eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrawnikiSporządzenie Planu Ogólnego Gminy Trawniki oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Trawniki oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 605

1.5.2.) Miejscowość: Trawniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Trawniki oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66ca95e1-959f-4d14-bb69-5f8878b48c0b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102305/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Trawniki oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1002838

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma zakupowa, dostępnej na profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/trawniki .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy zakupowej:
1) stały dostęp do sieci Internet i o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,
8) pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu zaleca się kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl .
3) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej liczby plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
Ze względu na ilość znaków pozostała treść "Wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej" znajduje się w punkcie VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1)Zamawiający Administrator danych oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05.2016 r), dalej:RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2)Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adres e-mail tomasz.rutkowski@lokalneogniwo.pl.
3)Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Trawniki oraz projektu miejscowego planu ... zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), dalej Pzp oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania.
4)Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art.18, 74 ust. 1 ustawy Pzp, a także art.6 ustawy z 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022 r poz. 902).
5)Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6)Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Jeżeli admin. będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art.13 ust. 2 RODO.
7)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym formie profilowania, stosownie do art.22 RODO;
*Wykonawcy przysługują:
−na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
−na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
*nie przysługuje natomiast:
−w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
−na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, albowiem podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO
9)Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
a)obowiązek infor. przewidziany w art.13 RODO względem osób fizycz., których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
b)obowiązek infor. wynikający z art.14 RODO względem osób fizycz., których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokum. składanych na żądanie zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
2) Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
5) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
6) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część 1 zamówienia – Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Trawniki.
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie Planu Ogólnego Gminy Trawniki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r.
W ramach zamówienia mi.in. należy wykonać:
1) sporządzenie Planu ogólnego gminy Trawniki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.), w szczególności ze zmianami, które weszły w życie w dniu 24 września 2023r., a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w oparciu o uchwałę Rady Gminy Trawniki z dnia 28.06.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Trawniki:
https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=506&action=details&document_id=2048435
oraz z uwzględnieniem wniosków, które wpłynęły do przed rozpoczęciem procedury sporządzenia planu ogólnego gminy.
2) dokonanie analizy materiału wyjściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego, Studium itd.);
3) przygotowanie sposobu rozpatrzenia wniosków i uwag, które wpłyną podczas procedury,
4) opracowanie danych przestrzennych do Planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
5) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych
6) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
7) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
8) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu
9) zamieszczanie w prasie wymaganych ogłoszeń i ponoszenia kosztów ich publikacji;
10) udział w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy,
11) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.),
12) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby opracowania Planu ogólnego zgodnie z przepisami zawartymi w art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, w brzmieniu obowiązującym od 24 września 2023 r.
13) Wszystkie koszty związane z opracowaniem planu (korespondencja, zamieszczenie ogłoszeń w gazecie, wydruk projektów planu na wyłożenia, nagrywanie płyt CD, dojazd wykonawcy na spotkania itp.) należy uwzględnić w podanej cenie usługi.
14) Termin wykonania zamówienia (opublikowania planu ogólnego Gminy Trawniki w dzienniku urzędowym województwa lubelskiego i braku rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody) do dnia 30.10.2025 r.
Gmina Trawniki w granicach administracyjnych tj. około 8413 ha.
uchwała nr II/20/2024 Rady Gminy Trawniki z dnia 28.06.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Trawniki:
https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=506&action=details&document_id=2048435
Obowiązujące miejscowe plany oraz studium znajdują się pod linkiem:
https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=165

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Dla każdej części zamówienia Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).
3. W części 1 i 2 zamówienia Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
1. Cena (C) - 60 %
2. Doświadczenie projektanta (D) - 40 %
1) Dotyczy części 1 i 2. Cena (C) – max 60 pkt.
Liczba punktów cena = (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty badanej) x 60 pkt
2) Dotyczy części 1. Doświadczenie projektanta (D) – max 40 pkt.
a) Zamawiający w ramach kryterium doświadczenie projektanta będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie doświadczenia projektanta, który będzie brał udział w realizacji zamówienia i który posiada uprawnienia do projektowania w rozumieniu art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 977).
b) Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym doświadczenia projektanta. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana w druku oferty, spełniająca przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 977), dysponuje doświadczeniem projektanta nabytym przy opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany studium), dotyczących gminy o powierzchni co najmniej 2000 ha przyjętego uchwałą Rady Gminy, a opracowania te byty wykonane przed upływem terminu składania ofert, to Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:
• za sporządzenie jednego opracowania spełniającego w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 10 punktów;
• za sporządzenie dwóch opracowań spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 20 punktów;
• za sporządzenie trzech opracowań spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 30 punktów;
• za sporządzenie czterech opracowań spełniających w/w wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 40 punktów.
c) W ramach kryterium doświadczenia projektanta oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
4. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych – Załącznik nr 1 do SWZ.
Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
5. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów (X), obliczoną wg następującego wzoru:
X = C + D
gdzie:
X – ocena końcowa ocenionej (badanej) oferty,
C – ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (C),
D – ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Doświadczenie projektanta (D).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 2 zamówienia – Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. w oparciu o podjętą uchwałę Nr II/19/2024 Rady Gminy Trawniki z dnia 28 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki:
https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=506&action=details&document_id=2048434
w szczególności:
- analiza i realizacja ok 150 wniosków oraz kilkunastu terenów wskazanych przez Gminę,
- projekt dla terenów dla których w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Trawniki przewidziano teren budowlany około 200 ha, w tym terenów wzdłuż drogi krajowej DK12,
- projekt dla terenów zabudowanych, a znajdujących się obecnie w terenach bez możliwości zabudowy/rozbudowy,
- projekt dla terenów pomiędzy wyznaczonymi w MPZP i Studium terenami budowlanymi (uzupełnienie zabudowy).
W ramach zamówienia mi.in. należy wykonać:
1) sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, w szczególności ze zmianami, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r., a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy,
2) przygotowanie sposobu rozpatrzenia wniosków i uwag, które wpłyną podczas procedury,
3) opracowanie danych przestrzennych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
4) udział w procedurze sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy,
5) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130),
6) przygotowanie wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli wymagają tego przepisy odrębne (w zależności od potrzeb wynikających z analizy wniosków i terenów wskazanych przez Gminę),
7) Wszystkie koszty związane z opracowaniem planu (korespondencja, zamieszczenie ogłoszeń w gazecie, wydruk projektów planu na wyłożenia, nagrywanie płyt CD, dojazd wykonawcy na spotkania itp.) należy uwzględnić w podanej cenie usługi.
8) Termin wykonania zamówienia (opublikowania planu miejscowego Gminy Trawniki w dzienniku urzędowym województwa lubelskiego i braku rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody) do dnia 30.10.2025 r.
Obowiązujące miejscowe plany oraz studium znajdują się pod linkiem:
https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=165

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Dla każdej części zamówienia Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).
3. W części 1 i 2 zamówienia Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
1. Cena (C) - 60 %
2. Doświadczenie projektanta (D) - 40 %
1) Dotyczy części 1 i 2. Cena (C) – max 60 pkt.
Liczba punktów cena = (Cena brutto oferty najtańszej/Cena brutto oferty badanej) x 60 pkt
3) Dotyczy części 2. Doświadczenie projektanta (D) – max 40 pkt.
a) Zamawiający w ramach kryterium doświadczenie projektanta będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie doświadczenia projektanta, który będzie brał udział w realizacji zamówienia i który posiada uprawnienia do projektowania w rozumieniu art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 977).
b) Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym doświadczenia projektanta. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana w druku oferty, spełniająca przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 977), dysponuje doświadczeniem projektanta nabytym przy opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany), dotyczących terenu o powierzchni co najmniej 200 ha przyjętego uchwałą Rady Gminy, opublikowanego w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym, a opracowania te byty wykonane przed upływem terminu składania ofert, to Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:
• za sporządzenie jednego opracowania dotyczących terenu o powierzchni co najmniej 200 ha to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 10 punktów;
• za sporządzenie dwóch opracowań dotyczących terenu o powierzchni co najmniej 200 ha to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 20 punktów;
• za sporządzenie trzech opracowań dotyczących terenu o powierzchni co najmniej 200 ha to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 30 punktów;
• za sporządzenie czterech opracowań dotyczących terenu o powierzchni co najmniej 200 ha to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 40 punktów.
c) W ramach kryterium doświadczenia projektanta oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
4. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych – Załącznik nr 1 do SWZ.
Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
5. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów (X), obliczoną wg następującego wzoru:
X = C + D
gdzie:
X – ocena końcowa ocenionej (badanej) oferty,
C – ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (C),
D – ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Doświadczenie projektanta (D).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej i finansowej
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie warunków:
1) Części 1 zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
- jedno zamówienie polegające na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany, dla obszaru obejmującego co najmniej 2000 ha, o zróżnicowanej funkcji przyjętego uchwałą Rady Gminy i brak zaskarżenia tej uchwały przez Organ Nadzoru,
- jedno zamówienie polegające na opracowaniu bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek zdolności technicznej (doświadczenie) nie podlega sumowaniu, co oznacza, że co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać samodzielne opracowanie co najmniej ww. opracowań. Spełnienie warunku doświadczenia przez jednego z Wykonawców oznacza spełnienie warunku przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Części 2 zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
- dwa zamówienia polegające na opracowaniu na sporządzeniu projektu planu miejscowego lub jego zmiany, dla obszaru obejmującego co najmniej 200 ha, o zróżnicowanej funkcji zakończonym publikacją w dzienniku urzędowym województwa lubelskiego i brak zaskarżenia tej uchwały przez Organ Nadzoru,
- dwa zamówienia polegające na opracowaniu bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek zdolności technicznej (doświadczenie) nie podlega sumowaniu, co oznacza, że co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać samodzielne opracowanie co najmniej ww. opracowań. Spełnienie warunku doświadczenia przez jednego z Wykonawców oznacza spełnienie warunku przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Części 1 zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji min. :
- jedną osobę która będzie pełnić funkcję głównego projektanta opracowującego plan ogólny spełniającą co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz.977 ze zm.), mającą doświadczenie w opracowaniu przynajmniej 1 (jednego) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany, dla obszaru obejmującego co najmniej 2000 ha, przyjętego uchwałą Rady Gminy,
- jedną osobę, posiadającą wykształcenie wyższe, oraz doświadczenie w opracowaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany, dla obszaru obejmującego co najmniej 2000 ha – liczba prognoz, które osoba sporządziła: min. 1 prognoza.
UWAGA: doświadczenie głównego projektanta podlega pod kryterium oceny ofert.
4) Części 2 zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji min. :
- jedną osobę która będzie pełnić funkcję głównego projektanta opracowującego plan ogólny spełniającą co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz.977 ze zm.), mającą doświadczenie w opracowaniu przynajmniej 1 (jednego) sporządzeniu projektu planu miejscowego lub jego zmiany, dla obszaru obejmującego co najmniej 200 ha, opublikowanego w dzienniku urzędowym województwa,
- jedną osobę, posiadającą wykształcenie wyższe, oraz doświadczenie w opracowaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla sporządzeniu projektu planu miejscowego lub jego zmiany, dla obszaru obejmującego co najmniej 200 ha – liczba prognoz, które osoba sporządziła: min. 1 prognoza.
UWAGA: doświadczenie głównego projektanta podlega pod kryterium oceny ofert.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę dodatkowych podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ, a na wezwanie Wykonawca najwyżej oceniony składa oświadczeniem o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ według wzoru z Załącznika nr 7 do SWZ.
W/w dokumenty składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1 , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale VII SWZ. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 4 wymagane od wykonawcy obejmują:
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 do SWZ.
W przypadku gdy dowody zostały wystawione przez upoważnione podmioty w postaci papierowej, Wykonawca przekazuje ich cyfrowe odwzorowanie opatrzone podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W/w dokumenty składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Informacja dodatkowa. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 507).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w tym Spółki Cywilne). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed datą złożenia oferty) podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielających pełnomocnictwa. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
13. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony, poza możliwością zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 Pzp, przewidują również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, które mogą dotyczyć:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających na dzień składania ofert warunki określone w Ogłoszeniu o zamówieniu;
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności:
a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. między innymi wstrzymania prac przez Zamawiającego;
b) zmiany przepisów prawa lub ich braku oraz ewentualnych trudności w ich interpretacji przez organy administracji;
c) uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do projektowania (np. uzgodnienia i decyzje);
d) konieczności uwzględnienia w opracowaniu wniesionych uwag, opinii i wniosków organów administracji publicznych w terminach w nich określonych, dla których wykonywane jest opracowanie;
e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
f) wystąpienia konieczności dokonania korekt w projekcie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego, o których mowa w § 3 ust. 7 umowy, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, skutkujących wydłużeniem terminu realizacji umowy;
4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) „siła wyższa” uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, w tym ograniczenia wprowadzone decyzjami władz publicznych;
b) zmiana w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy
c) dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian wynagrodzenia spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) zmiana stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.),
c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 427);
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 5 litera a niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. ...
Ze względu na ilość znaków pozostała treść zmian znajduje się w § 12 Projektu umowy nr 2.1 i 2.2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem "https://platformazakupowa.pl/pn/trawniki". Wchodzimy w podstronę prowadzonego postępowania i wypełniamy sekcję "FORMULARZ" do składania ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.