Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492084/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja Szkolenia Wyjazdowego dla Branży medialnej (2 Części)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja Szkolenia Wyjazdowego dla Branży medialnej (2 Części)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-948a3e0e-ba78-447b-b195-d3d0dc7141c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.18.2024.285.PKO[OKW24]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 143849,94 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72945,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji szkolenia dla profesjonalistów z branży medialnej, będącego wydarzeniem pt.: „Szkolenie dla branży medialnej”, zwanego dalej „Szkoleniem” lub „Wydarzeniem”. Przedmiotowa usługa obejmuje: wynajem i wyposażenie przestrzeni szkoleniowej wraz z zapleczem organizacyjnym, zapewnienie usługi: cateringowej, technicznej w postaci dodatkowego Internetu, transportowej uczestnikom Wydarzenia oraz zapewnienie puli pokoi jedno i dwuosobowych wraz z pełnym wyżywieniem dla uczestników Szkolenia.2. Niniejsza Część 1 dotyczy Organizacji Szkolenia o którym mowa w ust. 1 w terminie do wyboru:
a) 14-15.10.2024r. albo
b) 17-18.10.2024r.
3. Termin realizacji zamówienia - Szkolenia:
1) termin Szkolenia w zakresie Części 1: 14-15.10.2024r. albo 17-18.10.2024r. (w zależności od terminu realizacji Szkolenia wskazanego w złożonej ofercie w pkt 4 lit. b);
1) Zakończenie realizacji Przedmiotu zamówienia tj. dzień zrealizowania wszystkich obowiązków przewidzianych w Umowie nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od zakończenia Szkolenia tj. licząc ten termin od upływu ostatniego dnia Szkolenia.
2) Zakończenie realizacji Przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołem odbioru.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 (zwanym dalej: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 70895,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji szkolenia dla profesjonalistów z branży medialnej, będącego wydarzeniem pt.: „Szkolenie dla branży medialnej”, zwanego dalej „Szkoleniem” lub „Wydarzeniem”. Przedmiotowa usługa obejmuje: wynajem i wyposażenie przestrzeni szkoleniowej wraz z zapleczem organizacyjnym, zapewnienie usługi: cateringowej, technicznej w postaci dodatkowego Internetu, transportowej uczestnikom Wydarzenia oraz zapewnienie puli pokoi jedno i dwuosobowych wraz z pełnym wyżywieniem dla uczestników Szkolenia.2. Niniejsza Część 2 dotyczy Organizacji Szkolenia o którym mowa w ust. 1 w terminie do wyboru:
a) 29-30.10.2024r. albo
b) 6-7.11.2024r.
3. Termin realizacji zamówienia - Szkolenia:
1) termin Szkolenia w zakresie Części 2: 29-30.10.2024r. albo 6-7.11.2024r. (w zależności od terminu realizacji Szkolenia wskazanego w złożonej ofercie w pkt 5 lit. b).
2) Zakończenie realizacji Przedmiotu zamówienia tj. dzień zrealizowania wszystkich obowiązków przewidzianych w Umowie nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od zakończenia Szkolenia tj. licząc ten termin od upływu ostatniego dnia Szkolenia.
3) Zakończenie realizacji Przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołem odbioru.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 (zwanym dalej: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72945,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91546,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91546,47 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77242,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91546,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77242,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tim Cash Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223031595
7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka nr 11 lok. 49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-052
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77242,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Przedmiot Umowy realizowany będzie w terminach wynikających z Umowy, SOPZ i Oferty Wykonawcy.
3. Zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy tj. dzień zrealizowania wszystkich obowiązków przewidzianych w Umowie nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od zakończenia Szkolenia tj. licząc ten termin od upływu ostatniego dnia Szkolenia.
4. Zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu odbioru.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas szkolenia
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez pedagoga specjalnego z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- Usługa polegająca na kompleksowej organizacji spotkania międzynarodowego grupy roboczej WGEO w terminie 28-30 maja 2025 roku
- przeprowadzenie EKO spotkań dla uczestników projektu
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.