Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00542605/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
- 2024/BZP 00072484/01 - Wynik z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich
na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W POZNANIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631280809
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wilczak 51
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rdwgniezno@wzdw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554076
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00542605
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
W przypadku wzrostu, bądź spadku cen paliw związanych z realizacją zamówienia Strony Umowy są uprawione do dokonania zmiany wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 4 ust. 3 Umowy, maksymalnie do (+/-) 10% ww. wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione (zmniejszone lub zwiększone)
w wysokości wynikającej ze wskaźnika wzrostu (spadku) cen paliw, towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny (dalej jako wskaźnik GUS) za I półrocze. Przy czym minimalny poziom zmiany wskaźnika GUS, w wyniku którego wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione wynosi 5% w stosunku do wskaźnika wzrostu (spadku) cen paliw, towarów i usług konsumpcyjnych (poziomu zmiany ceny) publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na I półrocze roku kalendarzowego, w którym zawarto Umowę. Z pierwszym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca będzie mógł wystąpić pisemnie do Zamawiającego po upływie 6 miesięcy od dnia podpisania Umowy. Wniosek o waloryzację nie obejmuje zleceń wykonanych przed złożeniem przedmiotowego wniosku. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1-4, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów, o których mowa w ust. 1 i 2, dotyczących zobowiązania podwykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia zakresu Przedmiotu Umowy za minimum 40% wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w §4 ust. 3 Umowy.
Na mocy art. 455 ust.1 pkt 1 Pzp Zamawiający ma prawo jeżeli jest to niezbędne do zgodnej z Umową realizacji usługi, polecać dokonywanie zmian ilościowych polegających na zwiększeniu lub zmniejszeniu Przedmiotu Umowy, w zakresie niezbędnym dla jego realizacji. Wprowadzone przez Zamawiającego zmiany nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze Umowy, ale skutki tych zmian stanowią podstawę do zmiany wynagrodzenia na wniosek Wykonawcy. Ograniczenie Przedmiotu Umowy nie przekroczy 60% wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w §4 ust. 3.
Po zmianie:
W przypadku wzrostu, bądź spadku cen paliw związanych z realizacją zamówienia Strony Umowy są uprawione do dokonania zmiany wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 4 ust. 3 Umowy, maksymalnie do (+/-) 10% ww. wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione (zmniejszone lub zwiększone)
w wysokości wynikającej ze wskaźnika wzrostu (spadku) cen paliw, towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny (dalej jako wskaźnik GUS) za I półrocze. Przy czym minimalny poziom zmiany wskaźnika GUS, w wyniku którego wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione wynosi 5% w stosunku do wskaźnika wzrostu (spadku) cen paliw, towarów i usług konsumpcyjnych (poziomu zmiany ceny) publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na I półrocze roku kalendarzowego, w którym zawarto Umowę. Z pierwszym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca będzie mógł wystąpić pisemnie do Zamawiającego po upływie 6 miesięcy od dnia podpisania Umowy. Wniosek o waloryzację nie obejmuje zleceń wykonanych przed złożeniem przedmiotowego wniosku. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1-4, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów, o których mowa w ust. 1 i 2, dotyczących zobowiązania podwykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia zakresu Przedmiotu Umowy za minimum 60% wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 4 ust. 3 Umowy. Na mocy art. 455 ust.1 pkt 1 Pzp Zamawiający ma prawo jeżeli jest to niezbędne do zgodnej z Umową realizacji usługi, polecać dokonywanie zmian ilościowych polegających na zwiększeniu lub zmniejszeniu Przedmiotu Umowy, w zakresie niezbędnym dla jego realizacji. Wprowadzone przez Zamawiającego zmiany nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze Umowy, ale skutki tych zmian stanowią podstawę do zmiany wynagrodzenia na wniosek Wykonawcy. Ograniczenie Przedmiotu Umowy nie przekroczy 40% wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 4ust. 3 Umowy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa
- Realizacja usługi w zakresie opracowania scenariusza, produkcji, nagrania, montażu i emisji dwóch odcinków o czasie około 22 minuty, stanowiących audycję w telewizji publicznej poświęconą żywieniu.
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Podłoża mikrobiologiczne oraz odczynniki do badań dla potrzeb Pracowni Mikrobiologicznej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.