Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541191/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00549456/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie budynków administracyjnych przy ul. Ujastek 1 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NOWE CENTRUM ADMINISTRACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123234688
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ujastek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nca.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://nca.malopolska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61ef3235-dd27-4a59-9ad8-3494d1eaaa231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność restrukturyzacyjna i rewitalizacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie budynków administracyjnych przy ul. Ujastek 1 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ef3235-dd27-4a59-9ad8-3494d1eaaa23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2024/2/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numeracja zgodna z SWZ:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie budynków administracyjnych przy ul. Ujastek 1 w Krakowie przez okres 24 miesięcy (zamówienie podstawowe).
5.2. Szacunkowa liczba roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 17 520.
(...)
5.15. Prawo opcji:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) zamówienie podstawowe, opisane w punktach 5.1 do 5.14 powyżej,
b) zamówienie opcjonalne, zwane dalej także: „Prawo opcji”.
2) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa opcji w przypadku konieczności zlecenia dodatkowych godzin bezpośredniej ochrony fizycznej mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie budynków administracyjnych przy ul. Ujastek 1 w Krakowie, w szczególności w związku z potrzebą zwiększenia liczby pracowników ochrony pełniących jednocześnie dyżur w obiekcie. Maksymalna liczba roboczogodzin pracowników ochrony, zleconych w ramach Prawa opcji, nie może przekroczyć 8000.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opcji zawiera pkt 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 616353,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792378,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 616353,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351429040
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Sendzimira 5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 616353,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2026-10-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa ul. Niebyłej - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń pomiarowych dla potrzeb Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ w ramach projektu "Key to future", w podziale na cztery części.
- Budowa chodnika na skrzyżowaniu ul. Ogłęczyzna z ul. Na Załęczu wraz z przejściem dla pieszych - w ramach programu budowy chodników
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Renowacja elewacji, wieżyczek zabytkowych oraz bram wejściowych w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
- Wykonywanie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz nieruchomości, a także przeciwdziałanie zagrożeniom, przez koncesjonowanego Wykonawcę
- PEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10
- Usługa polegająca na fizycznej ochronie obiektów i mienia Urzędu Morskiego w Gdyni znajdujących się na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku, ul. Pokładowa 9
- Usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji dla Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA PODCZAS IMPREZY WYSTAWIENNICZO-TARGOWEJ ORGANIZOWANEJ PRZEZ KUJAWSKO-POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W MINIKOWIE DNI OTWARTYCH DRZWI ZARZECZEWO 2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.