eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchedniówDostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suchedniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bodzentyńska 16

1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 504244355

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suchedniow@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: suchedniow.radom.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suchedniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69fcb983-8f42-4863-8166-f0cf1abd4cc9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00501588/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149220,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów do siedziby Zamawiającego według poniższego zestawienia:

1 Marynarka - gabardyna lub tropik x x
1a - męska 34 szt.
1b -damska 3 szt.
2 Spodnie - gabardyna lub tropik x x
2a - męskie 40 para
2b - damskie 2 para
3 Marynarka – gabardyna z wykończeniem oleofobowym x x
3a - męska 6 szt.
3b - damska 2 szt.
4 Spodnie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym x x
4a - męskie 9 para
4b - damskie 2 para
5 Spódnica – gabardyna lub tropik 2 szt.
6 Spódnica – gabardyna z wykończeniem oleofobowym 2 szt.
7a Koszula męska 50 szt.
7b Bluzka damska 2 szt.
8a Koszula męska – bawełna 100% 48 szt.
8b Bluzka damska - bawełna 100% 4 szt.
9 Krawat 21 szt.
10 Czapka 9 szt.
11 Płaszcz x x
11a - męski 3 szt.
11b - damski 2 szt.
12 Kapelusz x x
12a - męski 3 szt.
12b - damski 2 szt.
13 Kurtka x x
13a - męska 30 szt.
13b - damska 4 szt.
14 Szalik 2 szt.
15 Rękawice x x
15a - męskie 15 para
15b - damskie 2 para
16 Skarpety x x
16a - letnie termoaktywne 69 para
16b - przejść.termoaktywne 66 para
16c - zimowe termoaktywne 84 para
17 Półbuty męskie, damskie x x
17a - męskie 33 para
17b - damskie 4 para
Mundur codzienny leśnika x x
18a Koszula męska z długim rękawem 39 szt.
18b Bluzka damska z długim rękawem 2 szt.
19a Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100% 41 szt.
19b Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% 6 szt.
20a Koszula męska krótki rękaw 17 szt.
20b Bluzka damska krótki rękaw 6 szt.
21a Koszula męska krótki rękaw bawełna 100% 15 szt.
21b Bluzka damska krótki rękaw - bawełna 100% 4 szt.
22 Sweter (nowy wzór) 39 szt.
23 Kamizelka 8 szt.
24 Bluza z polaru typu windstoper 39 szt.
25 Kurtka wierzchnia 9 szt.
26 Czapka zimowa 11 szt.
27 Peleryna 2 szt.
28 Półbuty typu „Sympatex” 35 para
29 Półbuty typu „Gore-tex” 38 para
Mundur terenowy leśnika x x
30 Bluza z kamizelką letnią 8 kpl.
31 Spodnie letnie 37 para
32 Czapka terenowa letnia 17 szt.
33 Kurtka zimowa 20 szt.
34 Spodnie zimowe 22 para
35 Czapka terenowa zimowa 18 szt.
36 Trzewiki typu „Sympatex” 9 para
37 Trzewiki typu „Gore-tex” niskie 18 para
38 Trzewiki typu „Gore-tex” wysok. 30 para
39 Trzewiki typu „Sympatex” z ociepl. typu „Thinsulate” 11 para
40 Trzewiki typu „Gore-tex” niskie z ociepl. typu „Thinsulate” 6 para
41 Trzewiki typu „Gore-tex” wysok. z ociepl. typu „Thinsulate” 12 para
Oznaki uzupełniające x x
42 Stylizowany wizerunek orła 10 szt.
43 Stylizowana gałązka modrzewia 5 szt.
44 Oznaki identyfikacyne 4 szt.
45 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 9 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18200000-1 - Odzież wierzchnia

18300000-2 - Części garderoby

18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

18110000-3 - Odzież branżowa

18800000-7 - Obuwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183540,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183540,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183540,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOL Tagart spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830174447

7.3.3) Ulica: Mieszka I 4

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183540,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-18 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.