Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505242/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg pozostających w zarządzie gminy Sulechów w sezonie zimowym 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683851111
1.5.8.) Numer faksu: 683854686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9afcd9ba-59ff-4a93-a9aa-dc0d64e35e681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg pozostających w zarządzie gminy Sulechów w sezonie zimowym 2024-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9afcd9ba-59ff-4a93-a9aa-dc0d64e35e68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023856/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg pozostających w zarządzie gminy Sulechów w sezonie zimowym 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPW.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg
pozostających w zarządzie gminy Sulechów w sezonie zimowym 2024-2025.
1.2. Zakres usług obejmuje:
1) czuwanie – tzn. odpłatną pełną dyspozycyjność sprzętu i pracowników do podjęcia usług
zimowego utrzymania dróg i ulic oraz pełnienie całodobowych dyżurów dyspozytorskich,
2) całodobowe odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na odcinku od węzła Sulechów przy
trasie S-3 do granicy gminy Sulechów z gminą Świebodzin (były przebieg drogi krajowej nr 3), o łącznej długości ok. 9,6 km, poprzez odpłużanie jezdni na całej długości i szerokości z pozostawieniem śniegu na poboczu oraz posypywanie jezdni na całej długości i szerokości przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym,
3) całodobowe:
a) odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej z nawierzchni dróg utwardzonych na terenie miasta Sulechów i z wydzielonych odcinków dróg we wsiach Krężoły, Obłotne, Kruszyna, Cigacice, Górki Małe, Brzezie k. Sulechowa, Kalsk, Nowy Świat oraz drogi łączącej wsie Nowy Świat i Górzykowo, o łącznej długości ok. 49,5 km, poprzez odpłużanie jezdni na całej długości i szerokości oraz posypywanie jezdni przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym,
b) odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem lub piaskiem nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Sulechów i wydzielonych odcinków na terenie wsi, o łącznej długości ok. 2,7 km,
4) interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej z nawierzchni dróg poprzez odpłużanie jezdni na całej długości i szerokości oraz posypywanie jezdni przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym dróg na terenie gminy Sulechów.
1.3. Wykonawca w uzasadnionych przypadkach, wyłącznie po uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, dla zakresu usług opisanych w ust. 1 pkt 1.2, ppkt 2, 3 lit. a i 4 powyżej, może zastosować w miejsce posypywania jezdni przy użyciu czystej soli zwilżonej roztworem wodno-solnym posypywanie jezdni kruszywem uszorstniającym (tj. mieszanką soli i piasku w stosunku 1:1) lub piaskiem.
1.4. Jezdnia musi być odpłużana, polewana roztworem wodno – solnym lub posypywana mieszanką soli z piaskiem, względnie posypywana piaskiem na całej długości i szerokości.
1.5. Luźny śnieg i zaspy oraz śliskość i lokalne utrudnienia dla samochodów mogą występować do
4 godzin po ustaniu opadów.
1.6. Wykonawca dostarczy materiały niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy na własny koszt i własnym transportem.
1.7. Szczegółowy wykaz odcinków dróg gminnych na terenie gminy Sulechów objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2023 – 2024 określa załącznik do SWZ.
1.8. Zamawiający zastrzega, że łączna wartość netto za usługę czuwania nie może być wyższa niż 35% łącznej wartości netto za usługę całodobowego usuwania śliskości zimowej i całodobowego odpłużania tj. za zakres usług zimowego utrzymania dróg opisany w ppkt 1.2.2) i 1.2.3) powyżej.
1.9. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 projektu umowy, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878).
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne i mogłoby spowodować wzrost jego kosztów. Brak podziału na części nie narusza zasady konkurencyjności.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
6. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409680,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411551,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409680,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno – Budowlano – Usługowe „SZPAKOWSKI”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970086826
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 33
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409680,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 151 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulechowie w roku 2025 - mięso wieprzowe, wołowe i wędliny; drób - II postępowanie
- Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.
- "Budowa odcinka drogi powiatowej nr 1176F w m. Sudoł, gm. Czerwieńsk"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.