Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441034/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 7
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 263 53 05
1.5.8.) Numer faksu: +48 67 263 53 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminazlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlotow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminazlotow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df9857e1-0617-4119-b31a-13352a74cf9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061828/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441034
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2024.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - obejmuje następujące usługi przewozowe:1) Przewóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jastrowiu i odwóz z Ośrodka we wszystkie dni zajęć szkolnych, z następujących miejscowości:
a) Buntowo – 2 uczniów
b) Międzybłocie – 3 uczniów
c) Zalesie – 2 uczniów
d) Nowy Dwór – 1 uczennica
e) Dzierzążenko – 1 uczeń
f) Radawnica – 1 uczeń
g) Nowiny – 1 uczennica
2) Przewóz uczniów do Internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jastrowiu w dniu rozpoczęcia nauki w danym tygodniu i odwóz z Internatu w dniu zakończenia nauki w danym tygodniu, z następujących miejscowości:
a) Stawnica – 1 uczennica
3) Przewóz uczniów do Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance i odwóz we wszystkie dni zajęć szkolnych, z następujących miejscowości:
a) Klukowo – 1 uczeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia - obejmuje następujące usługi przewozowe:Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Specjalnej w Łobżenicy i odwóz ze Szkoły we wszystkie dni zajęć szkolnych, z następujących miejscowości:
a) Kleszczyna – 2 uczniów
b) Skic – 1 uczeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201398,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201398,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201398,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jozin-Trans Józef Świtalla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671542660
7.3.3) Ulica: ul. Konopnickiej 3
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201398,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74124,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134589,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74124,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „TELE-BUS” Sławomir Urbanek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671029603
7.3.3) Ulica: ul. ks. B. Domańskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Krajenka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, SŁAWOMIR URBANEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, SŁAWOMIR URBANEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74124,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 1 w Złotowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 2 w Złotowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 3 w Złotowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 4 w Złotowie
- "BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG"
- ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ "ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ" - EDYCJA 2025 FINANSOWANEGO Z FUNDUSZU SOLIDARNOŚCIOWEGO
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
- "Usługi transportu sanitarnego polegające na wykonywaniu przewozów osób, w tym dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia, środkami transportu specjalistycznego"
- "Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach FASTFOOD & CAFÉ & RESTAURANT EXPO HELSINKI 2025 w Finlandii"
- Świadczenie usług transportowych w związku z organizacją wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
- Świadczenie usług transportu żywności i azotu
- "Świadczenie usługi transportu posiłków"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.