Og³oszenie z dnia 2024-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pielêgnacyjnych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Bystrzycy K³odzkiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Bystrzycy K³odzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310545
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Górna 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystrzyca K³odzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dps-bystrzyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.dps.bystrzyca.bip-info.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna z zakwaterowaniem dla osób w podesz³ym wieku i osób niepe³nosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pielêgnacyjnych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Bystrzycy K³odzkiej.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9a391d50-3f90-4466-bc20-4a9cc00343c0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00551801
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00071399/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pielêgnacyjnych w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a391d50-3f90-4466-bc20-4a9cc00343c03.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Agnieszka Pocian,
tel. (74) 8 110 555,
e-mail: administracja@dps-bystrzyca.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: administracja@dps-bystrzyca.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej z siedzib± w 57-500 Bystrzyca K³odzka, ul. Górna 23, tel. 74-8110555, e-mail administracja@dps-bystrzyca.pl,
w imieniu której dzia³a dyrektor;
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pisz±c na adres e-mail: iod@koptyra.pl;
3. dane przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem zamówienia na „¦wiadczenie us³ug pielêgnacyjnych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Bystrzycy K³odzkiej „ skutkuj±cego zebraniem ofert a nastêpnie wy³onieniem podmiotu z którym zawarta zostanie umowa. Od tego momentu cele przetwarzania danych bêd± zwi±zane z zapewnieniem prawid³owej realizacji i rozliczenia wykonania umowy, b±d¼ ochrony interesu Administratora np. podczas dochodzenia roszczeñ;
4. podstawa przetwarzania danych jest konieczno¶æ wywi±zania siê z obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze, w szczególno¶ci z ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320).
5. podanie danych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencj± ich niepodania bêdzie brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres prowadzenia postêpowania a nastêpnie przez okres 4 lat, b±d¼ przez okres realizacji umowy, je¿eli jest on d³u¿szy ni¿ 4 lata. Inne okresy przechowywania mog± wynikaæ z przepisów o narodowym zasobie archiwalnym;
7. posiada Pani/Pan prawo*:
a) dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) do ¿±dania od Administratora usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e) do przenoszenia danych,
f) do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. dane dotycz±ce wykonawcy mog± zostaæ udostêpnione innym podmiotom uczestnicz±cym
w realizacji zamówienia w szczególno¶ci w trybie art. 74 Pzp, oraz bêd± dostêpne w trybie i w zakresie okre¶lonym ustaw± o dostêpie do informacji publicznej.
9. Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.AG.2710.3.2024.AP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ug pielêgnacyjnych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Bystrzycy K³odzkiej.”
Kompleksowe i ca³odobowe organizowanie i udzielanie niezbêdnych us³ug pielêgnacyjnych w zakresie d³ugoterminowej opieki wykraczaj±cej poza uprawnienia wynikaj±ce z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych (t.j. Dz.U. 2019r. poz. 1373 z pó¼n.zm.) rozumianej jako ¶wiadczenia pielêgnacyjne i opiekuñcze wykonywane ca³odobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia dla 82 mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej w Bystrzycy K³odzkiej mieszkaj±cych w dwóch budynkach: dla przewlekle psychicznie chorych (Pl. Szpitalny 5) i dla przewlekle somatycznie chorych (ul. Górna 23) - dwa zespo³y pielêgniarek, w szczególno¶ci: uczestnictwo w przyjêciu nowego mieszkañca, pomiar parametrów ¿yciowych, sprawdzenie stanu czysto¶ci osobistej mieszkañca, w tym skóry i g³owy; zak³adanie historii choroby, indywidualnej karty zleceñ lekarskich, karty obserwacji; zabezpieczanie przed powstawaniem odle¿yn, odparzeñ, zmienianie pozycji mieszkañcom le¿±cym, pomoc przy za³atwianiu potrzeb fizjologicznych (w tym zmiana pieluchomajtek), pielêgnacja cewników moczowych i stomii, dopajanie i karmienie mieszkañców le¿±cych, sta³e kontrolowanie stanu zdrowia mieszkañców przewlekle chorych; w tym zg³aszanie siê na ka¿de wezwanie mieszkañca oraz obchód pokojów mieszkañców podczas ka¿dej zmiany ze szczególnym zwróceniem uwagi na chorych; decydowanie o zastosowaniu przymusu bezpo¶redniego w przewidzianych ustaw± sytuacjach, osobisty nadzór jego wykonania oraz niezw³ocznie powiadomienie o tym lekarza, odnotowanie zastosowania przymusu w dokumentacji medycznej; sprawdzenie stanu zdrowia oraz czysto¶ci skóry i g³owy mieszkañcom powracaj±cym z przepustki, uczestniczenie w wizycie lekarskiej, podawanie zleconych leków doustnych i dopilnowanie aby lek zosta³ przyjêty, wykonywanie iniekcji, wlewów i innych zleconych zabiegów (¶rodki dezynfekcji, sprzêt wykonawcy), wykonywanie pomiarów temperatury, têtna, ci¶nienia têtniczego krwi, poziomu cukru we krwi (glukometrem), pobieranie próbki do badañ laboratoryjnych wg zleceñ lekarskich i potrzeb (sprzêt w³asny wykonawcy), wykonywanie i zmiana opatrunków (materia³y wykonawcy), odpowiedzialno¶æ za w³a¶ciwe przechowywanie i zabezpieczanie leków, w³a¶ciwe przechowywanie i zabezpieczanie ¶rodków dezynfekcyjnych stosowanych do dezynfekcji gabinetu zabiegowego, utrzymanie porz±dku w dy¿urkach pielêgniarskich, powiadamianie lekarza POZ b±d¼ s³u¿by pogotowia ratunkowego w przypadku pogorszeniu siê stanu zdrowia mieszkañca, powiadamianie kierownika dzia³u terapeutyczno-opiekuñczego lub jego zastêpcê o pogorszeniu siê stanu zdrowia mieszkañca i przekazaniu na oddzia³ szpitalny, przygotowywanie mieszkañca na konsultacjê specjalistyczn± oraz dokumentacji na wizytê u specjalisty, zdawanie i przyjmowanie raportu omawiaj±c dok³adnie wszystkich mieszkañców w szczególno¶ci ciê¿ko chorych wymagaj±cych indywidualnej opieki, dbanie o powierzone mienie i sprzêt, branie udzia³u w szkoleniach wewn±trzzak³adowych organizowanych przez Dom Pomocy Spo³ecznej w Bystrzycy K³odzkiej, stosowanie siê do procedur obowi±zuj±cych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Bystrzycy K³odzkiej; przestrzeganie przepisów BHP i p. po¿.; znajomo¶æ i przestrzeganie procedur postêpowania z odpadami medycznymi (przechowywanie, odbiór, utylizacja, w³a¶ciwe dokumentowanie po stronie wykonawcy); przestrzeganie tajemnicy zawodowej; wspó³praca z ca³ym personelem DPS w Bystrzycy K³odzkiej, tworzenie przyjaznej atmosfery w¶ród mieszkañców i wspó³pracowników.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85141200-1 - Us³ugi ¶wiadczone przez pielêgniarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Us³ugi opieki spo³ecznej obejmuj±ce miejsca noclegowe
85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert oraz ich wagami:
1.) Kryterium cena (K1) waga 60 pkt.
Cena oferty = cena minimalna brutto/cena oferty badanej X 60 pkt
2.) Kryterium termin p³atno¶ci od dnia otrzymania faktury VAT (K2) waga 40 pkt
Termin p³atno¶ci = termin badanej oferty/termin najd³u¿szy z badanych ofert x 40pkt.
Maksymalny termin p³atno¶ci nie mo¿e przekraczaæ 30 dni. Je¿eli termin w ofercie wykonawcy bêdzie d³u¿szy Zamawiaj±cy dla celów oceny oferty przyjmie termin 30 dni.
Za najkorzystniejsza ofertê Zamawiaj±cy uzna ofertê, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów wynikaj±c± z sumy punktów w ka¿dym z kryteriów.
Suma punktów dla ka¿dej oferty zostanie obliczona wed³ug wzoru: ∑ = K1 + K2
Wybrana zostanie oferta, która nie bêdzie podlegaæ odrzuceniu i uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
I. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
II. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów :
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
III. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
IV. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki w tym zakresie, tj.
a) do¶wiadczenie:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonywa³ us³ugi w zakresie opieki nad osobami starszymi, przewlekle chorymi i niepe³nosprawnymi w wymiarze co najmniej 1 roku, odpowiadaj±ce swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia opisany w dziale IV SWZ tj. ¶wiadczonych ca³odobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia – minimum 1 us³uga o warto¶ci 300 ty¶. z³otych.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owania zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ oceny spe³nienia tych warunków na podstawie dostarczonych o¶wiadczeñ lub dokumentów wg formu³y spe³nia – nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: I. Wykaz us³ug (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku kwalifikacji zawodowych opisanego w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 4) lit. a) SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY K£ODZKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na rzecz osób starszych i niepe³nosprawnych w miejscu zamieszkania na terenie miasta i gminy Stêszew od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- ¦wiadczenie us³ug pielêgnacyjnych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Bystrzycy K³odzkiej.
- Realizacja us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Chorzowie na rok 2025
- ¦wiadczenie us³ug w postaci schronienia w schronisku dla osób bezdomnych wraz z wy¿ywieniem
- ¦wiadczenie us³ug pielêgnacyjnych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Nowej Rudzie i Oddziale w ¦cinawce Dolnej nr 17.
- "¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2025"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.