Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501810/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja bloku sportowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Tykocinie polegającym na remoncie dachu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tykocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 8
1.5.2.) Miejscowość: Tykocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-080
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umtykocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umtykocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ee3113d-bd74-4a26-93a2-b4770c6d174b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja bloku sportowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Tykocinie polegającym na remoncie dachu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ee3113d-bd74-4a26-93a2-b4770c6d174b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048432/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja bloku sportowego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Tykocinie polegającym na remoncie dachu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501810
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RNZ.271.2.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 650406,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200000,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę pokrycia (remont) dachu dużej sali gimnastycznej i dachu małej sali gimnastycznej z łącznikiem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Tykocinie, gmina Tykocin, na dz. o nr ewid. 2043 i 2046. Przedmiotem zamówienia, roboty budowlanej jest remont dachu, który obejmuje: rozebranie istniejącego pokrycia z papy, rozebranie rynien dachowych z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, demontaż nieczynnych wentylatorów dachowych, zabetonowanie otworów w stropach po wentylatorach, ułożenie wełny mineralnej o grub. 5 cm pod pokryciem z papy termozgrzewalnej (na dachu dużej sali gimnastycznej), pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowo, montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy powlekanej, montaż rur spustowych z blachy powlekanej, wymiana pasów podrynnowych z blachy powlekanej, wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu krytym papą, wymiana przewodów instalacji odgromowej z linki o przekroju do 70 mm2 na dachach płaskich na uprzednio przygotowanej konstrukcji oraz inne prace i czynności niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania remontu dachu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
31216000-3 - Odgromniki
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATBUD Teresa Snarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660649160
7.3.3) Ulica: Folwarki Tylwickie 15
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Odgromniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.