Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00521259/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sporządzenie mapy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9887551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sporządzenie mapy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80bfa950-dfed-40e4-9f81-8b5e2ea632d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053948/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnych niezbędnych do przeprowadzenia postępowań w sprawie zwrotów wywłaszczonych nieruchomości położonych na terenie m. Lublina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.42..2024.AW1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6504,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, z uwzględnieniem istniejącej ewidencji gruntów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1752 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1670), mapy będącej podstawą do aktualizacji operatu ewidencyjnego, zawierającej wykaz zmian danych ewidencyjnych:część I
nieruchomości oznaczonej jako dawne działki nr 53/3 i 50/1, wywłaszczonej decyzją Urzędu Miejskiego w Lublinie Wydział Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 30 czerwca 1976 r. znak: GTO.VII.6602/105/74, położonej w Lublinie w pobliżu ul. Zemborzyckiej, w obszarze aktualnej działki ewidencyjnej nr 67 (obręb ewidencyjny 43 - Wrotków, ark. 27),
Mapę do celów prawnych należy opracować w dwóch egzemplarzach.
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej w Lublinie,
2) zebranie i analizę materiałów źródłowych,
3) badanie ksiąg wieczystych działek, częścią których jest wywłaszczona nieruchomość,
4) opracowanie mapy porównania z terenem określonej w § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ze szczególnym wykazaniem elementów niezbędnych do opracowania dokumentacji dla potrzeb zwrotu nieruchomości,
5) opracowanie i zaewidencjonowanie w MODGiK w Lublinie dokumentacji zawierającej m.in. mapę będącej podstawą do aktualizacji operatu ewidencyjnego ze szczegółowym rozliczeniem nieruchomości wywłaszczonej w nawiązaniu do istniejącej ewidencji gruntów oraz w odniesieniu do stanu zagospodarowania terenu,
6) udział w oględzinach nieruchomości, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, w celu okazania granic wywłaszczonego gruntu i projektowanych działek,
7) wykonanie, na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 lat od daty odbioru przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt 1, aktualizacji mapy w przypadku zaistnienia zmian w ewidencji gruntów, jak również zaistnienia innych okoliczności wymagających wprowadzenia zmian w sporządzonej dokumentacji; aktualizacji mapy należy dokonać w terminie 60 dni od otrzymania wezwania.
2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
3. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości.
4. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia:
Część I. 4 000 zł
Termin wykonania zamówienia – 40 dni od daty podpisania umowy (cz. I-II).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 3252,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, z uwzględnieniem istniejącej ewidencji gruntów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r., poz. 1752 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1670), mapy będącej podstawą do aktualizacji operatu ewidencyjnego, zawierającej wykaz zmian danych ewidencyjnych:część II
nieruchomości oznaczonej jako dawna działka nr 7/5, wywłaszczonej decyzją Urzędu Miejskiego w Lublinie Wydział Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 30 czerwca 1976 r. znak: GTO.VII.6602/105/74, położonej w Lublinie w pobliżu ul. Zemborzyckiej, w obszarze aktualnej działki ewidencyjnej nr 100 (obręb ewidencyjny 43 - Wrotków, ark. 34).
Mapę do celów prawnych należy opracować w dwóch egzemplarzach.
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej w Lublinie,
2) zebranie i analizę materiałów źródłowych,
3) badanie ksiąg wieczystych działek, częścią których jest wywłaszczona nieruchomość,
4) opracowanie mapy porównania z terenem określonej w § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ze szczególnym wykazaniem elementów niezbędnych do opracowania dokumentacji dla potrzeb zwrotu nieruchomości,
5) opracowanie i zaewidencjonowanie w MODGiK w Lublinie dokumentacji zawierającej m.in. mapę będącej podstawą do aktualizacji operatu ewidencyjnego ze szczegółowym rozliczeniem nieruchomości wywłaszczonej w nawiązaniu do istniejącej ewidencji gruntów oraz w odniesieniu do stanu zagospodarowania terenu,
6) udział w oględzinach nieruchomości, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, w celu okazania granic wywłaszczonego gruntu i projektowanych działek,
7) wykonanie, na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 lat od daty odbioru przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt 1, aktualizacji mapy w przypadku zaistnienia zmian w ewidencji gruntów, jak również zaistnienia innych okoliczności wymagających wprowadzenia zmian w sporządzonej dokumentacji; aktualizacji mapy należy dokonać w terminie 60 dni od otrzymania wezwania.
2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
3. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości.
4. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia:
Część II. 4 000 zł
VII. Termin wykonania zamówienia – 40 dni od daty podpisania umowy (cz. I-II).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 3252,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Cieszko TEDBEST PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ul. Fryderyka Chopina 14, 20-023 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461615135
7.3.3) Ulica: Tadeusz Cieszko TEDBEST PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ul. Fryderyka Chopina 14, 20-023 Lublin
7.3.4) Miejscowość: Tadeusz Cieszko TEDBEST PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ul. Fryderyka Chopina 14, 20-023 Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ CIESZKO TEDBEST PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ CIESZKO TEDBEST PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Cieszko TEDBEST PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ul. Fryderyka Chopina 14, 20-023 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461615135
7.3.3) Ulica: Tadeusz Cieszko TEDBEST PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ul. Fryderyka Chopina 14, 20-023 Lublin
7.3.4) Miejscowość: Tadeusz Cieszko TEDBEST PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ul. Fryderyka Chopina 14, 20-023 Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-023
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ CIESZKO TEDBEST PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ CIESZKO TEDBEST PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
- "Prowadzenie obsługa kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy"
- Dostawa akumulatorów kwasowo - ołowiowych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.
- Przygotowanie projektu układu graficznego publikacji 4 wydań wersji cyfrowej oraz usługę opracowania oraz wykonania druku 4 wydań biuletynu Lubelski Informator Unijny "Puls Regionu" w 2025 roku.
- Dostawa bielizny szpitalnej i operacyjnej dla USK nr 1 w Lublinie
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 852 Józefówka - Nowosiółki - Witków od km 17+015 do km 18+315
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanych w celu zbycia jako tzw. dodzielenie lub zbycia na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego nieruchomości
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Budowa mostu na rzece Jasiołce wraz z dojazdami do ulic Żeromskiego i Szajnochy"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla: 1) Przebudowy i budowy dróg na Os. Wojskowym we Włodawie z infrastrukturą; 2) Przebudowy ul. Światowida; 3) Poprawy bezpieczeństwa na drodze woj. nr 812.
- "Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej - 3 części postępowania"
- Przygotowanie 50 operatów szacunkowych lub opinii określających wartość nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowanej infrastruktury.
- "Wycena nieruchomości - 5 części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.