Ogłoszenie z dnia 2024-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543467/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-13
- 2024/BZP 00554079/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią ..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Mieczysławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-314
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_mieczyslawow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa17adea-3886-4c02-b1ff-d3fbc595727d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią ..."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa17adea-3886-4c02-b1ff-d3fbc595727d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209744/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały – Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234958,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały – Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V” - projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, w szczególności obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie mapy do celów projektowych – o ile niezbędne
b) Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
c) Badania geotechniczne
d) Projekt drogowy (alejki, drogi)
e) Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
f) Projekt sanitarny
g) Projekt boiska i bieżni
h) Projekt boiska sportowego
i) Projekt systemu nawadniającego
j) Projekt oświetlenia terenu
k) Projekt monitoringu
l) Projekt siłowni plenerowej
m) Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów
Zamówienie obejmuje:
2.1. przygotowanie map do celów projektowych i podkładów geodezyjnych niezbędnych do wykonania prac projektowych, - o ile niezbędne
2.2. pozyskanie mapy ewidencyjnej i wypisów z ewidencji gruntów, - o ile niezbędne
2.3. badania geotechniczne gruntów wraz z wykonaniem dokumentacji geotechnicznej, - o ile niezbędne
2.4. wykonanie dokumentacji projektowej, odrębnie dla każdego zakresu - projektu:
2.4.1. Projekt budowlany – 5 egz. w tym projekty techniczne we wszystkich niezbędnych branżach, w danym projekcie
2.4.2. Projekt wykonawczy – 3 egz.
2.4.3. Przedmiar robót – 3 egz.
2.4.4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz.
2.4.5. Kosztorys inwestorski – 1 egz.
2.4.6. Projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz. - o ile niezbędny w danym projekcie
2.5. uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych i innych warunków wymaganych odrębnymi przepisami, (np.: jeżeli będzie taka konieczność - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia wodno-prawnego, projektu stałej organizacji ruchu, uzgodnienia z zarządcą drogi wojewódzkiej itp.), - o ile niezbędne
2.6. sporządzenie inwentaryzacji zieleni, drzew i krzewów występującej na terenie objętym inwestycją, wraz z planem wycinki i planem nasadzeń zastępczych, - o ile nie wynika z innych dokumentów
2.7. przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę – lub zgłoszenia robót.
2.8. udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji zadane po ogłoszeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania będącego przedmiotem opracowania,
2.9. przedłożenie całości dokumentacji w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej - płyty CD/DVD x3 lub inny nośnik danych akceptowany przez Zamawiającego, w następujących formatach:
a) rysunki techniczne, schematy i mapy w postaci plików w formacie .dwg,
b) pliki tekstowe i arkusze kalkulacyjne w formacie Microsoft Office,
c) pliki kosztorysów w formacie .ath, .kst,
d) dodatkowo wszystkie pliki dokumentacji wymienionej powyżej w skali i arkuszu odpowiadającym oryginalnym wydrukom, w formacie PDF,
e) wszystkie pliki z dokumentacją muszą zawierać dokładnie taką samą treść jak oryginalne wydruki dokumentacji oraz muszą umożliwiać edycję i wydruk dokumentacji za pomocą oprogramowania, w którym zostały wykonane. W przypadku wykrycia niezgodności, Wykonawca usunie je na swój koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
f) wersja elektroniczna winna zawierać wszystkie niezbędne dokumenty, uzgodnienia i opinie.
2.10. jednorazową aktualizację kosztorysu inwestorskiego na wezwanie Zamawiającego, w okresie do 24 miesięcy od dni a protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
2.11. sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją Inwestycji.
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonywania przez autora Dokumentacji Projektowej („Projektanta”) podstawowych obowiązków wynikających z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 ze zm. a ponadto do zapewnienia wykonywania przez Projektanta w szczególności następujących czynności:
a) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem,
b) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót budowlanych / prac wykonywanych na podstawie projektu,
c) uzgadniania z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy,
d) udzielania stosownych porad i wskazówek oraz bieżące wyjaśnienie wątpliwości i problemów powstałych w toku robót budowlanych / prac,
e) w przypadku wystąpienia konieczności dokonywania zmian w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy z przyczyn zależnych od wykonawcy lub Projektanta – dokonywanie stosownych zmian.
f) pobytu na budowie w przypadkach tego wymagających, na wezwanie Zamawiającego w czasie trwania robót budowlanych / prac (maksymalnie do 3 wizyt).
2) Zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych / prac, osoby wykonujące nadzór autorski dokumentować będą przez:
− zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej;
− rysunki, rzuty lub szkice będą uszczegółowieniem lub uzupełnieniem projektu oraz naniesieniem zmian rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej, opatrzone datą i podpisem;
− wpisy do dziennika budowy – o ile będzie wymagany;
− protokoły lub notatki służbowe podpisane przez strony i załączone do dziennika budowy.
3) Wykonywane przez Wykonawcę czynności wskazane w pkt. 1) i 2) nie podlegają odrębnemu wynagrodzeniu i realizowane będą w trakcie wykonywania robót budowlanych / prac, które prowadzone będą w oparciu o dokumentację projektową, będącą przedmiotem umowy. Przyjmuje się, że realizacja prac rozpocznie się w ciągu 12 miesięcy od odbioru dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288804,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288804,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288804,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEMATERIA DOMINIKA ANDRZEJEWSKA – WĄS, UL. MUSIEROWICZA 4, 95-100 ZGIERZ, województwo: ŁÓDZKIE, NIP: 7322012745, REGON: 100196052
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322012745
7.3.3) Ulica: UL. MUSIEROWICZA 4
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część zamówienia w branży drogowej, część zamówienia w branży konstrukcyjnej, część zamówienia w branży elektrycznej, część zamówienia w branży sanitarnej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEMATERIA DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS
jakie przetargi wygrała firma
DEMATERIA DOMINIKA ANDRZEJEWSKA-WĄS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288804,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Centrum Rozwoju Strykowa (CRS)
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.