Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciepła z sieci ciepłowniczej dla części II zamówienia: Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9B
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chmielna 27/33
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583 078 207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rzepko@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciepła z sieci ciepłowniczej dla części II zamówienia: Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9B2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ca68d91-4d4c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00398754/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa ciepła z sieci ciepłowniczej dla jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i usługi przesyłu ciepła z sieci ciepłowniczej dla: Oddziału ZUS w Gdańsku, Jednostki Organizacyjnej Gdańsk, Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, Inspektoratu ZUS w Kwidzynie
Postępowanie podzielone jest na trzy części - II część - Inspektorat ZUS w Kościerzynie. Na obszarze, na którym zlokalizowany jest obiekt Zamawiającego, tj. w Kościerzynie istnieje odpowiednio jeden dostawca ciepła, dostarczający ciepło poprzez sieć ciepłowniczą, do której przyłączony jest Zamawiający.
Art. 305 pkt 1 w związku art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a przy zastosowaniu art. 215 ust. 1 pkt 3 lit c i d ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodne z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ww. ustawy z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, ciepło poprzez sieć ciepłowniczą może być dostarczane do obiektów Zamawiającego wyłącznie przez jednego Wykonawcę, właściwego terytorialnie, tzn. działającego na obszarze monopolu naturalnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 100000.271.8.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146708,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i usługi przesyłu ciepła z sieci ciepłowniczej dla: Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, Jednostki Organizacyjnej Gdańsk, ul. Chlebnicka 3/8, Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9B, Inspektoratu ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A - dotyczy części II zamówienia.
Postępowanie podzielone jest na trzy części, dotyczy części II - Inspektorat ZUS w Kościerzynie.
Na obszarze, na którym zlokalizowany jest obiekt Zamawiającego, tj. w Kościerzynie istnieje odpowiednio jeden dostawca ciepła, dostarczający ciepło poprzez sieć ciepłowniczą, do której przyłączony jest Zamawiający, tj.:
dla części II – Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Sp. z o.o., ul. Strzelecka 30A, 83-400 Kościerzyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09321000-5 - Gorąca woda
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180451,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180451,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180451,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Sp. z o.o. w Kościerzynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5910004173
7.3.3) Ulica: Strzelecka 30A
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INFRASTRUKTURY "KOS-EKO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INFRASTRUKTURY "KOS-EKO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180451,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.