Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00517383/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach
w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARES" SPÓŁKA AKCYJNA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005411883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 42A
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: (87) 563 59 12, (87) 563 59 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ares.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ares.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b359e0d-8dc0-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalnosci gospodarczej i zarządzania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkachw okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b359e0d-8dc0-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 305575,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach o łącznym wolumie 399.000 kWh (+/- 10%) rocznie, w okresie dostaw od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
Punkty poboru:
Budynek Domu Handlowego „ARKADIA” – zlokalizowany przy ulicy Noniewicza 42A w Suwałkach
Centrum Edukacyjno Szkoleniowe – zlokalizowane przy ulicy Osiedle II blok 6A w Suwałkach
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 2 do SWZ
2. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia, w imieniu własnym i Zamawiającego, umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.), aktami wykonawczymi oraz Polskimi normami.
4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD, tj. PGE Dystrybucja S.A.
5. Umowy o świadczenie usług dystrybucji są zawarte i obejmują okres realizacji niniejszego zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. W przypadku niedotrzymania standardów jakościowych obsługi określonych obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia bonifikat w wysokości określonych Prawem energetycznym oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy.
7. Zamawiający przekaże niezbędne dane w wersji elektronicznej oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy. Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie również załącznik do umowy, tj.
a) danych dla każdego punktu poboru:
- nazwa i adres firmy;
- opis punktu poboru;
- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
- grupa taryfowa ;
- planowane roczne zużycie energii;
- numer licznika;
- Operator Systemu Dystrybucyjnego;
- numer ewidencyjny PPE;
b) dokumentów
- pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy;
- dokument nadania numeru NIP;
- dokument nadania numeru REGON;
- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa.
W przypadku gdy powyższe dane okażą się niewystarczające w celu dokonania zmiany sprzedawcy, Zamawiający po podpisaniu z Wykonawcą umowy na dostawę energii elektrycznej, udzieli Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji w celu dokonania powyższej zmiany.
8. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa URE.
9. Zamówiona energia elektryczna zostanie w całości przeznaczona na potrzeby własne Zamawiającego. Zamawiający nie prowadzi działalności koncesjonowanej.
10. Zamawiający wymaga aby faktury za sprzedaż energii elektrycznej dostarczane były przez Wykonawcę w formie elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.
11. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za otrzymaną energię elektryczną, na podstawie otrzymywanych faktur VAT, w terminie określonym w fakturze, który jednak nie może być krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306633,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483899,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306633,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESPECT ENERGY SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762459238
7.3.3) Ulica: Ludwika Rydygiera 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306633,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż/dystrybucja) do budynku Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola przy al. "Solidarności" 90 - numer postępowania: 58/ZP/24
- Zakup energii elektrycznej dla Gminy Werbkowice
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa energii elektrycznej dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Numer sprawy: MPiTJPII/ZP-01/11/2024/PK
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Boguszów-Gorce oraz jej jednostek organizacyjnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.