Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448284/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Wydziału Techniki Morskiej i Transportu przy al. Piastów 41 w Szczecinie – dostosowanie instalacji elektrycznej w budynku do obowiązujących przepisów prawa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 449 49 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd81b6b3-6cd8-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Edukacja i Nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Wydziału Techniki Morskiej i Transportu przy al. Piastów 41 w Szczecinie – dostosowanie instalacji elektrycznej w budynku do obowiązujących przepisów prawa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd81b6b3-6cd8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WTMiT/546/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest Modernizacja budynku Wydziału Techniki Morskiej i Transportu przy al. Piastów 41 w Szczecinie – dostosowanie instalacji elektrycznej w budynku do obowiązujących przepisów prawa.
2. W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia wchodzą również świadczenia dodatkowe, związane z rozpoczęciem, wykonywaniem i ukończeniem robót budowanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, w tym w szczególności:
1) Objęcie terenu budowy na czas realizacji robót budowlanych z niniejszego zamówienia, odpowiednie jego przygotowanie, zabezpieczenie i utrzymywanie;
2) Pozyskanie, nabycie i dostarczenie na miejsce realizacji zamówienia (teren budowy) niezbędnych wyrobów, materiałów i urządzeń budowlanych;
3) Dobór, skierowanie do Realizacji robót i utrzymywanie przez cały okres realizacji Robót odpowiedniego personelu wykonawczego Robot, w tym personel kierowniczy
w osobie kierownika robót branży elektrycznej z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń, w specjalności uprawniającej do kierowania robotami branży elektrycznej.
4) Wykonanie robót związanych z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórki z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja, itp.), stosownie do wymogów dokumentacji, o której mowa w dziale V ust. 2 SWZ oraz przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie;
5) Pozyskanie, nabycie, dostarczenie i instalacji tablic elektrycznych;
6) Wymiana opraw oświetleniowych;
7) Wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznych;
8) Udzielenie Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji (liczonej od daty dokonania Odbioru Końcowego, o którym mowa w § 13 ust. 6-15 Wzoru Umowy) wykonanych w ramach niniejszego zamówienia robót budowlanych, jak również wbudowanych, zainstalowanych lub w inny sposób zastosowanych w wykonaniu tych robót wyrobów, materiałów i urządzeń budowlanych;
9) Usuwanie wszystkich wad i usterek z tytułu udzielonej gwarancji oraz w ramach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady;
10) Innych określonych we Wzorze Umowy oraz załącznikach SWZ
3. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot postępowania z niniejszego ogłoszenia, warunki realizacji zamówienia, w tym szczegółowe postanowienia dotyczące informacji podanych w ust. 2 powyżej oraz wzajemne uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zawiera SWZ, w tym Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518106,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 935247,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518106,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513161899
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518106,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenia zdrowotne na 2025 i 2026 r. dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Ochrona nieruchomości w systemie stałego monitoringu oraz w systemie ochrony fizycznej w podziale na 2 części
- Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ścieków przemysłowych) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police
- Remont dachu papowego nad poddaszem technicznym wraz z modernizacją gzymsów elewacji frontowej budynku Starej Chemii przy ul. Pułaskiego 10 w Szczecinie
- Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż oraz wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową w obiektach (pustostanach)
- Ochrona Hali Widowiskowo Sportowej 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa segmentów F i G budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Utworzenie Domu Dziennego Pobytu w Gminie Kluczbork
- Zakup wraz z montażem kontenerów biurowych na terenie bazy transportowej Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach zlokalizowanej w Mysłowicach przy ul. Miarki 36-38
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Piotrówce
- Remont części sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4
- 374.2024 Wyłonienie wykonawcy na wymianę instalacji oświetlenia podstawowego świetlówkowego na oświetlenie ledowe w pomieszcz. ZDBiWG i IGiGP w budynku przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie - ETAP II.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.