Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja elewacji w budynku w zespole zabytkowego ratusza w Wysokiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA WYSOKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
1.5.2.) Miejscowość: Wysoka
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672871004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminawysoka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminawysoka.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja elewacji w budynku w zespole zabytkowego ratusza w Wysokiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13d2a968-02da-42e3-ba2f-e38153e4a1db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578274/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Renowacja elewacji budynku w zesple zabytkowego ratusza w Wysokiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 305 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Postępowanie na realizację zadania p.n.: „Renowacja elewacji w budynku w zespole zabytkowego ratusza w Wysokiej” zostało ogłoszone dnia 25 lipca 2024 r. (numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429907/01). W związku z tym, że nie została złożona żadna oferta, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki do udzielenia przedmiotowego zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0fa067bf-00b4-46d2-a246-1dfed79fe0f0
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 97140,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. „Renowacja elewacji w budynku w zespole zabytkowego ratusza w Wysokiej”.
2. Zamówienie dofinansowane jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Budynek starego ratusza został ujęty w gminnej ewidencji zabytków oraz leży w strefie „A” – ścisłej ochrony historycznego układu urbanistycznego, zgodnie z uchwałą nr XXXIV/231/2005 Rady Miasta i Gminy Wysoka z dnia 18 listopada 2005 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Wysoka.
4. Na budynku przeprowadzone będą roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku starego ratusza oraz dachu budynku pomocniczego. Postępowanie na wybór Wykonawcy dostępne jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/957578.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych m. in.:
1) czyszczenie ścian budynku,
2) wypełnienie spoin w murach ceglanych,
3) impregnacja i wzmocnienie tynków i okładzin zewnętrznych,
4) uzupełnienie ubytków i wyrównanie dużych ubytków tynków,
5) ułożenie tyków renowacyjnych ręcznie,
6) uzupełnienie i naprawa profili ciągnionych,
7) przeprowadzenie prac renowacyjnych na cokole budynku: czyszczenie, uzupełnienie tynków, ułożenie tynków renowacyjnych ręcznie, malowanie z gruntowaniem suchych tynków.
Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w Załączniku nr 2 do zaproszenia.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Pl. Wolności 1, 89-320 Wysoka.
7. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane – minimum 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe KanVex Alexander Alva
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6070071735
7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 2C
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 297 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika wody czystej w miejscowościach Trąbin i Ugoszcz oraz przebudowa istniejących przepompowni ścieków surowych na terenie gminy Brzuze
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.