eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzemieniewoDostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Krzemieniewo w roku 2024 - postêpowanie 2



Og³oszenie z dnia 2023-12-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Krzemieniewo w roku 2024 -
postêpowanie 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KRZEMIENIEWO

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050681

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krzemieniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-120

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwgm@krzemieniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krzemieniewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Krzemieniewo w roku 2024 -
postêpowanie 2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-719081dd-99b5-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00550202

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020881/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Krzemieniewo w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za poś rednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo2. W celu skró cenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oś wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wp³ywu) oś wiadczeń , wnioskó w,zawiadomień orazinformacjiprzyjmujesiędatęichprzes³aniazapoś rednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego” po któ rych pojawi się komunikat, że wiadomoś ć zosta³a wys³ana do Zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, któ rej zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikató w i wiadomoś ci bezpoś rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministró w z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentó w elektronicznych oraz ś rodkó w komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamó wienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),“Rozporządzenie w sprawie ś rodkó w komunikacji”), okreś la niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowoś ci nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemó w operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) w³ączona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³ugujący format plikó w .pdf, 6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ó wnego Urzędu Miar. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialnoś ci za z³ożenie oferty w sposó b niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczegó lnoś ci za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treś cią oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³ożenie oferty w zak³adce „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie zosta³ spe³niony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczegó lnoś ci logowania, sk³adania wnioskó w o wyjaś nienie treś ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynnoś ci podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawcó w" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiający oś wiadcza, że spe³nia wymogi okreś lone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osó b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogó lne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamó wienia publicznego pn.: Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Krzemieniewo w roku 2024 (postêpowanie 2). 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, któ rym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 wrześ nia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.5. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel okreś lony w lit. b powyżej. 6. Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o któ rych mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyrokó w skazujących i czynó w zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze ś rodkó w ochrony prawnej, o któ rych mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protoko³u i za³ącznikó w do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o któ rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub ś wiatopoglądowe, przynależnoś ć do związkó w zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualnoś ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamó wienia. - W przypadku korzystania przez osobę, któ rej dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o któ rych mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do pań stwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoń czonego postępowania o udzielenie zamó wienia.- Skorzystanie przez osobę, któ rej dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie może naruszać integralnoś ci protoko³u postępowania oraz jego za³ącznikó w.7. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wó jt Gminy Krzemieniewo, ul. Dworcowa 34, 64-120 Krzemieniewo, tel. 65 5369200, faks 65 5297515, e-mail: zwgm@krzemieniewo.pl. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani: Katarzyna Jakubowska-Rozwalka, e-mail: kas5@poczta.onet.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamó wienia zg³oszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoń czenia tego postępowania.W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub za³ącznikach do tego protoko³u, od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przes³anki, o któ rych mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRGP.271.17.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych dla pojazdów s³użbowych i sprzętów spalinowych będących w użytkowaniu Gminy Krzemieniewo w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. w ³ącznej ilości:
- oleju napędowego – 30.000 litrów
- benzyny bezo³owiowej 95 – 2.300 litrów.
2. Wyżej opisane zużycie paliw p³ynnych ma charakter szacunkowy, orientacyjny, stanowi jedynie przybliżoną ilość zużycia, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu w stosunku do prognoz. Faktyczne zużycie paliw p³ynnych uzależnione będzie wy³ącznie od rzeczywistych potrzeb.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ³ącznej ilości zakupionego paliwa (prawo opcji) w zakresie: dla zwiększenia do 20%, dla zmniejszenia do 20% względem prognozowanej ilości (wartości) zamówienia. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytu³u niniejszej umowy. Zmiana ilości paliwa następuje automatycznie i nie wymaga oświadczenia strony. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa do zmniejszenia lub zwiększenia ³ącznej ilości zakupionego paliwa w zakresie: dla zwiększenia do 20%, dla zmniejszenia do 20% względem ilości zamówienia planowanego wykonawcy nie przys³ugują żadne roszczenia z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierowa³ się następującym kryterium: 1) cena – 60 pkt
2) wielkość upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 – 10 pkt
3) wielkość upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napędowego – 30 pkt.
2. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium ceny ustalony będzie w skali do 60 punktów, w następujący sposób:
C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie: C - ilość punktów za cenę
Cncb - najniższa cena brutto Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium wielkości upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 ustalony będzie w skali do 10 punktów, w następujący sposób:
UPB = (UPBb/UPBn) x 10 pkt, gdzie:
UPB - ilość punktów za wielkość upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95
UPBb – wielkość upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 oferty badanej
UPBn – najwyższa wielkość upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 spośród ofert nieodrzuconych
4. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryterium wielkości upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napędowego ustalony będzie w skali do 30 punktów, w następujący sposób:
UON = (UONb/UONn) x 30 pkt, gdzie:
UON - ilość punktów za wielkość upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napędowego
UONb – wielkość upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napędowego oferty badanej
UONn – najwyższa wielkość upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napędowego spośród ofert nieodrzuconych
5. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wielkość upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wielkość upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napędowego

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spe³niają warunki udzia³u w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spe³nienia warunku:
W odniesieniu do warunku udzia³u w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący dzia³alność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej dzia³alności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Opis spe³nienia warunku:
Warunek zostanie spe³niony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, na podstawie koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga wykazania spe³nienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie wymaga wykazania spe³nienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda
z³ożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiający żąda z³ożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postępowaniu, tj.:
1) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcę warunków udzia³u w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, należy przed³ożyć, na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego z³ożeniem.
Jeżeli Wykonawca wskaza³ w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do ww. rejestrów, Zamawiający nie wzywa do ich z³ożenia, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezp³atnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alności podmiotów realizujących zadania publiczne.
2) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcę warunków udzia³u w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej dzia³alności gospodarczej lub zawodowej, należy przed³ożyć, na wezwanie Zamawiającego koncesję na wykonywanie dzia³alności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga z³ożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty stanowiące ofertę, które należy z³ożyć:
a) Formularz oferty – Za³ącznik nr 1 do SWZ,
b) Dokument potwierdzający ceny na stacji paliw, tj. kopie paragonów fiskalnych lub faktur dla każdego rodzaju paliwa lub oświadczenie o obowiązujących cenach w dniu 13.12.2023 r., tj. w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu.
2. Dokumenty sk³adane wraz z ofertą:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postępowaniu - Za³ącznik nr 2.1. do SWZ,
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę oraz s³użących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) - Za³ącznik nr 2.2. do SWZ,
c) Pe³nomocnictwo upoważniające do z³ożenia oferty, o ile ofertę sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy sk³adający ofertę wspólną ustanawiają pe³nomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspólnej Wykonawcy do³ączają pe³nomocnictwo.
4) Wszelką korespondencję Zamawiający kieruje do pe³nomocnika.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postępowaniu, sk³ada każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postępowaniu.
6) Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 4.
2. Wartość upustu (określonego w § 3 ust. 1 kolumna 7 tabeli) jest sta³a i nie ulega zmianie przez ca³y czas trwania umowy.
3. Zamawiający dopuszcza (zmiany na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych):
a. zmianę umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wp³yw na realizację przedmiotu umowy;
b. zmianę obowiązującej wysokości podatku od towarów i us³ug w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i us³ug, jednakże wy³ącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości;
c. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.;
d. zmianę podwykonawcy (jeśli by³ wskazany w umowie),
e. zmianę umowy w sytuacji zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie by³y możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny paliwa sukcesywnie w trakcie trwania umowy, podstawą do rozliczenia za zakup paliw p³ynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny za 1 litr tankowanego paliwa obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy uwidocznione na dystrybutorze w momencie tankowania paliw przez Zamawiającego pomniejszone o zadeklarowany upust (rabat), który jest sta³y przez ca³y okres obowiązywania umowy (zmiany na podstawie art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych). Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie niniejszego ustępu, to 10 z³/1 l. W sytuacji przekroczenia ceny wskazanej powyżej obowiązywać będzie cena jednostkowa paliwa brutto określona w § 3 ust. 1 kolumna 5 tabeli.
5. Poza sytuacjami wskazanymi w ust. 3 i 4, zmiana niniejszej umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedk³ada Zamawiającemu wniosek należycie uzasadniony.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.