Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553995/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00594921/01 - Wynik z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu do rozbudowy Zintegrowanego Systemu Backupu i Archiwizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Dziedzictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528844396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 36/40
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-924
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nid@nid.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nid.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do rozbudowy Zintegrowanego Systemu Backupu i Archiwizacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2768484-b11b-45b1-8b19-32a9e870be0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nid.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nid.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie NID: https://nid.ezamawiajacy.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury
założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
2. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy Zakupowej,
Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego , tel. +48 22 257 22 23 ,
email:oneplace@marketplanet.pl
3. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową.
4. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
− dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
− dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku
z tym, Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ (lub nowszy), jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, a w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps,
odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, png, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, zip, 7z, html, xhtml,
przy czym ze względów technicznych zaleca się stosowanie formatu .pdf, o wielkości plików do 100 MB.
7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
- plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
składania ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
9. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/NID/13/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu służącego do rozbudowy Zintegrowanego Systemu Backupu i Archiwizacji w Narodowym Instytucie Dziedzictwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w OPZ i projektowanych postanowieniach umowy, określonych w Załączniku nr 2 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat Commvault Expert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ
1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale
2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3) Formularz cenowy, o którym mowa w rozdziale XV ust. 1.
4) Dokument producenta potwierdzający możliwość przedłużenia o 7 lat gwarancji ze skuteczną naprawą z następnym dniu roboczym;
5) Certyfikat ISO 9001 w zakresie serwisowania urządzeń informatycznych; w przypadku gdy czynności serwisowe będą wykonywane przez inny podmiot niż wykonawca do oferty należy załączyć certyfikat tego podmiotu, dodatkowo wymagane jest aby był to podmiot autoryzowany przez producenta; jeżeli podmiot nie jest wymieniony na stronie internetowej producenta jako autoryzowany serwis techniczny do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający partnerstwo serwisowe;
6) Karta katalogowa lub inny dokument producenta (może być link podany w formularzu ofertowym), który wskazuje zaoferowane dyski jako dopuszczone do pracy z półką, w której będą montowane;
7) Certyfikat partnerski – zgodnie z wymaganiami OPZ;
8) Dowody dot. „samooczyszczenia” - w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Ustawy Wykonawca może przedstawić dowody, o których mowa w rozdziale XIII ust. 10;
9) Pełnomocnictwo:
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Obowiązek ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
c) Pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty i powinny zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby lub nazwy z określeniem adresu siedziby podmiotu udostępniającego zasoby lub nazwy z określeniem adresy siedziby podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ
1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale
2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3) Formularz cenowy, o którym mowa w rozdziale XV ust. 1.
4) Dokument producenta potwierdzający możliwość przedłużenia o 7 lat gwarancji ze skuteczną naprawą z następnym dniu roboczym;
5) Certyfikat ISO 9001 w zakresie serwisowania urządzeń informatycznych; w przypadku gdy czynności serwisowe będą wykonywane przez inny podmiot niż wykonawca do oferty należy załączyć certyfikat tego podmiotu, dodatkowo wymagane jest aby był to podmiot autoryzowany przez producenta; jeżeli podmiot nie jest wymieniony na stronie internetowej producenta jako autoryzowany serwis techniczny do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający partnerstwo serwisowe;
6) Karta katalogowa lub inny dokument producenta (może być link podany w formularzu ofertowym), który wskazuje zaoferowane dyski jako dopuszczone do pracy z półką, w której będą montowane;
7) Certyfikat partnerski – zgodnie z wymaganiami OPZ;
8) Dowody dot. „samooczyszczenia” - w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Ustawy Wykonawca może przedstawić dowody, o których mowa w rozdziale XIII ust. 10;
9) Pełnomocnictwo:
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Obowiązek ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
c) Pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty i powinny zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby lub nazwy z określeniem adresu siedziby podmiotu udostępniającego zasoby lub nazwy z określeniem adresy siedziby podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
4) Dokument producenta potwierdzający możliwość przedłużenia o 7 lat gwarancji ze skuteczną naprawą z następnym dniu roboczym;5) Certyfikat ISO 9001 w zakresie serwisowania urządzeń informatycznych; w przypadku gdy czynności serwisowe będą wykonywane przez inny podmiot niż wykonawca do oferty należy załączyć certyfikat tego podmiotu, dodatkowo wymagane jest aby był to podmiot autoryzowany przez producenta; jeżeli podmiot nie jest wymieniony na stronie internetowej producenta jako autoryzowany serwis techniczny do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający partnerstwo serwisowe;
6) Karta katalogowa lub inny dokument producenta (może być link podany w formularzu ofertowym), który wskazuje zaoferowane dyski jako dopuszczone do pracy z półką, w której będą montowane;
7) Certyfikat partnerski – zgodnie z wymaganiami OPZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
4) Dokument producenta potwierdzający możliwość przedłużenia o 7 lat gwarancji ze skuteczną naprawą z następnym dniu roboczym;5) Certyfikat ISO 9001 w zakresie serwisowania urządzeń informatycznych; w przypadku gdy czynności serwisowe będą wykonywane przez inny podmiot niż wykonawca do oferty należy załączyć certyfikat tego podmiotu, dodatkowo wymagane jest aby był to podmiot autoryzowany przez producenta; jeżeli podmiot nie jest wymieniony na stronie internetowej producenta jako autoryzowany serwis techniczny do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający partnerstwo serwisowe;
6) Karta katalogowa lub inny dokument producenta (może być link podany w formularzu ofertowym), który wskazuje zaoferowane dyski jako dopuszczone do pracy z półką, w której będą montowane;
7) Certyfikat partnerski – zgodnie z wymaganiami OPZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W związku z ograniczoną ilością miejsc, wszelkie informacje zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W związku z ograniczona ilością miejsc, wszelkie informacje zawarte są w SWZ.W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy Ustawy oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może
żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415.).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.