Og³oszenie z dnia 2024-10-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Jejkowice i jednostek organizacyjnych Gminy Jejkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JEJKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258760
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 38A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jejkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-290
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324302002
1.5.8.) Numer faksu: 324302880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jejkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: jejkowice.info.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Jejkowice i jednostek organizacyjnych Gminy Jejkowice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-df89dd73-d6e9-48da-a131-856bb6c65fcb
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00555764
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042168/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Jejkowice i jednostek organizacyjnych Gminy Jejkowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df89dd73-d6e9-48da-a131-856bb6c65fcb3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: :Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale 7 pkt 7.1. sk³ada siê w oryginale, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. EU L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jejkowice, ul. G³ówna 38a, 44-290 Jejkowice;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jejkowice jest Pan Marek Wo¼niak (kontakt do inspektora: e-mail: wozniakmarek@op.pl)
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Gminy Jejkowice i jednostek organizacyjnych Gminy Jejkowice” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm.);
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego w sezonie 2024/2025 roku w orientacyjnej ilo¶ci 85 m3 oraz na potrzeby kot³owni wskazanych w za³±czniku nr 1 do Umowy.
Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczany olej opa³owy lekki spe³nia³ warunki jako¶ci zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z 2016, poz. 2008). Ponadto dostarczany przez Wykonawcê lekki olej opa³owy musi byæ zgodny z norm± PN-C-96024:2020-12
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia publicznego.
13.2. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena za 1m3 oleju opa³owego, powiêkszona o sta³± stawkê mar¿y lub zmniejszona o sta³y upust (punkt odniesienia ceny oleju opa³owego opublikowanego na stronie internetowej PKN ORLEN w dniu 21 pa¼dziernika 2024 roku 60%
2 Termin p³atno¶ci wynagrodzenia Wykonawcy 40%
13.3. Punkty przyznawane za podane w pkt. 13.2 kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cn
C = -------------- x 60 (max liczba punktów)
Cb
C - otrzymana ilo¶æ punktów w kryterium ceny
Cn - najni¿sza oferowana cena spo¶ród ofert
Cb - cena badanej oferty
2 Gb - 14
G = -------------- x 40 (max liczba punktów)
Gn - 14
G - otrzymana ilo¶æ punktów w kryterium termin p³atno¶ci
Gb - termin p³atno¶ci liczony w dniach w ofercie badanej
Gn - termin p³atno¶ci liczony w dniach najd³u¿szy spo¶ród ofert
Ocena = C + G, gdzie:
C - liczba punktów dla kryterium cena
G - liczba punktów dla kryterium termin p³atno¶ci
Zamawiaj±cy okre¶la minimalny termin p³atno¶ci na 14 dni, natomiast maksymalny na 30 dni.
13.4. Ocenie podlegaæ bêdzie termin p³atno¶ci ponad wymagane minimum.
1) Oferta z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci (jednak nie krótszym ni¿ 14 dni i nie d³u¿szym ni¿ 30 dni) = 40 punktów,
2) Zaoferowanie terminu p³atno¶ci równego wymaganemu minimum (14 dni) spowoduje nieprzyznanie ¿adnego punktu w tym kryterium,
3) Zaoferowanie terminu p³atno¶ci poni¿ej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z przes³ankami odrzucenia ofert art.226 Pzp,
4) Nie wpisanie terminu p³atno¶ci w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z przes³ankami odrzucenia ofert art.226 Pzp,
5) W przypadku gdy wykonawca zaoferuje termin p³atno¶ci powy¿ej wymaganego maksimum zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie 30 dni,
6) Termin p³atno¶ci pozosta³ych ofert bêdzie liczony wg proporcji matematycznej,
7) Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie ka¿dego wyniku do dwóch miejsc po przecinku,
8) Wykonawca winien podaæ ilo¶æ dni jako liczbê ca³kowit±, np. 21.
13.5. Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100 pkt.
13.6. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez wykonawcê wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onych przez niego ofert.
13.7. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty
- niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
13.8. Oferta zawieraj±ca b³êdy w obliczeniu ceny, zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt 10 ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci wynagrodzenia Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy zgodnie z art.57 ust. 1 i ust.2 Pzp:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
5.2. O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust.2 pkt1):
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (art.112 ust.2 pkt2):
w zakresie „uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej” Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art.112 ust.2 pkt 3):
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (art.112 ust.2 pkt4):
Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie oleju opa³owego o warto¶ci minimum 100 000,00 z³. netto, przy czym jedna dostawa rozumiana jest jako dostawa, dla jednego zamawiaj±cego, sukcesywna, o ³±cznej warto¶ci min. 100 000,00 z³. netto przeprowadzona w okresie maksymalnie 1 roku.
Wykonawca winien za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.4 Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) – w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunku, o którym mowa w rozdziale 5 w pkt 5.2 ppkt 2) SWZ;
2) wykaz realizowanych lub zrealizowanych dostaw - Za³±cznik nr 5 do SWZ;
Wykonawca winien za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
3) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – Za³±cznik nr 7.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (art.112 ust.2 pkt2):
w zakresie „uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej” Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.);
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (art.112 ust.2 pkt4):
Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie oleju opa³owego o warto¶ci minimum 100 000,00 z³. netto, przy czym jedna dostawa rozumiana jest jako dostawa, dla jednego zamawiaj±cego, sukcesywna, o ³±cznej warto¶ci min. 100 000,00 z³. netto przeprowadzona w okresie maksymalnie 1 roku.
Wykonawca winien za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
14.1. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertê wybrano, jako najkorzystniejsz± przed podpisaniem umowy sk³ada:1) pe³nomocnictwo do podpisania umowy – je¿eli dotyczy;
2) umowê reguluj±c± wspó³pracê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, je¿eli oferta tych wykonawców zostanie wybrana – je¿eli dotyczy ;
3) listê osób przewidzianych do realizacji zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
7.8 Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja/spó³ki cywilne):1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale 7 pkt. 7.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postepowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w niniejszym postêpowaniu oferty w nastêpuj±cym zakresie:1) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy:
a) spowodowane uzasadnionymi przyczynami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego, które sprawiaj±, ¿e Przedmiot Umowy nale¿y wykonaæ w inny sposób ani¿eli pierwotnie to przewidzia³ Zamawiaj±cy w Opisie przedmiotu zamówienia i w Umowie, a ponadto zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy jest korzystna dla Zamawiaj±cego:
b) w przypadku wprowadzenia po zawarciu umowy nowych rozwi±zañ technologicznych, o ile zmiany takie s± korzystne dla Zamawiaj±cego lub z uwagi na wycofanie z rynku starych rozwi±zañ technologicznych,
- w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian;
2) zmiany terminu wykonania umowy lub terminów p³atno¶ci w przypadku:
a) wprowadzenia przez Zamawiaj±cego zmiany sposobu realizacji Umowy, przez co niemo¿liwe jest dotrzymanie terminu,
b) wstrzymania przez Zamawiaj±cego realizacji Przedmiotu Umowy, nie wynikaj±cego z winy Wykonawcy,
c) wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy,
d) je¿eli Wykonawca zg³osi przeszkodê w realizacji zadania zawinion± przez Zamawiaj±cego;
e) wstrzymania/przerwania wykonania Przedmiotu Umowy z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego lub bêd±cych nastêpstwem zaistnienia si³y wy¿szej definiowanej jako - zdarzenie lub po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniaj± wykonywanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy, których Strony nie mog³y przewidzieæ i którym nie mog³y zapobiec ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci± ogólnie przewidzian± dla cywilnoprawnych stosunków zobowi±zaniowych
- w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian;
3) zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy
- w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian;
4) zmiany wysoko¶ci naliczonej Wykonawcy kary umownej, w przypadku, gdy zobowi±zanie Wykonawcy zosta³o w znacznej czê¶ci wykonane, a Zamawiaj±cy nie poniós³ szkody;
2. Poza zmianami opisanymi w ust. 1, zmiana niniejszej umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 ustawy Pzp, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w postanowieniach przepisu art. 454-455 ustawy Pzp.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 powy¿ej, nie mog± spowodowaæ zwiêkszenia ca³kowitej warto¶ci wynagrodzenia brutto.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje zmiany wynagrodzenia o jakiej mowa w art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w pierwszych 6 miesi±cach od dnia podpisania umowy.
5. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia umownego (waloryzacja) odbywaæ siê bêdzie na nastêpuj±cych zasadach:
1) Ka¿da ze stron zgodnie z art. 439 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych jest uprawniona do ¿±dania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o warto¶æ wska¼nika cen towarów i us³ug, publikowanego w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego. Wzrost wynagrodzenia na podstawie wska¼nika cen towarów i us³ug mo¿e obejmowaæ tylko koszty transportu oleju opa³owego, które powinny zostaæ wykazane przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy nie dopuszcza zwiêkszenia wynagrodzenia o ww. wska¼nik w zakresie innych kosztów,
2) Waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko raz, nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy,
i inne wymienione w §9 Umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-29 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-29 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej OSTOJA w So¶nicowicach"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach w 2025 r."
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.