eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszwicaUsługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/988692

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4169207-d296-44df-ad87-d1dd0650fc5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029309/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 124500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 14212200-2 Kruszywo
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Wykonawcę kruszyw wraz z dostawą oraz uzupełnieniem ubytków nawierzchni na remontowanych odcinkach dróg:

- gruzem betonowo - ceglanego o frakcji 0 – 63 mm w ilości ok. 1 000 ton
- kamieniem wapiennym o frakcji 0-63 mm w ilości ok. 500 ton

1. Wymagania dotyczące stosowanych kruszyw:
- Gruz betonowo - ceglany nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton).
- Kamień wapienny nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton). Do w/w produktu należy dołączyć kartę charakterystyki, atest, deklaracje zgodności lub dokumenty równoważne.

W przypadku dowozu kruszywa niespełniającego określonych frakcji oraz zawierających elementy szkodliwe i niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie wysypane kruszywo z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt kruszywo spełniające warunki określone w SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zbadania jakości i ilości dostarczonego kruszywa, w tym zbadanie poziomu zanieczyszczeń dostarczonego kruszywa.
W przypadku stwierdzenia niezgodności w jakości lub ilości kruszywa Zamawiający może w szczególności:

1) odmówić zapłaty wynagrodzenia,
2) obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi,
3) żądać na koszt Wykonawcy wymiany kruszywa na spełniające standardy w terminie 2 dni od dnia, w którym ta okoliczność zaistniała.
2. Dostawy
1) Dowóz kruszyw obejmuje jego załadunek, dostarczenie kruszywa w miejsce wbudowania a następnie rozładunek oraz jego wbudowanie.
2) Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Dostarczenie każdej partii kruszywa musi odbywać się w obecności przedstawiciela Gminy Kruszwica zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę.
3) Dla każdorazowych dostaw kruszywa konieczne będzie dostarczenie wydruku z wagi elektronicznej o ilości dostarczonego kruszywa.
4) Wykonawca dołączy do umowy świadectwo legalizujące wagę, na której ważone będzie kruszywo.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. w godzinach 7.15 -15.15. Dostawy mogą być realizowane w innych terminach po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
6) Minimalne dzienne zapotrzebowanie na dostawę kruszywa wynosi 15 ton.
7) Maksymalne dzienne zapotrzebowanie na dostawę kruszywo wynosi 300 ton.
8) Wykonawca umożliwi udział przedstawiciela Zamawiającego przy ważeniu kontrolnym dostarczonego materiału.
9) Rozliczenie dostaw nastąpi każdorazowo po wykonaniu zakresu prac wskazanego w zleceniu w oparciu o cenę jednostkową wykorzystanych materiałów. Na cenę jednostkową składają się wszelkie koszty pośrednie m.in. takie jak: cena materiału, pracy ludzi i sprzętu, zysk Wykonawcy.

3. Wymagania w stosunku do realizowanej usługi
Ubytki nawierzchni należy uzupełniać kruszywem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w sposób umożliwiający zachowanie trwałości wykonanych prac. Grubość warstwy rozścielanego kruszywa ustala się na min. 8 cm. Obowiązywać będzie zasada rozścielania wg minimalnej grubości zapewniającej równość. Po stronie Wykonawcy leży koordynacja dostaw kruszywa z robotami rozścielania w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość tych robót dla użytkowników dróg nawierzchni i uzyskanie spadków umożliwiających odprowadzenie wód opadowych. Nie jest dopuszczalne pozostawienie miejsca wykonanych prac w stanie zagrażającym bezpieczeństwu. Dostarczone kruszywo należy rozłożyć równiarką drogową na całej szerokości drogi. Liczbę przejazdów równiarki należy dostosować do uzyskania spadków umożliwiających odprowadzenie wód opadowych. Kruszywo powinno zostać zagęszczone w sposób mechaniczny walcem drogowym o tonażu minimum 15 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI Krzysztof Wasielewski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000878

7.3.3) Ulica: Czołpin 12

7.3.4) Miejscowość: Dobre

7.3.5) Kod pocztowy: 88-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.