Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465923/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00475747/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja badań ilościowych na potrzeby projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja badań ilościowych na potrzeby projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bddf4ef7-31fd-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Cyfrowego na lata 2021-2027 (FERC).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.11.2024.186.PKO[KEI-FERC]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 715255,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja badań ilościowych opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanym dalej „SOPZ” na potrzeby projektu „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”.
2. Projekt „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych” realizowany jest przez Ministerstwo Cyfryzacji, które odpowiada za działania związane z promocją e-usług publicznych oraz NASK, który realizuje kampanie w obszarze cyberbezpieczeństwa.
3. Celem projektu jest zwiększanie świadomości obywateli w zakresie korzystania z nowoczesnych technologii. Kampanie informacyjno-edukacyjne realizowane w projekcie będą prowadzone w 2 głównych obszarach tematycznych:
1) kampania w obszarze e-usługi publiczne, której celem jest wzrost świadomości nt. e-usług oraz większe korzystanie z nich, w szczególności promocja aplikacji mObywatel i mDowodu;
2) kampania w obszarze cyberbezpieczeństwo, której celem jest wzrost świadomości nt. głównych rodzajów cyberzagrożeń oraz wzrost wiedzy nt. radzenia sobie z nimi. W tym obszarze ważnym wątkiem będzie kampania edukacyjna związana z ochroną dzieci i młodzieży przed cyberzagrożeniami oraz uzależnieniami od mediów społecznościowych.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje realizację maks. 19 badań wg kategorii wyszczególnionych w Rozdziale III SOPZ. Zamawiający będzie zlecał wykonywanie badań w zależności od swoich potrzeb, w różnych okresach i gwarantuje realizację min. 10 badań w ramach przedmiotu zamówienia.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie odpowiedzialny za:
1) Przygotowanie szczegółowej koncepcji badania.
2) Działania związane z przygotowaniem badań, w tym: opracowanie harmonogramów badań, dobór próby badawczej do badań i rekrutacja uczestników, przygotowanie kwestionariuszy wywiadów..
3) Przeprowadzenie i monitoring badania.
4) Opracowanie wyników i przygotowanie raportu z każdego badania.
6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ, dalej jako „SOPZ”.
7. Termin realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zrealizuje Przedmiot Umowy w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia 30 czerwca 2026 r. Umowa wygasa z dniem wykonania Przedmiotu Umowy, albo upływem 30 czerwca 2026 r., albo z chwilą wyczerpania kwoty, o której mowa w § 8 ust. 1 w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, z wyłączeniem tych obowiązków, których okres obowiązywania w Umowie oznaczono na dłuższy.
2) W przypadku niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 8 ust. 1 Umowa może ulec wydłużeniu o nie dłużej niż o 6 miesięcy, licząc od 30 czerwca 2026 r. i obowiązuje przez okres wydłużony, albo do wykonania Przedmiotu Umowy albo wyczerpania kwoty, o której mowa w § 8 ust. 1 w okresie wydłużonym w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, z wyłączeniem tych obowiązków, których okres obowiązywania w Umowie oznaczono na dłuższy. Wydłużenie terminu obowiązywania Umowy wymaga zawarcia aneksu pomiędzy Stronami.
3) Wykonanie Badania potwierdzone będzie każdorazowo Protokołem odbioru Raportu z Badania.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79310000-0 - Usługi badania rynku
79311000-7 - Usługi w zakresie ankiet
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311210-2 - Usługi prowadzenia ankiet telefonicznych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
79311100-8 - Usługi układania ankiet
79314000-8 - Analiza możliwości wykonawczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338619,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469491,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338619,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASM RESEARCH SOLUTIONS STRATEGY Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752253397
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka, nr 5
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-301
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASM RESEARCH SOLUTIONS STRATEGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ASM RESEARCH SOLUTIONS STRATEGY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338619,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W przypadku niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 8 ust. 1 Umowa może ulec wydłużeniu o nie dłużej niż o 6 miesięcy, licząc od 30 czerwca 2026 r. i obowiązuje przez okres wydłużony, albo do wykonania Przedmiotu Umowy albo wyczerpania kwoty, o której mowa w § 8 ust. 1 w okresie wydłużonym w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, z wyłączeniem tych obowiązków, których okres obowiązywania w Umowie oznaczono na dłuższy. Wydłużenie terminu obowiązywania Umowy wymaga zawarcia aneksu pomiędzy Stronami.
3. Wykonanie Badania potwierdzone będzie każdorazowo Protokołem odbioru Raportu z Badania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i barier w dostępie do usług społecznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów w województwie lubuskim oraz sporządzenie raportu (badania/opracowania)
- Badanie warunków aktywności zawodowej osób w wieku okołoemerytalnym
- Badanie napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów w gminach ościennych
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie" - moduł II
- Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w zakresie usług społecznych na terenie Gminy Miasto Szczecin
- Wykonanie badania terenowego w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie" - moduł III
więcej: Usługi badania rynku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.