eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówModernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej - PO RAZ TRZECI (Roboty w zakresie instalacji elektrycznej, Roboty w zakresie instalacji sanitarnej)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej – PO RAZ TRZECI
(Roboty w zakresie instalacji elektrycznej, Roboty w zakresie instalacji sanitarnej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej – PO RAZ TRZECI
(Roboty w zakresie instalacji elektrycznej, Roboty w zakresie instalacji sanitarnej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ae03e4e-4a81-47b5-ab26-8650768cad05

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067959/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475986

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z przedmiarem robót,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem wykonawczym oraz wymaganiami Zamawiającego, tj.:
Część I - Roboty w zakresie instalacji elektrycznej:
1. Remont instalacji oświetlenia wewnętrznego z wymianą istniejących na stropowych opraw na nowe w technologii led
montowane stropowo.
2. Montaż systemu paneli fotowoltaicznych na dachu budynku, zasilających wewnętrzną elektryczną instalację budynkową.
UWAGA! Do odbioru robót wymagany jest operat kolaudacyjny (dokumentacja powykonawcza zawierająca certyfikaty dla
materiałów i urządzeń, protokoły prób szczelności i sprawdzenia sprawności instalacji systemu oddymiającej, hydrantowej i
gazowej). Należy go przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
1) przedmiary robót (pomocniczo) – załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3) projekt – załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Miejsce wykonania robót:
Centrum Aktywności Senioralnej w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 26A, 56-100 Wołów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 278060,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z przedmiarem robót,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem wykonawczym oraz wymaganiami Zamawiającego, tj.:
Część II - Roboty w zakresie instalacji sanitarnej: 1. Przeniesienie pomieszczenia kotłowni do nowej lokalizacji połączone ze zmianą źródła ciepła na jednofunkcyjny gazowy
kocioł wiszący zasilany gazem ziemnym.
2. Przebudowa instalacji CO polegająca na przemieszczeniach części grzejników związaną z nową aranżacją wnętrz.
UWAGA! Do odbioru robót wymagany jest operat kolaudacyjny (dokumentacja powykonawcza zawierająca certyfikaty dla
materiałów i urządzeń, protokoły prób szczelności i sprawdzenia sprawności instalacji systemu oddymiającej, hydrantowej i
gazowej). Należy go przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
1) przedmiary robót (pomocniczo) – załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3) projekt – załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Miejsce wykonania robót:
Centrum Aktywności Senioralnej w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 26A, 56-100 Wołów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 107920,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191684,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191684,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowe Horyzonty Elektryki sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9292073771

7.3.3) Ulica: Dekoracyjna 3/510

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-001

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja fotowoltaiczna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191684,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73250,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73250,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hilogic Łukasz Binkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9111873380

7.3.3) Ulica: ul. Akacjowa 40L

7.3.4) Miejscowość: Wioska

7.3.5) Kod pocztowy: 56-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73250,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.