Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409435/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00426623/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00437730/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00442211/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów sportowych, szkolnych na terenie gm. Tuplice, wraz z utworzeniem miejsca spotkań w m. Jagłowice i II etap remontu świetlicy w Drzeniowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUPLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 27
1.5.2.) Miejscowość: Tuplice
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-219
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuplice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tuplice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fea40d9-1874-46f8-a82f-7351ccec53671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów sportowych, szkolnych na terenie gm. Tuplice, wraz z utworzeniem miejsca spotkań w m. Jagłowice i II etap remontu świetlicy w Drzeniowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fea40d9-1874-46f8-a82f-7351ccec5367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054424/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja obiektów sportowych, szkolnych na terenie gm. Tuplice, wraz z utworzeniem miejsca spotkań w m. Jagłowice
1.1.4 II etap remontu świetlicy w Drzeniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409435
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKPII.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów, gmina Tuplice – etap IIPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej szkoły podstawowej na świetlicę wiejską w miejscowości Drzeniów na terenie Gminy Tuplice, realizowany z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:
- szambo (zbiornik, rury, roboty ziemne);
- podłoga (demontaż, beton pierwsza warstwa /chudziak/, styropian, siatka, beton);
- elewacja (gruntowanie, styropian, styropian, wyprawa-struktura, warstwa wierzchnia, opierzenie).
Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części I oraz w Załączniku nr 10a do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla Części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 118008,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - zagospodarowanie terenu w m. Jagłowice i zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Tuplicach:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowanie terenu w m. Jagłowice i zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Tuplicach, realizowany z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych tj. w szczególności:
1) wykonanie infrastruktury rekreacyjnej w m. Jagłowice – placu zabaw ( z wyłączeniem urządzenia nr 6 i urządzenia nr 8 ) wraz z małą architekturą: ławki, kosz na odpady.
• Powierzchnia całkowita działki 0,41 ha
• Projektowana powierzchnia nowych urządzeń placu zabaw ≈ 200 m2
2) wykonanie infrastruktury rekreacyjnej w m. Tuplice przy Szkole Podstawowej – placu zabaw wraz z małą architekturą: ławki, kosz na odpady.
• Powierzchnia całkowita działki 0,7212 ha
• Projektowana powierzchnia nowych urządzeń placu zabaw ≈ 270 m2
Szczegółowy zakres prac i dostaw został wyszczególniony w załączniku nr 11b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części I oraz w Załączniku nr 10b do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla Części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 143195,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III – modernizacja boiska w Tuplicach – etap IPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na cały zakres ujęty w PFU oraz wykonanie pierwszego etapu modernizacji boiska - w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj", realizowany z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektu budowlanego ( Projekt zagospodarowania działki, Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt techniczny), kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich niezbędnych uzgodnień ds. przeciwpożarowych oraz higieniczno-sanitarnych oraz BHP wraz z Decyzją LICP oraz uzyskaniem mapy do celów projektowych wraz z dokumentacja geodezyjną powykonawczą.
Wykonanie pierwszego etapu modernizacji boiska tj.:
• Budowa studni głębinowej
• Budowa systemu nawadniania boiska
• Oświetlenie obiektu - 3 lampy solarne
Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11c do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części I oraz w Załączniku nr 10c do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla Części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 123550 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kmito Jerzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9270002433
7.3.3) Ulica: Ul. Piaskowa 36a
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE JERZY KMITO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE JERZY KMITO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174487,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174487,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174487,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baby Cam Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342651884
7.3.3) Ulica: Ul. Królewska 5
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174487,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157194 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157194 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157194 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kułak Budownictwo Sportowe Inżynieria Krajobrazu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961001523
7.3.3) Ulica: Ul. Lawendowa 1
7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 66-440
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK KUŁAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK KUŁAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157194 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI TUPLICE
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Tuplice
- Przebudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Tuplice
więcej: przetargi TUPLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku wielorodzinnego oraz zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w Łagowie, gmina Zgorzelec.
- Rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gwoźnicy Górnej
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami, dokumentacją kosztorysową w miejscowości Iłowa
- Odnowa przestrzeni miejskiej w centrum Leska w oparciu o zieloną infrastrukturę oraz budowa odcinka szlaku rowerowego Velo San na terenie Leska
- Wymiana na budynku KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 istniejącego masztu antenowego na nowy maszt kratownicowy wraz z infrastrukturą radiokomunikacyjną i montażem urządzeń radiowych
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń w budynku "A" Sądu Okręgowego w Białymstoku (parter)
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.