eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówNabycie sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nabycie sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W HRUBIESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 53 53 207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozhrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozhrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozhrubieszow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nabycie sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6290f719-b7dc-402e-9afa-ecbe3c77b35a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072671/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu i wyposarzenia dla SP ZOZ w Hrubieszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/275/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 816777,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 1 APARAT DO ULTRADŹWIĘKÓW

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6003 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 2 APARAT DO ELEKTROTERAPII

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 44817,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 3 APARAT DO MAGNETOTERAPII

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 30256,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 4 APARAT DO GŁĘBOKIEJ STYMULACJI ELEKTROMAGNETYCZNEJ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 93383,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 5 APARAT DO LASEROTERAPII ZE SKANEREM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 26642,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 6 LAMPA SOLLUX

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3160,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 7 APARAT DO SEKWENCYJNEGO MASAŻU UCISKOWEGO

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 17395,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 8 APARAT DO LASEROTERAPII Z DWOMA GŁOWICAMI

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15248,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 9 STACJONARNY PODGRZEWACZ DO OKŁADÓW CIEPLNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8856,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 10 TOR DO NAUKI CHODZENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2773,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 11 URZĄDZENIE DO ĆWICZEŃ STAWU SKOKOWEGO

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1814,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 12 ORBITREK

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3703,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 13 UGUL Z OSPRZĘTEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 28429,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 14 ROWER TRENINGOWY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8324,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 15 ROTORY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1586,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 16 ROTOR ELEKTRYCZNY DO TRENINGU

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9260,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 17 SZYNA CPM DO ĆWICZEŃ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 43773,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 18 BIEŻNIA REHABILITACYJNA

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 55877,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 19 PIONIZATOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8753,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 20 ZESTAW CIĘŻARKÓW I TAŚM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1447,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 21 STÓŁ REHABILITACYJNY ELEKTRYCZNY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8680,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 22 LEŻANKA LEKARSKA

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7163,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 23 STÓŁ REHABILITACYJNY ELEKTRYCZNY NOŻNIE STEROWANY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4790,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 24 WÓZEK INWALIDZKI RĘCZNY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10963,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 25 BALKONIK DO NAUKI CHODZENIA

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1845,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 26 PODNOŚNIK DLA PACJENTÓW

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3231,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 27 ŁÓŻKO SZPITALNE WIELOFUNKCYJNE

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 13055,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 28 ŁÓŻKO SZPITALNE

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 72500,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 29 WÓZEK LEŻĄCY TRANSPORTOWY MEDYCZNY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6896,00 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 30 MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 31 APARAT ULTRASONOGRAFICZNY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 62962,00 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 32 APARAT ULTRASONOGRAFICZNY PRZENOŚNY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 27777,00 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 33 APARAT EKG

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4802,00 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 34 KARDIOTOKOGRAF

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10185,00 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 35 WÓZEK MEDYCZNY REANIMACYJNY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5023,00 PLN

Część 36

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 36 WÓZEK ZABIEGOWY

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4166,00 PLN

Część 37

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 37 SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA MEDYCZNA

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4722,00 PLN

Część 38

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 38 SZAFA LEKARSKA

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 39

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 39 WAGA MEDYCZNA ŁÓŻKOWA NAJAZDOWA

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 8729,00 PLN

Część 40

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 40 LAMPA ZABIEGOWA

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9852,00 PLN

Część 41

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 41 PANEL GAZÓW MEDYCZNYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 22222,00 PLN

Część 42

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 42 MYJNIA DEZYNFEKATOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 30768,00 PLN

Część 43

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć ) zadań :
Zadanie 43 MEBLE SPECJALISTYCZNE DO BRUDOWNIKA ZE STALI NIERDZEWNEJ DLA O/REHABILITACJI

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 15942,00 PLN

Część 44

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć) zadań :
Zadanie 44 ZESTAW MEBLI SPECJALISTYCZNYCH DO GABINETU ZABIEGOWEGO, DO POKOJU PRZYGOTOWAWCZEGO I ŁAWKA ARI DLA O/REHABILITACJI

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 27397,00 PLN

Część 45

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu i wyposażenia dla O/Rehabilitacji oraz wyposażenia dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Hrubieszowie (dalej także jako asortyment ) do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w podziale na 45 (słownie – czterdzieści pięć) zadań :
ZADANIE 45 ZESTAW MEBLI DO IZBY PRZYJĘĆ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 27626,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 7 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 7

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 12 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 12

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 14 nie wpłynęła żadna oferta

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 14

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł brutto
W niniejszym postępowaniu złożono 4 oferty:

1 KALMED JAN KALKOWSKI W SPADKU
Ul. TORUŃSKA 145B, 85-831 BYDGOSZCZ
NIP: 9670269559
wartość oferty ( zł. brutto ) : 58 320,00

2 PHU TECHNOMEX SP.Z O.O.
UL. SZPARAGOWA 15, 44-141 GLIWICE
NIP: 6310000138
wartość oferty ( zł. brutto) : 54 995,76

3 RONOMED SP. Z O.O. SP.K.
UL. PRZYJAŹNI 52/1U, 53-030 WROCŁAW
NIP: 7543011655
wartość oferty ( zł. brutto ): 65 482,00

4 ERES MEDICAL SP. Z O.O.
UL. PŁOUSZOWICE KOL. 64B, 21-008 TOMASZOWICE
NIP:7162735132
wartość oferty ( zł. brutto ): 58 320,00

Oferta nr 2 z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

W związku z powyższym w sytuacji gdy od początku wiadomo, że oferta z najniższą ceną a tym samym cena pozostałych ofert nie mieści się w ustalonym limicie,. zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 16.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 20 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 20

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4ustawy PZP, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 6 500,00zł brutto
W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę:

1 RONOMED SP. Z O.O. SP.K.
UL. PRZYJAŹNI 52/1U, 53-030 WROCŁAW
NIP: 7543011655
wartość oferty ( zł. brutto ): 10 040,00

Oferta nr 1 z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

W związku z powyższym w sytuacji gdy od początku wiadomo, że oferta z najniższą ceną nie mieści się w ustalonym limicie,. zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 21 .

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4ustawy PZP, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 11 840,00 zł. brutto
W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę:

1 MEDEIR PRZEMYSŁAW FILA
UL. OCHLA-NIEDŹWIEDZIA 8, 66-006 ZIELONA GÓRA
NIP: 9281772488
wartość oferty ( zł. brutto ) : 46 656,00

Oferta nr.1 z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

W związku z powyższym w sytuacji gdy od początku wiadomo, że oferta z najniższą ceną nie mieści się w ustalonym limicie,. zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 24.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 25 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 25

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 27 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 27

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 28 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 28

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4ustawy PZP, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 10 800,00zł brutto
W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty:

1 PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "REAL" ADAM JACEK ZBROŃSKI
UL. KASZTANOWA 27, 10-156 OLSZTY
NIP: 7390503071
wartość oferty ( zł. brutto ) : 49 960,80

2 REVITA EWA KRUTUL
PODAMIROWO 30, 76-031 MŚCICE
NIP: 8421255983
wartość oferty ( zł. brutto ) :19 745,99

Oferta nr 2 z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

W związku z powyższym w sytuacji gdy od początku wiadomo, że oferta z najniższą ceną a tym samym cena pozostałej oferty nie mieści się w ustalonym limicie,. zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 30

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 32 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 32

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4ustawy PZP, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 11 000,00 zł. brutto
W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę:
Nr Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy wartość oferty
( zł. brutto )

1 MEDICOM SP. Z O.O.
UL.M. SKŁODOWSKIEJ – CURIE 34,41-819 ZABRZE
NIP: 6480000516
wartość oferty ( zł. brutto ) : 22 678,92

Oferta nr 1 z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

W związku z powyższym w sytuacji gdy od początku wiadomo, że oferta z najniższą ceną nie mieści się w ustalonym limicie, zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 34

Część 35

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4ustawy PZP, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 6 000,00 zł. brutto
W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę:

1 P.H.U. PROMEDICAL ARKADIUSZ KUŁAK
UL. SOPOTNIA MAŁA 475, 34-340 JELEŚNIA
NIP: 8181360432
wartość oferty ( zł. brutto ) : 15 999,12

Oferta nr 1 z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

W związku z powyższym w sytuacji gdy od początku wiadomo, że oferta z najniższą ceną nie mieści się w ustalonym limicie,. zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 35

Część 36

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 36 nie wpłynęła żadna oferta

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 36

Część 37

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 37 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 37

Część 38

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 38 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 38

Część 39

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4ustawy PZP, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 9 800,00 zł. brutto
W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę:

1 P.H.U. PROMEDICAL ARKADIUSZ KUŁAK
UL. SOPOTNIA MAŁA 475, 34-340 JELEŚNIA
NIP: 8181360432
wartość oferty ( zł. brutto ) : 34 999,56

Oferta nr 1 z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

W związku z powyższym w sytuacji gdy od początku wiadomo, że oferta z najniższą ceną nie mieści się w ustalonym limicie,. zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 39.

Część 40

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 40 nie wpłynęła żadna oferta

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 40

Część 41

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 41 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 41

Część 42

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 42)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 42 nie wpłynęła żadna oferta

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 42

Część 43

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 43)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 27.09. 2024 r. godz. 11:00 dla Zadania 43 nie wpłynęła żadna oferta .

W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Zadania 43

Część 44

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 44)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 45

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 45)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ogłoszenie o wyniku postępowania dotyczy Zadania 7 , 12, 14, 16, 20, 21, 24, 25, 27, 28, 30, 32, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.