Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Sokółce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b9789ac-997e-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00408787/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Sokółce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 305 pkt 2 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający przeprowadził postępowanie na dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w Inspektoracie ZUS w Sokółce w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy (numer referencyjny 010000.271.6.2023-ZAP). Postępowanie zakończyło się unieważnieniem na podstawie art. 255 pkt 1, gdyż w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. (ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2023/BZP 00422127/01 z dnia 2023-10-02)
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d28f33b8-41aa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.8.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie wejścia budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych w I/Sokółka.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a. Demontaż drzwi zewnętrznych,
b. Demontaż drzwi w przedsionku,
c. Demontaż drzwi do Sali Obsługi klienta,
d. Montaż drzwi zewnętrznych przeszklonych z profili aluminiowych ciepłych, otwierane automatycznie - rozwierne,
e. Montaż w przedsionku drzwi przeszklonych z profili aluminiowych zimnych, otwierane automatycznie - rozwierne,
f. Montaż w SOK drzwi przeszklonych z profili aluminiowych zimnych, otwierane automatycznie - przesuwne,
g. Roboty wykończeniowe: uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, strukturalnych, gładzi gipsowych, wypełnienia
sufitu podwieszanego modułowego, posadzki z płyt kamiennych oraz malowanie ścian wokół drzwi,
h. Montaż kurtyn powietrznych przy drzwiach zewnętrznych i w przedsionku,
i. Wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie podłączenia drzwi otwieranych automatycznie.
2. W okresie udzielonej gwarancji jakości Wykonawca zobowiązany będzie do serwisu drzwi automatycznych, tj.
wykonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i napraw na zasadach określonych przez
Zamawiającego we wzorze Karty gwarancyjnej, której wzór stanowi załącznik nr 8 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makro-Tech Kamil Romanowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200017253
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182148,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
- Naprawy i przeglądy samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Białystok i Zarządzie z podziałem na zadania.
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Przebudowa silosu przejazdowego na obornik wraz ze zbiornikami na odcieki, instalacją odgromową i robotami towarzyszącymi - na terenie Stacji Badawczo-Dydaktycznej UPWr w Radomierzu.
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.