Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541191/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00572610/01 - Wynik z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie budynków administracyjnych przy ul. Ujastek 1 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: NOWE CENTRUM ADMINISTRACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123234688
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ujastek 1
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nca.malopolska.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://nca.malopolska.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność restrukturyzacyjna i rewitalizacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549456
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00541191
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w §9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9do SWZ, któremu nadano
następujące brzmienie:
§ 9
Zmiany umowy
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z sytuacji, określonych w art. 45 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian Umowy, w szczególności w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu wykonania zamówienia, sposobu wykonywania zamówienia, ustalonego wynagrodzenia, warunków płatności w następujących przypadkach:
1) przesunięcia terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania Przedmiotu Umowy. W takim przypadku termin wykonania Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas trwania przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy oraz o czas trwania ich następstw;
2) przesunięciu terminu wykonania Przedmiotu Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. W takim przypadku termin wykonania Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas trwania przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz o czas trwania ich następstw;
3) gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres Przedmiotu Umowy nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane. W takim przypadku Strony mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia.
Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w §9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9do SWZ, któremu nadano
następujące brzmienie:
§ 9
Zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane, po uprzednim uzgodnieniu, wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do Umowy, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z sytuacji, określonych w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian Umowy, w szczególności w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu wykonania zamówienia, sposobu wykonywania zamówienia, ustalonego wynagrodzenia, warunków płatności w następujących przypadkach:
1) wydłużenia terminu realizacji usługi o maksymalnie 3 kolejne miesiące, w szczególności w związku z trwającymi lub przedłużającymi się procedurami dotyczącymi:
a) toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) wykorzystania przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych,
c) postępowań administracyjnych i innych postępowań przed organami administracji publicznej;
2) jeżeli konieczność zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości ceny, spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
3) zmiany wysokości wynagrodzenia, określone w § 5 ust. 4-8 Umowy.
3. Zmiany określone w ust. 2 powyżej wymagają sporządzenia stosownego aneksu do Umowy.
4. Nie stanowią zmiany Umowy i nie wymagają zawarcia aneksu zmiany danych związanych z obsługą administracyjną umowy, zawartych w § 2 Umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-18 10:00
Po zmianie:
2024-10-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-18 10:30
Po zmianie:
2024-10-21 10:30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących projektu pn. Wokół rzeki Poprad realizowanego w ramach programu INTERREG Polska - Słowacja 2021 - 2027
- Budowa zadaszenia tarasu bojowego wraz z zabezpieczeniem czołowej części stropodachu Fortu 49a Dłubnia w Krakowie
- Dostosowanie Pracowni Mikrobiologii I do prowadzenia badań w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego 3 (BSL3) w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Zakup i montaż lampy oświetlenia ulicznego - ul. H. Ch. Andersena - zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa serwisowa systemów chłodniczych systemu Proteus 235 (DZP.260.12.2025)
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - OPASKI WINYLOWE
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej, realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.