eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie prac polegających na wymianie nawierzchni chodnika ul. Jadowskiej, ul. Wołomińskiej i ul. Otwockiej w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac polegających na wymianie nawierzchni chodnika ul. Jadowskiej, ul. Wołomińskiej i ul. Otwockiej w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 49)

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/171719/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac polegających na wymianie nawierzchni chodnika ul. Jadowskiej, ul. Wołomińskiej i ul. Otwockiej w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33023523-e8dd-483f-8ac6-d1ce6e9fa09b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578864/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Wymiana nawierzchni chodnika ul. Jadowskiej, ul. Wołomińskiej i ul. Otwockiej w Dzielnicy Praga-Północ.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471667

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VII-WZP.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159756,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wymianie nawierzchni chodnika ul. Jadowskiej, ul. Wołomińskiej i ul. Otwockiej w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy , w ramach zadania pn.: „Utrzymanie i remonty dróg gminnych”.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych z zakresu robót rozbiórkowych, wykonania nawierzchni chodników wraz z warstwami podbudowy, wymiany elementów betonowych, regulacji pionowej elementów infrastruktury w pasie drogowym, zagospodarowania terenu zielonego oraz wdrożenia projektu stałej organizacji ruchu nr ZR-OR.7221.1.367.2024 (dalej: „Projekt SOR”).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odcinkową naprawę chodnika w ul. Jadowskiej, ul. Wołomińskiej oraz ul. Otwockiej w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy wraz z wdrożeniem projektu stałej organizacji ruchu nr ZR-OR.7221.1.367.2024 (dalej: „Projekt SOR”).
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

• Zabezpieczenie terenu budowy na podstawie zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu.
• Wymiana nawierzchni chodnika wraz z warstwami podbudowy.
• Wymiana istniejących obrzeży chodnikowych.
• Wymiana krawężników na długości nie większej niż 15 mb.
• Budowa brakujących fragmentów chodnika oraz urządzenie terenu zielonego zgodnie z Projektem SOR.
• Wymiana płyt ostrzegawczych w rejonie sugerowanych przejść dla pieszych.
• Montaż oznakowania pionowego, punktowych elementów odblaskowych, słupków oraz wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z Projektem SOR.
• Przebudowa chodnika przy wejściu na teren przedszkola celem likwidacji progu.
• Wykonanie regulacji wysokościowej innych elementów drogowych (studzienki, wpusty, pokrywy, zawory itp.).
• Opracowanie dokumentacji powykonawczej (w wersji papierowej i elektronicznej) zawierającej w szczególności:
 protokół wprowadzenia;
 projekt czasowej organizacji ruchu wraz ze zgłoszeniem wprowadzenia;
 zestawienia zakresu wykonanych robót (wykaz powierzchni, długości, ilości itp.);
 atestów/deklaracji/certyfikatów/aprobat technicznych na zastosowane materiały;
 wyników badań laboratoryjnych i prób;
 geodezyjną inwentaryzację powykonawczą;
 oświadczenie Kierownika budowy – zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024r. poz. 725) wraz z decyzją poświadczającą uzyskanie właściwych uprawnień budowalnych oraz aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w PIIB;
 karty przekazania odpadów – BDO;
 dokumentację fotograficzną.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ
c) Projekt Stałej Organizacji Ruchu „SOR” - załącznik nr 8 do SWZ
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót (załącznik nr 10 SWZ), stanowiący materiał informacyjny (pomocniczy) o zakresie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220047,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q-REKBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5273002816

7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.