Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00477452/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00492599/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości i porządku w obiektach i na terenie FINA w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILMOTEKA NARODOWA - INSTYTUT AUDIOWIZUALNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367467328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wałbrzyska 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-739
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@fina.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://fina.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://fina.logintrade.net/zapytania_email,141628,89fcf990ffe70fb22b172bed52257102.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie czystości i porządku w obiektach i na terenie FINA w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5db1aa7a-673b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004548/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Utrzymanie stanu czystości w obiektach i na terenie FINA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 661666,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe utrzymanie czystości i porządku w budynkach FINA Warszawie, w poniższych lokalizacjach:a) siedziba FINA ul. Wałbrzyska 3/5, budynek A i C,
b) Archiwum Filmowe ul. Wałbrzyska 6/12, Archiwum Filmowe
ul. Chełmska 21 wraz z usługami okresowymi przy ul. Puławskiej 61,
c) Kino Iluzjon ul. Narbutta 50 A;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 512466,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości i porządku na terenie dziedzińca oraz w garażu podziemnym przy ul. Wałbrzyskiej 3/5, przycinka drzew znajdujących się na terenie zewnętrznym przy ul. Wałbrzyskiej 6/12 oraz prace okresowe na terenie zewnętrznym w Kinie Iluzjon przy ul. Narbutta 50 A.4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 149199,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 783741,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 814309,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 783741,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Usługowo-Handlowa Interservice S.C. Bogusław Kultys Joanna Wieteska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210408282
7.3.3) Ulica: Przybyszewskiego 36 lok.2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-824
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 783741,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2025-01-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132490,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290409,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132490,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZOTKA PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223023549
7.3.3) Ulica: Połczyńska 106
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132490,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2025-01-03INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Usługa sprzątania w budynkach IHAR-PIB O/Bydgoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.