eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie"Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2023 - Etap 3 - Remonty"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2023 – Etap 3 - Remonty”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774401755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2023 – Etap 3 - Remonty”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f0d0bfa-8388-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033917/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 „Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2023 – Etap 3 - Remonty”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494802

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.26.2023.KSZCH/IG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1412611,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w ciągu dróg powiatowych i składa się z dwóch zadań:
1) Zadanie nr 1 – „Remont drogi powiatowej 1805 O Strzelce Opolskie – Leśnica – Kędzierzyn – Koźle w m. Leśnica ul. Kozielska”
2) Zadanie nr 2 – „Remont drogi powiatowej 1809 O Izbicko – Ligota Dolna na odcinku Otmice – Siedlec”

 Zadanie nr 1 – pn.: „Remont drogi powiatowej 1805 O Strzelce Opolskie – Leśnica – Kędzierzyn – Koźle w m. Leśnica ul. Kozielska” :

Zakres opracowania Zadania Nr 1 obejmuje n/w odcinki dróg :
1805 O Strzelce Opolskie – Leśnica – Kędzierzyn – Koźle – odcinek ul. Kozielska w m. Leśnica od km 0+000,00 do km 0+418,00.

Początek przeznaczonego do remontu odcinka drogi umiejscowiony jest w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej ul. Kozielskiej z drogą gminną ul. Kościuszki na granicy linii P-10 „Przejście dla pieszych” w ciągu drogi gminnej ul. Kościuszki. Przewidziany do remontu odcinek drogi kończy się na granicy działki nr 2937 na której zlokalizowana jest droga powiatowa ul. Kozielska i działki nr 3008.

Zakres robót obejmuje m. in.:
1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
2) oznakowanie miejsca prowadzonych robót,
3) wykonanie prac zgodnie z dokumentacją kontraktową,
Zadanie nr 1 obejmuje odcinek długość 418,00 m – od km 0+000,00 do km 0+418,00. Przyjęto do realizacji roboty m. in.:
a) remont drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z obrębem skrzyżowań z drogami gminnymi :
 mechaniczne frezowanie nawierzchni na całej remontowanej powierzchni,
 podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszyw stabilizowanych cementem,
 skropienie międzywarstwowe asfaltem,
 podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16P,
 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W,
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S,
b) budowa wyspy kanalizującej ruch w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej z drogą gminną,
c) budowa i remont ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej,
d) remont cząstkowy krawężników i obrzeży betonowych,
e) uzupełnienie, profilowanie i zagęszczanie pobocza gruntowego
4) demontaż oznakowania tymczasowego.

 Zadanie nr 2 – pn.: „Remont drogi powiatowej 1809 O Izbicko – Ligota Dolna na odcinku Otmice – Siedlec” :

Zakres opracowania Zadania Nr 2 obejmuje n/w odcinki dróg :
1809 O Izbicko – Ligota Dolna na odcinku Otmice – Siedlec od km 0+000,00 do km 0+584,15.

Początek przeznaczonego do remontu odcinka drogi umiejscowiony jest na skrzyżowaniu drogi – ul. Wiejskiej, ul. Powstańców Śl. oraz ul. Cmentarnej (w kierunku m. Poznowice). Przewidziany do remontu odcinek drogi kończy się w km 0+584,15 w kierunku m. Otmice.

Zakres robót obejmuje m. in.:
1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
2) oznakowanie miejsca prowadzonych robót,
3) wykonanie prac zgodnie z dokumentacją kontraktową,
Zadanie nr 2 obejmuje odcinek długości 584,15 m – od km 0+000,00 do km 0+584,15. Przyjęto do realizacji roboty m. in.:
a) wymiana istniejącej nawierzchni bitumicznej :
 mechaniczne frezowanie nawierzchni na całej remontowanej powierzchni,
 podbudowa z kruszywa łamanego oraz stabilizacja cementowa na powierzchni przełomów,
 skropienie międzywarstwowe asfaltem,
 warstwa wiążąca asfaltowa AC 16W,
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego,
b) remont zjazdów na drogi polne
c) wykonanie ulepszonych poboczy z destruktu bitumicznego
4) demontaż oznakowania tymczasowego.

Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Zamawiający posiada dokumentację projektową do w/w zadań.

Zadanie nr 1 - pn.: „Remont drogi powiatowej 1805 O Strzelce Opolskie – Leśnica – Kędzierzyn – Koźle w m. Leśnica ul. Kozielska” realizowane będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią:
1) Projekt zagospodarowania terenu
2) Projekt stałej zmiany organizacji ruchu
3) Opinia geotechniczna
4) Przedmiar robót

Zadanie nr 2 - pn.: „Remont drogi powiatowej 1809 O Izbicko – Ligota Dolna na odcinku Otmice – Siedlec” realizowane będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią :
1) Projekt techniczny
2) Projekt organizacji ruchu
3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
4) Przedmiar robót

Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte umowną ceną kontraktową:
1) Obsługa geodezyjna
2) Organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie kontraktowym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
3) Zabezpieczenie placu budowy i robót wraz z ich ubezpieczeniem.
4) Ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy.
5) Zabezpieczenie sieci i urządzeń w obrębie robót przed ich uszkodzeniem.
6) Zabezpieczenie zieleni nie podlegających wycince w obrębie robót.
7) Spełnienie obowiązków wykonawcy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), w tym w zakresie obowiązków kierownika budowy.
8) Opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych i wymaganych w tym zakresie uzgodnień. Opracowany projekt i przyjęte rozwiązania w zakresie organizacji ruchu winny być zgodne z właściwą technologią wykonania robót. Wykonawca winien spełnić wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem.
9) Wykonawca ma obowiązek jako jednostka wprowadzająca organizację ruchu zawiadomić organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie jej wprowadzenia zgodnie z § 12 ust 1-2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem.
10) Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem.
11) Zapewnienie nadzoru ze strony właścicieli urządzeń obcych zlokalizowanych w drodze powiatowej w zakresie wytyczenia trasy sieci i urządzeń, nadzoru nad pracami, opracowania dokumentacji powykonawczej lub ewentualnie innych kosztów w tym kosztów usunięcia kolizji robót wynikających projektu budowlanego z urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami i potrzebami ruchu drogowego.
12) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót.
13) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w tym Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. . o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.)

Niezależnie od zakresu robót ujętego przedmiarem robót, wynagrodzenie ustalone w ofercie Wykonawcy musi zawierać wszelkie koszty związane z:
1) doprowadzeniem terenu po wykonaniu prac do stanu pierwotnego,
2) organizacją placu prac,
3) ubezpieczeniem zadania,
4) zabezpieczeniem prac pod względem BHP.


Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej
prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1239497,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1551915,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1239497,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751886343

7.3.3) Ulica: Chopina 2

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1239497,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.