eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług wsparcia w zakresie cyberbezpieczeństwa dla USK-2.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług wsparcia w zakresie cyberbezpieczeństwa dla USK-2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: USK-2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.koladynska@usk2.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wsparcia w zakresie cyberbezpieczeństwa dla USK-2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0cdf4cc-0429-4a86-84f6-0e019c6d2f42

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawarte w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.220.88.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące Rozdział II SIWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego

73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

72212732-9 - Usługi opracowywania oprogramowania do zabezpieczania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1C. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300.000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy złotych 00/100).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek powinien spełniać w całości jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

1D. Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Posiadają doświadczenie w realizacji usług podobnych:
tj. wykonanie/wykonywanie w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował/realizuje w sposób należyty co najmniej jedną, trwającą nieprzerwanie co najmniej 24 miesiące, umowę usług wsparcia w zakresie cyberbezpieczeństwa, obejmującą co najmniej: konfigurowanie, zarządzanie i optymalizację platformy SIEM Rapid7 w celu gromadzenia i analizowania danych o zdarzeniach związanych z bezpieczeństwem z różnych źródeł, konfigurowanie, zarządzanie i optymalizację platformy UTM Sophos, konfigurowanie, zarządzanie i optymalizację platformy IDR/XDR Sophos InterceptX, przygotowywanie procedur cyberbezpieczeństwa, administrację systemami Windows Server, w tym usługą Active Directory.
b) Dysponują lub będą dysponować osobami / sprzętem:
Jedną osobą, która będzie na miejscu w siedzibie zamawiającego w godzinach od 7.30 do 15.00 skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia (przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia):
a) która posiada umiejętności i wiedzę dotycząca bezpieczeństwa IT potwierdzoną certyfikatem CompTIA Security+ lub innym certyfikatem równoważnym. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie dokument potwierdzający posiadanie wiedzy z zakresu porównywania i rozróżniania ataków, kontroli bezpieczeństwa oraz podstawowych pojęć kryptografii, korzystania z narzędzi oceny bezpieczeństwa, wdrażania infrastruktury klucza publicznego, kontroli zarządzania tożsamością i dostępem oraz koncepcji bezpiecznej architektury sieci, zarządzania usługami dostępu i kontami, instalowania i konfigurowania urządzeń zabezpieczających, zabezpieczeń dostępu bezprzewodowego i fizycznego, wdrażania bezpiecznego hosta, systemów wbudowanych i mobilnych oraz bezpiecznych aplikacji sieciowych, implementowania protokołów bezpiecznego dostępu do sieci, koncepcji zarządzania ryzykiem i odtwarzania danych po awarii, koncepcji tworzenia bezpiecznych aplikacji, znajomości pojęć związanych z bezpieczeństwem organizacji, którego uzyskanie obwarowane jest odbyciem szkolenia i złożenia egzaminu, wg usystematyzowanych i opisanych, podlegających weryfikacji funkcji i zasad. Nie dopuszcza się, aby wystawcą dokumentu potwierdzającego kwalifikacje równoważne w odniesieniu do tego certyfikatu był Wykonawca,
b) która posiada umiejętności i wiedzę dotycząca instalowania, konfigurowania i nadzorowania małych oraz średniej wielkości sieci komputerowych potwierdzoną certyfikatem Cisco CCNA lub innym certyfikatem równoważnym. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie dokument potwierdzający posiadanie wiedzy z zakresu sieci komputerowych i systemu Cisco IOS, modelu sieciowego ISO/OSI, modelu sieciowego TCP/IP, adresacji IPv4 i IPv6, routing oraz protokołów routingu dynamicznego, budowania redundantnych przełączanych topologii oraz agregacji portów, list dostępu ACL, rozwiązań DHCP i NAT na routerach Cisco, jakości usług QoS, którego uzyskanie obwarowane jest odbyciem szkolenia i złożenia egzaminu, wg usystematyzowanych i opisanych, podlegających weryfikacji funkcji i zasad. Nie dopuszcza się, aby wystawcą dokumentu potwierdzającego kwalifikacje równoważne w odniesieniu do tego certyfikatu był Wykonawca,
c) która posiada umiejętności i wiedzę dotycząca administracji systemami operacyjnymi Microsoft Windows Server potwierdzoną certyfikatem Windows Server Administration Fundamentals lub innym certyfikatem równoważnym. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie dokument potwierdzający posiadanie wiedzy z zakresu konfiguracji systemu operacyjnego Windows Server, instalacji i aktualizacji systemów serwerowych, instalację serwera, ról serwera, Active Directory, magazynów danych, zarządzanie wydajnością serwera oraz utrzymaniem serwera, zarządzania aplikacjami, zarządzania plikami i folderami, zarządzania urządzeniami oraz bieżącego utrzymania systemu, którego uzyskanie obwarowane jest odbyciem szkolenia i złożenia egzaminu, wg usystematyzowanych i opisanych, podlegających weryfikacji funkcji i zasad. Nie dopuszcza się, aby wystawcą dokumentu potwierdzającego kwalifikacje równoważne w odniesieniu do tego certyfikatu był Wykonawca,
d) konfigurowania systemu operacyjnego, dostępu zdalnego i pomocy zdalnej, zarządzania urządzeniami, udostępniania plików i drukarek, utrzymania, aktualizacji i ochrony, tworzenia i odtwarzania kopii zapasowych i metod odzyskiwania, którego uzyskanie obwarowane jest odbyciem szkolenia i złożenia egzaminu, wg usystematyzowanych i opisanych, podlegających weryfikacji funkcji i zasad. Nie dopuszcza się, aby wystawcą dokumentu potwierdzającego kwalifikacje równoważne w odniesieniu do tego certyfikatu był Wykonawca,która posiada umiejętności i wiedzę dotycząca administracji systemami operacyjnymi Microsoft Windows potwierdzoną certyfikatem Windows Operating System Fundamentals lub innym certyfikatem równoważnym. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie dokument potwierdzający posiadanie wiedzy z zakresu instalacji systemu operacyjnego Windows, zarządzania aplikacjami, usługami, folderami i bibliotekami,
e) która posiada umiejętności i wiedzę w zakresie infrastruktury sieciowej, sprzętu sieciowego oraz usług i protokołów potwierdzoną certyfikatem Network Fundamentals lub innym certyfikatem równoważnym. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie dokument potwierdzający posiadanie wiedzy z zakresu modelu OSI, sieci przewodowych i bezprzewodowych, protokołu IPv4 i IPv6, usług sieciowych oraz sieci rozległych WAN, którego uzyskanie obwarowane jest odbyciem szkolenia i złożenia egzaminu, wg usystematyzowanych i opisanych, podlegających weryfikacji funkcji i zasad. Nie dopuszcza się, aby wystawcą dokumentu potwierdzającego kwalifikacje równoważne w odniesieniu do tego certyfikatu był Wykonawca,
f) która posiada umiejętności i wiedzę dotyczącą zarządzania bezpieczeństwem informacji potwierdzoną certyfikatem audytor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-EN ISO/IEC 27001 lub innym certyfikatem równoważnym. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie dokument potwierdzający posiadanie wiedzy z zakresu wdrożenia, nadzorowania oraz audytowania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-EN ISO/IEC 27001, którego uzyskanie obwarowane jest odbyciem szkolenia i złożenia egzaminu, wg usystematyzowanych i opisanych, podlegających weryfikacji funkcji i zasad. Nie dopuszcza się, aby wystawcą dokumentu potwierdzającego kwalifikacje równoważne w odniesieniu do tego certyfikatu był Wykonawca.
UWAGA: Osoba wskazana w załączniku musi realnie uczestniczyć w realizacji zamówienia!!!

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. DO OFERTY
1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
a) wstępne oświadczenie (zał. 3 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania – zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik do SWZ;
b) wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 4 do SWZ) – zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Oświadczenia, o których mowa w ppkt 1, stanowią dowody tymczasowo zastępujące wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie złożyć na wezwanie zamawiającego oświadczenia, o których mowa w punkcie B.2.

B. NA WEZWANIE:
1. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania – aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z wymogiem zawartym w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w niniejszym postępowaniu obejmują:
a) oświadczenie (zał. 5 do SWZ) wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy:
- o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową
albo
- o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (dalej również „KRS”) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dalej również „CEIDG”), w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy (likwidacja, upadłość, układ z wierzycielem, zawieszenie działalności gospodarczej), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) oświadczenie o aktualności informacji (zał. 6 do SWZ) zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania – aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z wymogiem zawartym w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w niniejszym postępowaniu obejmują:
d) Dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. XVII ppkt 1C SWZ.
Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
e) Wykazu usług (zał. 7 do SWZ) wykonanych/wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, w tym oświadczenie Wykonawcy - jako spełnianie warunku określonego w pkt. XVII pkt 1D lit a) SWZ
f) Wykazu osób (zał. 8 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, certyfikatów, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami jako spełnianie warunku określonego w pkt. XVII pkt 1D lit. b) SWZ

Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2 niniejszej SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się zapis pkt 3 poniżej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegóły zawarte w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną w formie aneksu sporządzonego w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, o której mowa w art. 78¹ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( Dz.U. z 2023r. poz. 1610) – pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający poza możliwością zmiany Umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4 PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) gdy podczas realizacji Umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
2) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu Umowy;
3) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia wynagrodzenia;
4) gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami lub standardami;
5) zmiany postanowień umowy, które są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego;
6) waloryzacji wynagrodzenia zgodnie z § 7 Umowy.
3. Okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie są podstawą do zmiany Umowy jedynie w przypadku, jeśli nie były znane w dniu składania oferty przez Wykonawcę.
4. Warunkiem dokonania zmiany Umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian z pisemnym wnioskiem, zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy wraz z dowodami na okoliczność jakim stopniu powoływana zmiana ma wpływ na termin, zakres i wysokość wynagrodzenia.
5. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem niniejszego paragrafu jest nieważna.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.