Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00400984/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
- 2023/BZP 00456087/01 - Wynik z dnia 2023-10-23
- 2023/BZP 00456935/01 - Wynik z dnia 2023-10-23
- 2023/BZP 00459031/01 - Wynik z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00464464/01 - Wynik z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00470127/01 - Wynik z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00546274/01 - Wynik z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00548396/01 - Wynik z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.zg@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3ff7bfb-560e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059886/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.115 Remonty lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w budynkach - OR Zielona Góra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OZ.2616.370.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 442001,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2z podziałem na części:
Część 1: Skwierzyna – 1 lokal
- Skwierzyna, ul. Wojska Polskiego 1F/19
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 57922,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2Część 2: Krosno Odrzańskie – 1 lokal
- Krosno Odrzańskie, ul. Kościuszki 15/11
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 53023,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 3: Sulechów – 1 lokal
- Sulechów, ul. Wojska Polskiego 33/3
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 54955,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 4: Zielona Góra - 1 lokal
- Zielona Góra, ul. Konicza 26/7
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 52297,47 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 5: Czerwieńsk – 1 lokal
- Czerwieńsk, ul. Zielonogórska 51A/7
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 19699,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 6: Gubin – 1 lokal
- Gubin, ul. Westerplatte 12/12
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 31293,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 7: Żary – 1 lokal
- Żary, ul. Zawiszy Czarnego 11/31
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 69433,76 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 8: Głogów – 1 lokal
- Głogów, ul. Niedziałkowskiego 11A/20
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 16388,19 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:Część 9: Czerwieńsk – 1 lokal
- Babimost, ul. Rynek 20/20
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.
2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.
2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.
3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 86987,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21852,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25064,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21852,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-MAT Przemysław Getz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080263668
7.3.3) Ulica: Elektryczna 6
7.3.4) Miejscowość: Kożuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21852,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.