eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaBudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 864737347

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalomza.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed0ef8ad-0fe8-4e91-b314-f5d5eec403e9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074789/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554108

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Stare Kupiski
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 152 193 B ul. Łomżyńska we wsi Stare Kupiski”, na odcinku od drogi gminnej nr 105 771 B ul. Polna we wsi Stare Kupiski do ronda położonego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 645 w kierunku miasta Łomża. Zadanie realizowane z funduszu sołeckiego na 2024 r
2. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 120035,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Giełczyn ul. Majowa
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej wewnętrznej położonej na części działki 483/5 - odcinek ul. Majowej we wsi Giełczyn”, od drogi gminnej nr 105 725 B (ul. Grzybowa we wsi Giełczyn) do dz. 483/6 obręb Giełczyn. Zadanie realizowane z funduszu sołeckiego na 2024 r.
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 34435,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Giełczyn ul. Górzysta
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 152 068 B ul. Górzysta we wsi Giełczyn”; od dz. nr 185/3 obręb Giełczyn do dz. nr 185/10 obręb Giełczyn (przy posesjach ul. Grzybowa 19D i 19 E we wsi Giełczyn). Zadanie realizowane z funduszu sołeckiego na 2024 r.
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 22716,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Giełczyn ul. Bielna
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 105 722 B ul. Bielna we wsi Giełczyn”; od dz. nr 25 obręb Giełczyn do dz. nr 22 obręb Giełczyn.”
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 39424,01 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Andrzejki
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 105 698 B oraz 105 697 B we wsi Andrzejki”; na odcinku drogi gminnej nr 105 698 B od przystanku do ostatnich zabudowań (posesja Andrzejki 18) ; drogi gminnej nr 105 697 B od drogi gminnej 105 698 B do ostatnich zabudowań
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 96371,79 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Czaplice
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 152 059 B i 152 060 B we wsi Czaplice”, na odcinku od ostatniego słupa przy dz. nr 385 obręb Czaplice do ostatnich zabudowań wzdłuż drogi gminnej nr 152 059 B i 152 060 B
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 96127,06 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: Nowe Kupiski
„Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej nr 105 682 B we wsi Nowe Kupiski”, na odcinku od ostatniej oprawy) dz. nr 992/2 (obręb Nowe Kupiski) do dz. nr 987 (obręb Nowe Kupiski)
1. Zadanie objęte zamówieniem polega na wykonaniu następujących prac:
• wykopanie i zasypanie rowów kablowych,
• nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego oraz na kabel,
• ułożenie rur ochronnych,
• ustawienie słupów,
• montaż słupów stalowych,
• montaż szafy oświetleniowej,
• ułożenie kabla w rowie kablowym i wciągnięcie do rur ochronnych oraz do słupa,
• zamontowanie i podłączenie zewnętrznych opraw oświetleniowych,
• badania i pomiary,

Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe opraw oświetleniowych wyposażonych w układy LED opisano w Projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 71615,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82902 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149814 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82902 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INSBUD” Sylwia Olszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631622057

7.3.3) Ulica: Bielna

7.3.4) Miejscowość: Giełczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82902 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25989,3 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46002 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25989,3 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INSBUD” Sylwia Olszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631622057

7.3.3) Ulica: Bielna

7.3.4) Miejscowość: Giełczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25989,3 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28167 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13776 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nazwa Wykonawcy: „INSBUD” Sylwia Olszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631622057

7.3.3) Ulica: Bielna

7.3.4) Miejscowość: Giełczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13776 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27183 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62053,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27183 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INSBUD” Sylwia Olszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631622057

7.3.3) Ulica: Bielna

7.3.4) Miejscowość: Giełczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27183 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119187 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INSBUD” Sylwia Olszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631622057

7.3.3) Ulica: Bielna

7.3.4) Miejscowość: Giełczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68511 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131241 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68511 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADTECH Adam Mioduszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231626370

7.3.4) Miejscowość: Szeligi-Leśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68511 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32841 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58917 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32841 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADTECH Adam Mioduszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231626370

7.3.4) Miejscowość: Szeligi-Leśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32841 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.