Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00051836/01 - Wynik z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiorników Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerklany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276259008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 85
1.5.2.) Miejscowość: Świerklany
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-266
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324327521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swierklany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklany.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiorników Zamawiającego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b29f2ea3-98d0-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015412/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika Zamawiającego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b29f2ea3-98d0-11ee-ba3b-4e891c3846853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 15.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
15.2.1. Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
15.2.2. poczty elektronicznej: przetargi@swierklany.pl (nie dotyczy składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15.4. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia (z wyłączeniem składania ofert) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem:
15.4.1. „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza), lub:
15.4.2. poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@swierklany.pl W przypadku niedostarczenia przez serwer pocztowy Zamawiającego informacji zwrotnej o braku możliwości dostarczenia wiadomości do serwera pocztowego odbiorcy wiadomość uważa się za dostarczoną, niezależnie czy Wykonawca ją przeczyta czy nie.
Uwaga:
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom wezwania, zawiadomienia i informacje na adres e-mail Wykonawcy, wskazany przez niego w Formularzu Oferty.
Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania poczty elektronicznej wskazanej przez niego w Formularzu Oferty, gdyż korespondencja od Zamawiającego może trafić do folderu SPAM.
15.5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
15.6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony w zakładce „Zgłoś problem” https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq
15.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:
15.7.1. rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452),
15.7.2. rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna została zawarta w pkt. 28.13. SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna została zawarta w pkt. 28.13. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
4.2.1. przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, do maksymalnej ilości 26.000 litrów, oleju napędowego spełniającego wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 ze zm.) oraz odpowiadającego normie PN-EN 590 + A:12017-06/Ap2, do dwóch zbiorników Zamawiającego, zlokalizowanych w Świerklanach, przy ul. Pogodnej 5;
4.2.2. dostawy oleju napędowego dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. W przypadku spadków temperatury otoczenia poniżej minus 10°C dostarczany olej napędowy powinien odpowiadać paliwu zimowemu. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia;
4.2.3. dostawa paliwa następować będzie sukcesywnie, w ilościach i terminach wynikających z zapotrzebowania Zamawiającego. Przewiduje się dostawę oleju napędowego w formie bezpośredniej dostawy do dwóch zbiorników o pojemności 2 500 litrów każdy, w partiach min. 1 000 l, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego;
4.2.4. zamówiony olej napędowy Wykonawca dostarczy na swój koszt i własnym transportem do zbiorników Zamawiającego, zlokalizowanych w Świerklanach przy ul. Pogodnej 5;
4.2.5. załadunek zbiorników, spełniających warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 września 2001 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz.U.2001.113.1211 ze zm.), nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego;
4.2.6. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu 14 dni licząc od daty jej otrzymania i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca pokrywa wartość poniesionej szkody do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami (np. za naprawę). Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej;
4.2.7. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za dostarczony olej napędowy cenę hurtową netto producenta wskazanego w Formularzu Oferty 1 litra paliwa ON obowiązującą w dniu dostawy, pomniejszoną o kwotę upustu wskazaną w Formularzu Oferty, powiększoną o należny podatek od towarów i usług.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w dniu składania ofert oraz przez czasokres do dnia zawarcia umowy:6.1.1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 7 SWZ,
6.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, że Wykonawca posiada ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
Uwaga:
W przypadku gdy udzielona Wykonawcy przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki koncesja została przedłużona bądź dokonywano zmian w jej treści, należy złożyć koncesję wraz z wszystkimi jej późniejszymi zmianami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących, aktualnych na dzień ich złożenia, podmiotowych środków dowodowych:
9.1.1. ważnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi, wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
Uwaga:
Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli w pkt. 3 Załącznika nr 3 do SWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wskaże, że podmiotowy środek dowodowy Zamawiający może pobrać z bezpłatnej i ogólnodostępnej bazy danych, bądź że Zamawiający posiada ten środek dowodowy, i potwierdzi, że jest on prawidłowy i aktualny.
Uwaga:
W przypadku gdy koncesja została wystawiona przez upoważniony podmiot jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
W przypadku koncesja została wystawiona przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
16.2. W terminie składania ofert określonym w pkt. 19.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:16.2.1. Formularz Oferty (wg załącznika nr 1 do SWZ)
16.2.2. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby, jest umocowana do jego reprezentowania.
16.2.3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o ile prawo osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeśli dotyczy)
Pełnomocnictwo powinno zawierać dane osobowe pełnomocnika umożliwiające zweryfikowanie jego tożsamości: imię, nazwisko, PESEL lub, w razie jego braku, numer i seria dokumentu tożsamości, zakres czynności objętych pełnomocnictwem.
16.2.4. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy
Pełnomocnictwo powinno zawierać:
a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z określeniem adresu siedziby,
c) dane osobowe pełnomocnika umożliwiające zweryfikowanie jego tożsamości: imię, nazwisko, PESEL lub, w razie jego braku, numer i seria dokumentu tożsamości,
d) czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony.
16.2.5. oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wg załącznika nr 2 do SWZ) (jeśli dotyczy)
Oświadczenie wskazuje, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
16.2.6. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp (wg załącznika nr 3 do SWZ)
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak wykluczenia Wykonawcy na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
16.17. Oferta wspólna składana w rozumieniu art. 58 Pzp przez dwóch lub więcej Wykonawców:16.17.1. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć aktualną umowę spółki cywilnej bądź uchwałę wspólników spółki cywilnej, z której wynikać będzie sposób reprezentacji spółki.
16.17.2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez mocodawcę/mocodawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze.
16.17.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
16.17.4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Pzp (wg załącznika nr 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
Powyższe oznacza iż:
a) oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
16.17.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem.
16.17.6. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający żąda przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego złożenia kopii Umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
16.17.7. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać co najmniej:
a) podmioty składające ofertę wspólną,
b) wskazanie Lidera do reprezentowania partnerów (współwykonawców) przy wykonywaniu zamówienia,
c) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa,
d) oznaczenie czasu trwania Umowy.
16.17.8. Umowa konsorcjum nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym.
16.17.9. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną, i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt. 16.17.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie wartości umowy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie podwyższone lub obniżone:
1) na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy wraz z załącznikami o podwyższenie wynagrodzenia w związku z powyższymi zmianami, złożony w terminie do 10 dni po dniu wejścia w życie zmienionych przepisów.
Wniosek może dotyczyć wyłącznie okresu po jego złożeniu wniosku Zamawiającemu.
We wniosku Wykonawca winien zawrzeć uzasadnienie faktyczne i prawne, które powinno zawierać m.in. dokładne wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku ze zmianą stawki podatku oraz wyjaśnienie, w jakim zakresie zmiana tego podatku wpłynie na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć środki dowodowe, stanowiące podstawę dokonania obliczeń ustalających zmianę wynagrodzenia. Ciężar wykazania zwiększonych kosztów ciąży na Wykonawcy.
Wynagrodzenie zostanie podwyższone przez Zamawiającego w drodze aneksu do Umowy o kwotę wynikającą z wprowadzonych zmian, w zakresie, w jakim Zamawiający uzna, że miały one wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zmiana nastąpi od miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym weszły w życie zmiany w przepisach prawa, dotyczące zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego.
2) na pisemne wezwanie Zamawiającego o obniżenie wynagrodzenia w związku z powyższymi zmianami, złożone w terminie do 10 dni po dniu wejścia w życie zmienionych przepisów.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie wskazanym we wniosku kalkulację kosztów obrazującą wpływ zmiany stawek na koszt wykonania zamówienia.
Wynagrodzenie zostanie obniżone przez Zamawiającego w drodze aneksu do Umowy o kwotę wynikającą z wprowadzonych zmian.
Zmiana nastąpi od miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym weszły w życie zmiany w przepisach prawa, dotyczące zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b29f2ea3-98d0-11ee-ba3b-4e891c384685
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
7.5. Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835 ze zm.) wykluczy:7.5.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa w pkt. 7.5.;
7.5.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U.2022 poz. 596 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa w pkt. 7.5.;
7.5.3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.2021, poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r. o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa w pkt. 7.5.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Gminy Waganiec
- "Dostawa oleju napędowego dla MPWiK Sp. z o.o. w Porębie na rok 2025".
- Dostawa detalicznych ilości paliw płynnych w roku kalendarzowym 2025 dla pojazdów WORD w Szczecinie i Oddziału Terenowego w Barlinku
- Zakup paliw do samochodów służbowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Bieczu Sp. z o.o.
- Dostawa paliw ciekłych dla WIOŚ w Warszawie i Delegatur
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH NA POTRZEBY GMINY ŁUBNICE
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.