnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.