Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543467/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-13
- 2024/BZP 00612166/01 - Wynik z dnia 2024-11-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią ..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097034
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 2
1.4.2.) Miejscowość: Mieczysławów
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-314
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_mieczyslawow@op.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554079
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00543467
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
I.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały – Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V” - projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, w szczególności obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie mapy do celów projektowych
b) Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
c) Badania geotechniczne
d) Projekt drogowy (alejki, drogi)
e) Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
f) Projekt sanitarny
g) Projekt boiska i bieżni
h) Projekt boiska sportowego
i) Projekt systemu nawadniającego
j) Projekt oświetlenia terenu
k) Projekt monitoringu
l) Projekt siłowni plenerowej
m) Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów
Zamówienie obejmuje:
2.1. przygotowanie map do celów projektowych i podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania prac projektowych,
2.2. pozyskanie mapy ewidencyjnej i wypisów z ewidencji gruntów, - o ile niezbędne
2.3. badania geotechniczne gruntów wraz z wykonaniem dokumentacji geotechnicznej, - o ile niezbędne
2.4. wykonanie dokumentacji projektowej, odrębnie dla każdego zakresu - projektu:
2.4.1. Projekt budowlany – 5 egz. w tym projekty techniczne we wszystkich niezbędnych branżach, w danym projekcie
2.4.2. Projekt wykonawczy – 3 egz.
2.4.3. Przedmiar robót – 3 egz.
2.4.4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz.
2.4.5. Kosztorys inwestorski – 1 egz.
2.4.6. Projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz. - o ile niezbędny w danym projekcie
2.5. uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych i innych warunków wymaganych odrębnymi przepisami, (np.: jeżeli będzie taka konieczność - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia wodno-prawnego, projektu stałej organizacji ruchu, uzgodnienia z zarządcą drogi wojewódzkiej itp.),
2.6. sporządzenie inwentaryzacji zieleni, drzew i krzewów występującej na terenie objętym inwestycją, wraz z planem wycinki i planem nasadzeń zastępczych,
2.7. uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę (lub dokonania zgłoszenia robót) – o ile niezbędne.
2.8. udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji zadane po ogłoszeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania będącego przedmiotem opracowania,
2.9. przedłożenie całości dokumentacji w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej - płyty CD/DVD x3 lub inny nośnik danych akceptowany przez Zamawiającego, w następujących formatach:
a) rysunki techniczne, schematy i mapy w postaci plików w formacie .dwg,
b) pliki tekstowe i arkusze kalkulacyjne w formacie Microsoft Office,
c) pliki kosztorysów w formacie .ath, .kst,
d) dodatkowo wszystkie pliki dokumentacji wymienionej powyżej w skali i arkuszu odpowiadającym oryginalnym wydrukom, w formacie PDF,
e) wszystkie pliki z dokumentacją muszą zawierać dokładnie taką samą treść jak oryginalne wydruki dokumentacji oraz muszą umożliwiać edycję i wydruk dokumentacji za pomocą oprogramowania, w którym zostały wykonane. W przypadku wykrycia niezgodności, Wykonawca usunie je na swój koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
f) wersja elektroniczna winna zawierać wszystkie niezbędne dokumenty, uzgodnienia i opinie.
2.10. jednorazową aktualizację kosztorysu inwestorskiego na wezwanie Zamawiającego, w okresie do 24 miesięcy od dni a protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
2.11. sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją Inwestycji.
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonywania przez autora Dokumentacji Projektowej („Projektanta”) podstawowych obowiązków wynikających z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 ze zm. a ponadto do zapewnienia wykonywania przez Projektanta w szczególności następujących czynności:
a) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem,
b) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót budowlanych / prac wykonywanych na podstawie projektu,
c) uzgadniania z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy,
d) udzielania stosownych porad i wskazówek oraz bieżące wyjaśnienie wątpliwości i problemów powstałych w toku robót budowlanych / prac,
e) w przypadku wystąpienia konieczności dokonywania zmian w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy z przyczyn zależnych od wykonawcy lub Projektanta – dokonywanie stosownych zmian.
f) pobytu na budowie w przypadkach tego wymagających, na wezwanie Zamawiającego w czasie trwania robót budowlanych / prac (maksymalnie do 3 wizyt).
2) Zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych / prac, osoby wykonujące nadzór autorski dokumentować będą przez:
− zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej;
− rysunki, rzuty lub szkice będą uszczegółowieniem lub uzupełnieniem projektu oraz naniesieniem zmian rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej, opatrzone datą i podpisem;
− wpisy do dziennika budowy – o ile będzie wymagany;
− protokoły lub notatki służbowe podpisane przez strony i załączone do dziennika budowy.
3) Wykonywane przez Wykonawcę czynności wskazane w pkt. 1) i 2) nie podlegają odrębnemu wynagrodzeniu i realizowane będą w trakcie wykonywania robót budowlanych / prac, które prowadzone będą w oparciu o dokumentację projektową, będącą przedmiotem umowy. Przyjmuje się, że realizacja prac rozpocznie się w ciągu 12 miesięcy od odbioru dokumentacji projektowej.
Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały – Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V” - projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, w szczególności obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie mapy do celów projektowych – o ile niezbędne
b) Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
c) Badania geotechniczne
d) Projekt drogowy (alejki, drogi)
e) Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
f) Projekt sanitarny
g) Projekt boiska i bieżni
h) Projekt boiska sportowego
i) Projekt systemu nawadniającego
j) Projekt oświetlenia terenu
k) Projekt monitoringu
l) Projekt siłowni plenerowej
m) Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów
Zamówienie obejmuje:
2.1. przygotowanie map do celów projektowych i podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania prac projektowych, - o ile niezbędne
2.2. pozyskanie mapy ewidencyjnej i wypisów z ewidencji gruntów, - o ile niezbędne
2.3. badania geotechniczne gruntów wraz z wykonaniem dokumentacji geotechnicznej, - o ile niezbędne
2.4. wykonanie dokumentacji projektowej, odrębnie dla każdego zakresu - projektu:
2.4.1. Projekt budowlany – 5 egz. w tym projekty techniczne we wszystkich niezbędnych branżach, w danym projekcie
2.4.2. Projekt wykonawczy – 3 egz.
2.4.3. Przedmiar robót – 3 egz.
2.4.4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz.
2.4.5. Kosztorys inwestorski – 1 egz.
2.4.6. Projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz. - o ile niezbędny w danym projekcie
2.5. uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych i innych warunków wymaganych odrębnymi przepisami, (np.: jeżeli będzie taka konieczność - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia wodno-prawnego, projektu stałej organizacji ruchu, uzgodnienia z zarządcą drogi wojewódzkiej itp.), - o ile niezbędne
2.6. sporządzenie inwentaryzacji zieleni, drzew i krzewów występującej na terenie objętym inwestycją, wraz z planem wycinki i planem nasadzeń zastępczych, - o ile nie wynika z innych dokumentów
2.7. przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę – lub zgłoszenia robót.
2.8. udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji zadane po ogłoszeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania będącego przedmiotem opracowania,
2.9. przedłożenie całości dokumentacji w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej - płyty CD/DVD x3 lub inny nośnik danych akceptowany przez Zamawiającego, w następujących formatach:
a) rysunki techniczne, schematy i mapy w postaci plików w formacie .dwg,
b) pliki tekstowe i arkusze kalkulacyjne w formacie Microsoft Office,
c) pliki kosztorysów w formacie .ath, .kst,
d) dodatkowo wszystkie pliki dokumentacji wymienionej powyżej w skali i arkuszu odpowiadającym oryginalnym wydrukom, w formacie PDF,
e) wszystkie pliki z dokumentacją muszą zawierać dokładnie taką samą treść jak oryginalne wydruki dokumentacji oraz muszą umożliwiać edycję i wydruk dokumentacji za pomocą oprogramowania, w którym zostały wykonane. W przypadku wykrycia niezgodności, Wykonawca usunie je na swój koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
f) wersja elektroniczna winna zawierać wszystkie niezbędne dokumenty, uzgodnienia i opinie.
2.10. jednorazową aktualizację kosztorysu inwestorskiego na wezwanie Zamawiającego, w okresie do 24 miesięcy od dni a protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
2.11. sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją Inwestycji.
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonywania przez autora Dokumentacji Projektowej („Projektanta”) podstawowych obowiązków wynikających z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 ze zm. a ponadto do zapewnienia wykonywania przez Projektanta w szczególności następujących czynności:
a) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem,
b) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót budowlanych / prac wykonywanych na podstawie projektu,
c) uzgadniania z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy,
d) udzielania stosownych porad i wskazówek oraz bieżące wyjaśnienie wątpliwości i problemów powstałych w toku robót budowlanych / prac,
e) w przypadku wystąpienia konieczności dokonywania zmian w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy z przyczyn zależnych od wykonawcy lub Projektanta – dokonywanie stosownych zmian.
f) pobytu na budowie w przypadkach tego wymagających, na wezwanie Zamawiającego w czasie trwania robót budowlanych / prac (maksymalnie do 3 wizyt).
2) Zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych / prac, osoby wykonujące nadzór autorski dokumentować będą przez:
− zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej;
− rysunki, rzuty lub szkice będą uszczegółowieniem lub uzupełnieniem projektu oraz naniesieniem zmian rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej, opatrzone datą i podpisem;
− wpisy do dziennika budowy – o ile będzie wymagany;
− protokoły lub notatki służbowe podpisane przez strony i załączone do dziennika budowy.
3) Wykonywane przez Wykonawcę czynności wskazane w pkt. 1) i 2) nie podlegają odrębnemu wynagrodzeniu i realizowane będą w trakcie wykonywania robót budowlanych / prac, które prowadzone będą w oparciu o dokumentację projektową, będącą przedmiotem umowy. Przyjmuje się, że realizacja prac rozpocznie się w ciągu 12 miesięcy od odbioru dokumentacji projektowej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-21 09:00
Po zmianie:
2024-10-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-21 09:30
Po zmianie:
2024-10-23 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-19
Po zmianie:
2024-11-21
INNE PRZETARGI MIECZYSŁAWÓW
więcej: przetargi MIECZYSŁAWÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi w zakresie ścieżki w Parku Pole Mokotowskie.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Zarębie
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków oraz wyposażenie stacji uzdatniania wody w Gminie Rossosz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.