eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TupliceModernizacja obiektów sportowych, szkolnych na terenie gm. Tuplice, wraz z utworzeniem miejsca spotkań w m. Jagłowice i II etap remontu świetlicy w Drzeniowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów sportowych, szkolnych na terenie gm. Tuplice, wraz z utworzeniem miejsca spotkań w m. Jagłowice i II etap remontu świetlicy w Drzeniowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUPLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 27

1.5.2.) Miejscowość: Tuplice

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-219

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuplice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tuplice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fea40d9-1874-46f8-a82f-7351ccec5367

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów sportowych, szkolnych na terenie gm. Tuplice, wraz z utworzeniem miejsca spotkań w m. Jagłowice i II etap remontu świetlicy w Drzeniowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fea40d9-1874-46f8-a82f-7351ccec5367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054424/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja obiektów sportowych, szkolnych na terenie gm. Tuplice, wraz z utworzeniem miejsca spotkań w m. Jagłowice

1.1.4 II etap remontu świetlicy w Drzeniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409435

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKPII.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice – etap II

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów na terenie Gminy Tuplice, realizowany z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.


Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:
- szambo (zbiornik, rury, roboty ziemne);
- podłoga (demontaż, beton pierwsza warstwa /chudziak/, styropian, siatka, beton);
- elewacja (gruntowanie, styropian, styropian, wyprawa-struktura, warstwa wierzchnia, opierzenie).

Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części I oraz w Załączniku nr 10a do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla Części I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 118008,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - zagospodarowanie terenu w m. Jagłowice i zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Tuplicach:


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowanie terenu w m. Jagłowice i zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Tuplicach, realizowany z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych tj. w szczególności:
1) wykonanie infrastruktury rekreacyjnej w m. Jagłowice – placu zabaw ( z wyłączeniem urządzenia nr 6 i urządzenia nr 8 ) wraz z małą architekturą: ławki, kosz na odpady.
• Powierzchnia całkowita działki 0,41 ha
• Projektowana powierzchnia nowych urządzeń placu zabaw ≈ 200 m2

2) wykonanie infrastruktury rekreacyjnej w m. Tuplice przy Szkole Podstawowej – placu zabaw wraz z małą architekturą: ławki, kosz na odpady.
• Powierzchnia całkowita działki 0,7212 ha
• Projektowana powierzchnia nowych urządzeń placu zabaw ≈ 270 m2



Szczegółowy zakres prac i dostaw został wyszczególniony w załączniku nr 11b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części I oraz w Załączniku nr 10b do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla Części I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 143195,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – modernizacja boiska w Tuplicach – etap I
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na cały zakres ujęty w PFU oraz wykonanie pierwszego etapu modernizacji boiska - w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj", realizowany z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektu budowlanego ( Projekt zagospodarowania działki, Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt techniczny), kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich niezbędnych uzgodnień ds. przeciwpożarowych oraz higieniczno-sanitarnych oraz BHP wraz z Decyzją LICP oraz uzyskaniem mapy do celów projektowych wraz z dokumentacja geodezyjną powykonawczą.
Wykonanie pierwszego etapu modernizacji boiska tj.:
• Budowa studni głębinowej
• Budowa systemu nawadniania boiska
• Oświetlenie obiektu - 3 lampy solarne

Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11c do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części I oraz w Załączniku nr 10c do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla Części I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 123550 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132840 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kmito Jerzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9270002433

7.3.3) Ulica: Ul. Piaskowa 36a

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174487,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174487,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174487,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baby Cam Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342651884

7.3.3) Ulica: Ul. Królewska 5

7.3.4) Miejscowość: Michałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174487,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157194 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157194 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157194 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kułak Budownictwo Sportowe Inżynieria Krajobrazu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961001523

7.3.3) Ulica: Ul. Lawendowa 1

7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 66-440

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157194 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.