Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493306/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów operacyjnych – 3 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 16
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwsekretariat@kwpsp.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-olsztyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kwpspolsztyn.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodów operacyjnych – 3 szt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71205900-e7bc-4e6b-be14-285c07843681
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213734/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa lekkich samochodów operacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 1 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego lekkiego samochodu operacyjnego z napędem 4x4 dla KW PSP w Olsztynie - z przeznaczeniem dla KP PSP w Działdowie, zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), szczególnie w załączniku nr 1a pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 2 pn. Projekt umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
4.5.5.) Wartość części: 204878,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 2 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Olsztynie - z przeznaczeniem dla KP PSP w Iławie, zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), szczególnie w załączniku nr 1b pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 2 pn. Projekt umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 128455,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części nr 3 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Olsztynie - z przeznaczeniem dla KP PSP w Olecku, zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), szczególnie w załączniku nr 1c pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 2 pn. Projekt umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 126016,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr 1 postępowania nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "HADM" Mieczysław Gramatowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 592-00-00-840
7.3.3) Ulica: Rokocin 4G
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr 3 postępowania nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część nr 2: Umowa nr WF.2372.31.2024 z dnia 01.10.2024 r.
Część nr 3: Unieważniono 24.09.2024 r.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Przebudowa skrzyżowania ulic Olsztyńskiej, Wilczej i Emila von Behringa oraz budowa skrzyżowania ulicy Olsztyńskiej, Sportowej i Floriana wraz z infrastrukturą techniczną
- Remont pomieszczeń w budynku administracyjno - biurowym - część B budynku RDW Elbląg.
- Odbiór, transport odpadów komunalnych, masowych, resztkowych, wielkogabarytowych, budowlanych i szkła wraz z dzierżawą prasokontenera i innych oraz pojemników na ich gromadzenie
- usługa ubezpieczenia Województwa Warmińsko-Mazurskiego
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Sybiraków w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem na wszystkie koła (4x4)
- Dostawa samochodu dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie
- Dostawa 2 sztuk samochodów osobowych typu VAN dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
- DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W PRZEMYŚLU
- Zakup samochodu na potrzeby Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla KP PSP Ustrzyki Dolne
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.