Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00649463/01 - Wynik z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa muru wewnętrznego przy polach spacerowych w Zakładzie Karnym w Koronowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BYDGOSKA 27
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa muru wewnętrznego przy polach spacerowych w Zakładzie Karnym w Koronowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cab6d6c-ae6c-4ccd-91c9-9e85f4eca0bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252955/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa muru wewnetrzego przy polach spacerowych w Zakładzie Karnym w Koronowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cab6d6c-ae6c-4ccd-91c9-9e85f4eca0bf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: X. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XXII. Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót budowlanych:
a) Rozbiórka istniejącego muru
b) Budowa nowego muru:
1. Wykonanie fundamentów w postaci monolitycznych ław fundamentowych o wys. 50 cm i szerokości 80cm oraz 220cm. Beton C20/25 (B25). Zbrojenie A-III posadowionych na mikropalach typu 40/27 długości 9m, średnica koronki Hardened 110mm.
2. Wykonanie muru jako ściany zespolonej z płyt Filigran. Grubość ściany 30cm, wysokość ściany 5,20m, grubość płyt filigran 2x6cm.
3. Wykonanie zabezpieczenia z drutu ostrzowego: Na murze zewnętrznym zamontować słupki metalowe Ø60 mocowane do ściany przy użyciu marek stalowych o wymiarach 150x150x5mm w rozstawie co 2m. Słupki stanowić będą konstrukcję do mocowania 2 zwojów przestrzennych z drutu ostrzowego o średnicy ~75cm oraz siatki z drutu ostrzowego o wysokości ok 1metra.
c) Montaż zadaszonego trapu nad osłoną górną pól spacerowych wraz z balustradą zabezpieczającą użytkownika przed upadkiem. Konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie. Nośność użytkowa trapu 3kN. Trasa i wymiary trapu zgodnie
z załącznikiem 6. Projektowany trap należy zabezpieczyć siatką z drutu ostrzowego oraz zwojami przestrzennymi typu concertina o średnicy 730mm na całej długości. Zabezpieczenia należy montować przy styku z wygrodzeniem górnym pól spacerowych, balustrady oraz wybudowanego zadaszenia. Rynny spustowe i ewentualne inne instalacje należy zabezpieczyć zwojami przestrzennymi z drutu typu concertina o średnicy 730mm.
d) Modernizacja instalacji monitoringu i alarmowej:
Wszystkie prace teletechniczne i instalacyjne muszą zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi obwiązującymi w Zakładzie Karnym tj.
- Wytyczne nr 4/2022 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 30 grudnia 2022 roku w sprawie określenia standardów systemów zabezpieczeń elektronicznych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej,
- Wytyczne nr 2/23 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 02 sierpnia 2023 roku zmieniające wytyczne w sprawie określenia standardów systemów zabezpieczeń elektronicznych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej,
- Zastosowane urządzenia muszą spełniać wymogi zawarte w wytycznych.
-Zastosowane urządzenia i systemy muszą być kompatybilne z rozwiązaniami i systemami użytkowanymi w Zakładzie Karnym w Koronowe.
-Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia inwestorowi szczegółowego projektu realizacji robót teletechnicznych do akceptacji przed przystąpieniem do prac. Projekt musi być wykonany zgodnie z Wytycznymi nr 4/2022 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 30 grudnia 2022 roku w sprawie określenia standardów systemów zabezpieczeń elektronicznych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej wraz z późniejszymi zmianami .
-Po skończonych pracach wykonawca jest zobowiązany do przekazania inwestorowi dokumentacji powykonawczej wykonanych prac teletechnicznych zgodnie z wytycznymi.
-Wszystkie systemy i rozwiązania muszą posiadać licencje niezbędne do poprawnego działania systemu.
-Wykonawca w porozumieniu z inwestorem dokona demontażu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, telewizji przemysłowej oraz okablowania kolidujących z realizowanymi pracami budowlanymi.
-Wymagania dotyczące prac teletechnicznych :
- Montaż dwóch studni kablowych na pasie ochronnym Z(zgodnie ze schematem nr 1)
-Montaż trzech studni kablowych przy nowopowstałym murze po stronie pól spacerowych(zgodnie ze schematem nr 1)
-Utworzenie trasy kablowej ziemnej ze studni kablowych na pasie Z do wieżyczki ochronnej nr 3 (zgodnie ze schematem nr 1)
-Utworzenie trasy kablowej ziemnej ze studni kablowych przy polach spacerowych do istniejącej studni kablowej zlokalizowanej na pasie ochronnym L(zgodnie ze schematem nr 1)
-Utworzenie trasy kablowej ziemnej z wieżyczki ochronnej nr 3 do istniejącej studni kablowej zlokalizowanej na pasie ochronnym L.
-Modernizacja okablowania, urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, umiejscowionych na murze przeznaczonym do przebudowy. W przypadku braku możliwości modernizacji, przeprowadzenie nowego okablowania.
-Modernizacja okablowania światłowodowego umiejscowionego na murze przeznaczonym do przebudowy mająca na celu zachowanie ciągłości działania. W przypadku braku możliwości modernizacji, przeprowadzenie okablowania światłowodowego min. 24 żyłowego jednomodowego z Wartowni OZ do dyżurki funkcjonariusza dozorującego spacery przy pawilonie A/B Spawanie obu końców światłowodu(zgodnie ze schematem nr 2).
-Doprowadzenie przewodów z punktu dostępowego Wartowni OZ do miejsca instalacji kamer na murze wewnętrznym(zgodnie ze schematem(zgodnie ze schematem nr 3).
-Montaż i uruchomienie 2 kamer stałopozycyjnych IP po stronie pasa L na wysokości około 4 m. Rozmieszczenie kamer zgodnie ze schematem nr 3. Podłączenie kamer w sposób hermetyczny.
-Montaż i uruchomienie 2 kamer stałopozycyjnych IP po stronie pasa Z na wysokości około 4 m. Rozmieszczenie kamer zgodnie ze schematem nr 3. Podłączenie kamer w sposób hermetyczny.
-Montaż i uruchomienie 1 kamery stałopozycyjnej IP termowizyjno/wizyjnej po stronie pasa Z na wysokości około 4 m. Rozmieszczenie kamery zgodnie ze schematem nr 3. Podłączenie kamer w sposób hermetyczny.
- Doprowadzenie przewodów z punktu dostępowego Wartowni OZ do miejsca instalacji czujników ruchu (zgodnie ze schematem nr 4).
- Montaż i podłączenie czujników ruchu dualnych PIR+MW oraz czujnika ruchu Doppler MW
w wyznaczonych miejscach(zgodnie ze schematem nr 4).
- Doprowadzenie przewodów z punktu dostępowego Wartowni OZ do miejsca instalacji czujnika otwarcia, oraz sygnalizatora otwarcia furtki wejściowej na pas ochronny Z (zgodnie ze schematem nr 4).
- Montaż i podłączenie czujnika otwarcia, oraz sygnalizatora otwarcia furtki wejściowej na pas ochronny Z (zgodnie ze schematem nr 4)
- Doprowadzenie przewodów z punktu dostępowego Wartowni OZ do miejsca instalacji bariery podczerwieni (zgodnie ze schematem nr 4).
- Montaż i podłączenie bariery podczerwieni na pasie ochronnym Z (zgodnie ze schematem nr 4)
- Doprowadzenie przewodów z punktu dostępowego Wartowni OZ do miejsca instalacji przewodu sensorycznego na wygrodzeniu wewnętrznym pasa ochronnego Z(zgodnie ze schematem nr 4).
- Montaż i podłączenie przewodu sensorycznego na wygrodzeniu wewnętrznym pasa ochronnego Z (zgodnie ze schematem nr 4)
- Montaż switcha w szafie rack w punkcie dostępowym w Wartowni OZ. Preferowane rozwiązanie oparte na stosowanym w Zakładzie Karnym systemie przełączników CISCO wraz z kompletem modułów SFP+. Należy przewidzieć instalacje urządzeń w ilości zapewniającej około 25% wolnych portów do przyszłych zastosowań
Montaż rozszerzenia centrali alarmowej wraz z zasilaniem awaryjnym w punkcie dostępowym w Wartowni OZ. Preferowane rozwiązanie oparte na stosowanym w Zakładzie Karnym systemie Satel.
e) Modernizacja instalacji elektrycznej – oświetlenie:
1. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej zamontowanej na istniejącym wygrodzeniu betonowym,
2. Zabezpieczenie lub jeśli będzie to wymagane zmianę trasy głównego zasilania w energie elektryczna budynków OZ – linia kablowa ziemna biegnąca wzdłuż istniejącego muru i nowo projektowanego,
3. Zdemontować aktualnie użytkowane lampy oświetleniowe,
4. zamontować na nowo powstałym wygrodzeniu betonowym oprawy oświetlenia ulicznego w ilości 12 sztuk oraz podłączyć pod zaciski w złączu kablowym ZK 1 – lokalizacja wskazana na schemacie nr 5. Instalacja oświetleniowa zabudowana jako linia kablowa w przepustach teletechnicznych wraz ze studniami teletechnicznymi. Przepusty kablowe w nowo powstałym wygrodzeniu betonowym prowadzić od wysokości ławy fundamentowej do zwieńczenia muru, w rurze typu arot. Przekrój stosowanej rury nie mniejszy niż fi 50mm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71352000-0 - Usługi badania podłoża
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/ rękojmi ( w pełnych miesiącach)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowe- w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zmówienia polegające na przebudowie lub remoncie budynków lub/i budowli użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (brutto). Zał. nr 4
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ).
2) Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835), wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zmówienia polegające na przebudowie lub remoncie budynków lub/i budowli użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (brutto). Zał. nr 4
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy § 15Zmiany umowy - załącznik nr 5
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: oferty należy składać na platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Renowacja budynku przy ul. Kościuszki 23 w Koronowie
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Koronowie.
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Modernizacja holu głównego, przedsionka oraz korytarza obok pracowni RTG i TK
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.