eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WysokaPełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n. "Remont dachu budynku w zespole ratusza w Wysokiej"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n. „Remont dachu budynku w zespole ratusza w Wysokiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA WYSOKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21

1.5.2.) Miejscowość: Wysoka

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 287 10 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminawysoka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminawysoka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n. „Remont dachu budynku w zespole ratusza w Wysokiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27bb849c-3b29-400c-ba60-26ccfb4de025

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578274/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont dachu budynku w zespole ratusza w Wysokiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: art. 305 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zadanie p.n.: pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n. „Remont dachu budynku w zespole ratusza w Wysokiej” stanowiło część drugą postępowania p.n. „Remont dachu budynku w zespole ratusza w Wysokiej”, które zostało ogłoszone dnia 22 lipca 2024 r. (numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424217/01). W związku z tym, że nie została złożona żadna oferta na drugą część zamówienia, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki do udzielenia przedmiotowego zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a7b5fc44-e5a5-4556-aaf2-3623a738702d

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 208306,92 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9919,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniu p.n. „Remont dachu budynku w zespole ratusza w Wysokiej”.
2. Zamówienie dofinansowane jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Do podstawowych obowiązków i czynności wybranego inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało:
1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.,
2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji,
3) bieżący i ciągły nadzór nad wykonywanymi robotami, obecność na terenie budowy zapewniająca skuteczny i prawidłowy nadzór,
4) organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych oraz reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych przez sprawowanie kontroli realizacji zgodności wykonania z projektem, ustawą – Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą na wykonanie robót,
5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych, finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia,
6) współpracowanie z pracownikami Zamawiającego,
7) bieżące informowanie Zamawiającego o postępach robót i ewentualnych trudnościach w realizacji zadania,
8) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o obecności na terenie budowy osób, niebędących pracownikami Wykonawcy lub pracownikami zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców,
9) kontrolowanie wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na terenie budowy i w otoczeniu oraz utrzymywania porządku na terenie budowy,
10) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania,
11) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych,
12) analizowanie na bieżąco dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztową i zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych uwag oraz zgłaszanie zastrzeżeń i wad dokumentacji projektowej Projektantowi,
13) każdorazowe uzgadnianie z Zamawiającym i uzyskiwanie jego akceptacji ewentualnych zmian i odstępstw od zatwierdzonej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji,
14) opracowywanie przy udziale Wykonawcy robót protokołów konieczności i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu,
15) sprawdzanie kosztorysów dla robót wyszczególnionych w protokołach konieczności oraz dla robót zaniechanych i zamiennych,
16) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska,
17) zwoływanie, udział i protokołowanie ustaleń podczas rad budowy,
18) współpraca z kierownikiem budowy,
19) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia na wykonanie robót,
20) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
21) kontrolowanie terminowości wykonania robót w celu dotrzymania terminów określonych w umowie z wykonawcą robót,
22) udział w komisjach w zakresie wszystkich odbiorów robót budowlanych (częściowych i końcowego), instalacji i urządzeń technicznych przeprowadzanie, protokołowanie tych odbiorów oraz zawiadamianie o tym Zamawiającego,
23) współpraca z wykonawcą robót budowlanych w zakresie planowania robót i dostaw, dla zapewnienia ciągłości technologicznej w trakcie realizacji inwestycji;
24) nadzorowanie poprawności sporządzania przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej w pełnym obowiązującym zakresie Zamawiającemu,
25) udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym robót, odbiorach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym oraz sporządzanie protokołów odbiorów częściowych, odbioru końcowego, odbiorów gwarancyjnych i ostatecznego,
26) opracowywanie opinii dotyczących wad wykonanych robót ujawnionych w okresie trwania gwarancji,
27) wykonywanie innych czynności w toku realizacji inwestycji niezbędnych do jej prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji,
28) potwierdzenie zgodności wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych faktur.
4. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
5. Miejsce realizacji zamówienia: Pl. Wolności 1, 89-320 Wysoka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowania i Nadzoru Budowlanego „REAL-PROJEKT” Henryk Wróbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7641251024

7.3.3) Ulica: ul. Śniadeckich 56A

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 297 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.